Turatie La Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    face asa negresit de fiecare data cand o pornesti ?

    in service s au uitat doar la erori ?

    Comment


    • #32
      nu tot timpul se opreste, insa tot timpul scade in turatie si apoi revine. e aleatoriu. am schimbat corp clapeta injector pe gantie, degeaba....erori nu arata in calc....nici pe cele de motor oprit....

      Comment


      • #33
        la niste parametri in timp real s au uitat ?

        sau daca nu are erori din punctul lor de vedere nu are nimic si au rezolvat problema ?

        Comment


        • #34
          S-au uitat si la parametri in timp real...au facut o pornire cu testerul pe ea...au schimbat corpul dupa cum spuneam, au avut toata bunavointa...nu stiu sa rezolve pb..s-au dat pagubasi.am scris la vocea clientului, am solicitat raspuns scris, nu am primit nimic..niste marlani...romani...softul cica ar fi dezvoltat undeva in franta si nu au treaba romanii cu softul...daca de la soft este....

          Comment


          • #35
            parerea mea este sa o pui pe tester si sa urmaresti paramatrii care ar putea genera problema asta.
            senzor presiune aer, senzor pozitie clapeta, avans benzina, timp de injectie etc. ii inregistreaza inaintea pornirii si se uita la ei in timp ce se manifesta simptimele. vezi care din ei cedeaza.
            se inchide clapeta brusc, taie din benzina sau altele

            o sa ma documentez zilele viitiare despre ce deschidere trebuie sa aibe clapeta electronica la ralanti. avanzul este intre 7 si 11 grade iar timpul de injectie 3-4 milisecunde. asta la 16v euro 4

            Comment


            • #36
              daca timisoara e in franta, atunci softul e frantuzesc
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                Asa mi a zis si mie nenea la reprezentanta ca ar fi facut in franta....daca stiti voi unde se face softu' da-ti-le un sut undeva sa puna mana sa rezolve treaba....cat despre parametri reali....chiar nu ii stiu pe derost ce arata acolo ca nu am cum....dar ti-am mai zis...nu dadea nimic legat de vreo eroare...habar n-am....

                Comment


                • #38
                  Asa imi facea si mie aleator , apoi am fost pe la ei , au resetat nu stiu ce parametrii , si a mai facut o data sau de doua ori in ultimul an. Turatia mai scade dupa pornire , dar parca nu se mai opreste asa usor ca la inceput. Parerea mea e ca e soft/ECU de *****. Pe mine nu ma mai intereseaza subiectul atata timp cat se intampla foarte rar.

                  Comment


                  • #39
                    Am si eu o problema : masina porneste greu la prima cheie sau chiar nu porneste cand e racoare...a doua cheie o ia foarte bine fara probleme, iar daca e cald afara(canicula) porneste din prima. Motorasul pas cu pas nu e problema pt ca l-am schimbat cu unul nou de origine. Ma pute-ti ajuta cu o sugestie?

                    Comment


                    • #40
                      16v euro 4 ?

                      O cauza poate fi ca trage aer fals pe la garniturile corpului clapeta

                      Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                      Comment


                      • #41
                        Da e 1.6 16v ph2 2008 Octombrie...

                        Multumesc pt. sugestie
                        Last edited by Adi16v; 23 August 2012, 17:01. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #42
                          Adi16v, verifica totusi si senzorul de turatie de pe volanta, ar putea fi o problema la contactele din mufa.

                          De la aer fals nu cred ca ar putea fi. Am si eu o masina cu motorul asta si garniturile tasate doar faceau relantiul instabil si mai ridicat, nimic mai mult. Dupa un pic de silicon la garnitura corpului clapeta (cea dinspre motor) nu mai comenteaza...

                          Comment


                          • #43
                            Multumesc , o sa incerc sa curat senzorul de pe volanta.

                            Comment


                            • #44
                              Incercati sa porniti motorul cu acceleratia in podea si vorbim dupa.

                              Pornirea la fix a 2 a cheie la rece...mai ca as baga mana in foc ca e de la aer fals pe la garnitura mica.

                              Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                              Comment


                              • #45
                                Salut, am si eu o intrebare, pe logan 1.6 16 v ph2 din 2011 dupa aproape un an si 3000 de km, am mers pana in oras si cand am vrut sa plec nu mai lua cheie. Motorul era incalzit, toate bune si frumoase, benzina 2 linii, bateria e noua. Ce sa fie?
                                Prestige Ph2 1.6 16V, 105 hp, Rouge de feu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google