HELP ! Am Bagat Motorina In 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ba da..scoti alimentarea din rampa ..si pui contactul si il iei pana ti se ia ...

    Comment


    • #32
      Sau suntezi releul.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #33
        Originally posted by vitriol View Post
        Ma, da' voi astia care "stiti din cate", aveti si o explicatie logica conform caruia afirmati cele spuse pe gura/scrise aici? Sau e doar asa "am auzit eu nu stiu unde"?
        Nu de alta, dar ca voi sunt milioane in lumea asta, si iau de buna ce spuneti voi, fara sa se gandeasca cu capul lor, evident.

        L.E. Nu o luati personal, luati doar contextul.
        Cel mai bine experimentezi pe pielea ta. Daca pui o cantitate relativ mica de motorina in benzina nu e bine, dar nu e nici un capat de tara. Cand imi iau masina diesel si voi pune benzina am sa va anunt

        Comment


        • #34
          Ma rog... nu asta era ideea.
          Te sfatuiesc totusi sa nu mai faci experimente.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #35
            Originally posted by RYCHY88 View Post
            MAZGA totala!!!! e jale, o sa ii dai cox 10 000 km cel putin si tot nu va fi motorul curat c ainainte, mereu va fi puturos catd e putin.
            si cand te-ai trezit era dimineata? pentru 5 litrii faceti atata tam-tam?? colegul care a "gresit" isi face prea multe probleme....stai linisit, nu forja masina! am vazut ca ai alimentat dupa asta cu o groaza de benzina...s-a dus si mama ei de motorina iar masina nu o sa aiba nimic...dar absolut nimic! si ca idee, ultimii 3 ani am avut masina de servici...diesel iar masina personala benzina, dar sa fie mama ei a naibii daca am avut probleme de genul asta..cum sa incurc pompa??...in fine, mai multa atentie pe viitor!

            Comment


            • #36
              Nu va mai dati de ceasu' mortii pe aici ca o sa se umple motoru de mazga, ca n-o sa mai fie la fel, ca se duc injectoarele bla bla bla si alte aberatii. N-are nimic masina si o sa mearga fara probleme pana o mananca rematu' . Caz concret: unchiumio, golf 5 1.6 fsi... rezerva, trantit aprox 10 l de motorina ca deh, pana atunci avusese omu' masina diesel . A mers cu ea pana a inceput sa tusasca iar apoi din pura curiozitate s-a uitat pe bonul de la peco. Cand a vazut ce-a facut a fugit i-a facut plinul si... cam atat, masina n-a suferit nicio avarie si merge in continuare fara sa tusasca. Mai grav e daca bagi la diesel benzina. Injectoarele, pompa si tot sistemul de alimentare de la benzinar nu-i nici pe departe atat de pretentios si de scump ca la diesel.

              Comment


              • #37
                ce nu imi dau seama la alimentarile astea gresite este cum nu au deosebit culorile la pistoale, ca la toate statiile pistolul negru este pe diesel iar la benzina sunt de obicei pistoale verzi
                sigpic
                Ambition 1.5 dc

                Comment


                • #38
                  Dani, ni se poate intampla oricuia dintre noi, sa fim cu gandul in alta parte, indiferent ca ne gandim daca am oprit apa, daca am stins lumina, sau pur si simplu avem o stare de euforie si nu ne mai intereseaza nimic altceva.
                  Eu alimentez doar de la o companie si deja stiu ca pistolul al treilea, de la stanga la dreapta, este cel cu benzina de 95. Ma duc la el instinctiv. Dar ma uit si sa vad pretul, sa vad daca s-a mai scumpit. Daca m-as trezi cu pistoletul de motorina in mana, m-as dezmeticii pentru ca ar fi mai ieftina si mi-as pune semne de intrebare.
                  Last edited by vitriol; 19 July 2011, 13:53.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by minulescu View Post
                    Din ce stiu eu, daca pui benzina in motor ce merge pe diesel ti se opreste pentru ca se infunda filtrul de motorina, si e mai costisitoare reparatia, deoarece trebuie scoasa toata benzina din instalatie si schimbat si filtru.
                    Stii rau ) Benzina curata tot ce prinde in cale.
                    Iti spun pt ca am vazut la microbuzul de la firma cum face cu jumate de cantitate benzina (sau chiar ceva mai mult)
                    Facea ca toti dracii, avea batai foarte ciudate (idiotu de sofer a venit asa cu el vreo 20 km).
                    Trebuie rezervorul golit, schimbat filtrul de motorina si sa te rogi ca n-a fost afectata pompa (sa faca span) si segmentii (bat tare).

                    La benzina daca pui multa motorina si aici e nasoala treaba (injectoare infundate, trebuie curatat rezervorul, tot traseul).

                    Comment


                    • #40
                      Era si eu sa o comit acum vreo 4 ani . Am imprumutat loganul unui prieten 1.6 16v, si cand sa bag carburant am vazut ca nu intra pistolul de la pompa, si atunci mi-am dat seama ca era pistolul de la diesel.

                      Comment


                      • #41
                        La benzina daca pui multa motorina si aici e nasoala treaba (injectoare infundate, trebuie curatat rezervorul, tot traseul).[/QUOTE]

                        La benzina e mult mai simpla treaba. Golesti tot rezervorul si cam atat. Ai o pompa de benzina si o rampa de injectoare pe care le gasesti la 5-600 ron ambele. Dar in majoritatea cazurilor n-au nici pe dracu', sughitza putin pana se arde toata motorina din instalatie 2,3 forje si e ca noua .
                        Pe cand la diesel... mai bine sa nu ne gandim cat costa un set de injectoare, o pompa de injectie, piese cu tolerante foarte mici care se duc pe apa sambetei foarte repede.

                        Comment


                        • #42
                          Salutare colegi forumisti, se pare ca ghinionul ma tot urmareste, am alimentat cu 5 l motorina fara sa-mi dau seama si in rezervor cred ca mai aveam 2-4 l benzina ca mi-sa aprins in bord. dupa cativa km a inceput sa nu mai traga sa tremure rau la relanti si sa miroasa a acru.Am scos de la intrare in rampa cu punerea contactului 7l de motorina amestecata si am bagat 10 l benzina de 99 ,am curatat injectoarele schimbat 3 randuri de bujii ,fise si bobina dar tot in doua pistoane merge,pistonul 1 si 2 uda bujiile,am verificat daca este sarita de pa punct si nu este , cineva imi zicea ca ar fi supapele arse....eu unul nu cred
                          Ce sfat imi dati?

                          Comment


                          • #43
                            spune km ?!...daca s-a aprins ceva in bord ?!

                            pune testul pe ea sa vezi ce erori iti apar ?!

                            pistonul 1si2 uda cu benzina sau ulei ?

                            Desi nu este obligatoriu dar iti zic cum se face : testul de compresie ... pe uscat si pe ud ... primul test pe uscat asa cum ai masina acum si al doilea test pui inainte sa iei compresia pe fiecare piston cate 1-2 ml de ulei curat pe la bujie (daca ai compresia mai buna inseamna ca ai distrus segmenii ,daca ai aceeasi compresie sunt supapele distruse )
                            Last edited by cos_min_i; 3 May 2012, 08:38.

                            Comment


                            • #44
                              nu stiu daca bujiile sunt ude cu ulei,pare....dar ma mai gandesc ca poate ar mai fi ceva motorina in amestec cu benzina

                              Comment


                              • #45
                                Eu am avut in masina 5 L de benzina si am bagat pana la 13 L motorina adica 8 L dar a mers cu ea pana s-a oprit si s-a aprins martorul de poluare, acum masina au dus-o la service ! Ce s-a fi putut intampla .
                                sigpic
                                Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google