Salutare! Stie cineva cum se numeste mai exact senzorul incercuit din imagine? Din greseala l-am atins si l-am rupt si acum nu mai porneste masina. Am reusit pana la urma sa-l lipesc cu picatura, masina porneste, dar acum imi sta martorul poluare aprins. Stie cineva cat costa jucaria aia si mai exact ce rol are, sau mai bine zis cum functioneaza? Multumesc!
Senzor Presiune
Collapse
X
-
ala cred ca-i senzorul de temperatura, senz de presiune colector e pe cilindrul 3. in mod normal fara asta ar trebui sa porneasca in regim de amestec imbogatit, fapt care cred ca ti s-a confirmat prin eroarea afisata in bord. nu cumva ti-a crescut si consumul?
daca nu ma insel, e facut de magneti marelli in colaborare cu siemens-vdo (continental). e o rezistenta care isi modifica valoarea in functie de temperatura aerului din jurul ei. sfatul meu e ca decat sa iei unul nou, mai bine iei din dezmembrari, nu sunt piese care sa se satrice usor decat daca le rupi, cum ai patit tu.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
-
@ seba imi dai voie sa te contrazic ?
este senzorul de vacum. MAP manifold air pressure.
l am rupt si eu din greseala si pret de 1 2 km am mers cu AFR 20 adica foarte sarac. mare noroc ca nu mi a curs vreun piston pe toba. era motorul rece oarecum. ar fi bine sa mearga bogat. merge foarte saracit si se aprinde martorul pentru ca vede foarte mult oxigen. mergea in detonatii ca naiba facea
dute cat mai repede si schimba acel senzor. daca nu risti sa cauti motor in dezmemembrari. eu m as duce ieri sa il schimb seriosLast edited by alessandro; 31 May 2011, 23:24.
Comment
-
Pai daca merge in detonatii serioase si face chiar ca naiba atunci nu folosi masina. Stai linistit ca daca bate 2-3 detonatii nu moare...am mers eu cu vehcea dacie cu detonatii vreo 2 ani pina sa-mi dau seama ce are si sa incep sa sap si n-a avut nici pe dracu, motorul merge si in ziua de azi si are peste 140.000 km...Nu cred ca e chiar asa sensibil...
Comment
-
Intrebare: este posibil ca acel senzor sa nu etanseze perfect si deci motorul sa traga aer fals pe langa el si daca da, cum se inlocuieste ? Intreb asta deoarece al meu s-a rotit singur 15-20 grade spre habitaclu atat cat ii permite partea de sus, dupa care in doua randuri, doi mecanici zelosi s-au gasit sa mi-l indrepte si el iar s-a sucit. Acum mi se pare ca se roteste destul de usor si tare-mi este ca nu mai etanseaza. Am cautat o poza cu el, sunt doua inele de etansare pe el. Ma gandesc ca pentru inlocuire se trage pur si simplu de el.
Stie cineva cat costa?
Comment
-
incearca cu un tester sa stergi eroarea ,poate dispare check engineul .
Poate s-a memorat cand a fost dat jos , desi cred ca afecteaza mersul motorului daca a aprins becu .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Silviusly View Postpentru ca nu am gasit la dezmembrari si unul nou e 250 lei
la 10 km max dupa slobozia in spre Harsova. sau vorbesti cu un coleg de forum la slobozia. ii platesti benzina si senzorul. sigur te ajuta cineva
Comment
-
Silviu..daca cautai mai jos in pagina dedicata acestui motor,,gaseai acest thred....http://www.loganclub.ro/forum/manual...6v-t22673.html
Acolo vezi fiecare piesa de pe motor cum se numeste si unde este pozitionata si vezi si rolul ei.
Alessandro...omu sta la Bacau,,Crezi ca merita un drum pt un senzor?
Pana la Slobozia cred ca gaseste destule parcuri de dezmembrari pe langa el!
Comment
Comment