GPL Pe Logan 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    daca toate benzinarele si ar pune gaz....ar fi tragic

    Comment


    • #17
      @827sam si @alessandro,subscriu ce ati spus mai sus.important e la o masina sa te duca din punctul A in punctul B la cele mai mici costuri si-n conditii de siguranta. eu am aproape 131000 km din care 50000 km cu gpl si vreau sa spun ca sunt foarte multumit.am mers si cu 170km/h pe gaz,in toate conditiile.chiar nu ma intereseaza daca e mai buna benzina decat gpl-ul ca tot o coaja de masina este si decat sa o sterg de praf sau sa ma uit la ea ca e scumpa benzina mai bine merg pe gpl ori de cate ori am chef.scuze daca sunt offtopic.

      Comment


      • #18
        @ 827sam deci in ce conditii de drum si in ce stil de mers ai scos consumul ala pe gaz ?

        Comment


        • #19
          Păi întrebarea mea era de ce nu v-aţi luat 1.4 sau 1.2 sau diesel dacă vreţi să vă ducă din pct. a în pct. b la cele mai mici costuri. Asta e ideologia mea, nu că am o idee preconcepută despre gaz pe 1.6 16v, este tot un motor pe benzină, nu are nimic diferit, doar cele 8 v în plus eventual.
          PS Eu cu mcv 1.5 70 cp consum 4 litri la sută la um mers normal, nu la consum, la consum mă duc şi cu 3,8...
          Eu am observat că pe gaz îţi ia o grămadă să recuperezi investiţia... Uitaţi-vă şi voi la consum şi calculaţi şi vedeţi dacă merită, pe mine nu mă interesează...
          Last edited by ionescu liviu; 15 June 2012, 15:40.
          http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

          Comment


          • #20
            Dar tu din ce cauza ti-ai luat dci? Te-ai gandit vreodata ca eu mi-am luat de exemplu logan 1.4 cu 6400 E si tu ai cumparat sigur acel diesel cu 8000+, deci sa zicem 2000 E diferenta in care am bagat benzina. Deci tu cam in cat timp amortizezi dci-ul pentru a te lauda ca el cosnuma mai putin si chiar sa simti in buzunare?

            Comment


            • #21
              Originally posted by ionescu liviu View Post
              Păi întrebarea mea era de ce nu v-aţi luat 1.4 sau 1.2 sau diesel dacă vreţi să vă ducă din pct. a în pct. b la cele mai mici costuri. Asta e ideologia mea, nu că am o idee preconcepută despre gaz pe 1.6 16v, este tot un motor pe benzină, nu are nimic diferit, doar cele 8 v în plus eventual.
              PS Eu cu mcv 1.5 70 cp consum 4 litri la sută la um mers normal, nu la consum, la consum mă duc şi cu 3,8...
              Eu am observat că pe gaz îţi ia o grămadă să recuperezi investiţia... Uitaţi-vă şi voi la consum şi calculaţi şi vedeţi dacă merită, pe mine nu mă interesează...
              da o gramada. juma' de an

              multi spun ca nu merita GPL fiindaca fac putini kilometri. da nu se gandesc ca GPL ul ii va sustine financiar sa faca mai multi....kilometri

              unii au dau cu 2000 de euro mai mult pe un diesel acum ani de zile si poate nici acum nu si au scos investitia. da ei si au luat diesel sa consume putin in aia 5000 km care ii fac pe an.
              Last edited by alessandro; 15 June 2012, 17:15.

              Comment


              • #22
                Originally posted by ionescu liviu View Post
                Păi întrebarea mea era de ce nu v-aţi luat 1.4 sau 1.2 sau diesel dacă vreţi să vă ducă din pct. a în pct. b la cele mai mici costuri. Asta e ideologia mea, nu că am o idee preconcepută despre gaz pe 1.6 16v, este tot un motor pe benzină, nu are nimic diferit, doar cele 8 v în plus eventual.
                PS Eu cu mcv 1.5 70 cp consum 4 litri la sută la um mers normal, nu la consum, la consum mă duc şi cu 3,8...
                Eu am observat că pe gaz îţi ia o grămadă să recuperezi investiţia... Uitaţi-vă şi voi la consum şi calculaţi şi vedeţi dacă merită, pe mine nu mă interesează...
                nu-mi spune mie ca-ti consuma 1.5 dci 4L% in oras ca nu te cred.eu am avut opel corsa 1.3 cdti de 75 cp si-mi consuma in oras peste 6,si daca mai pui si reviziile care sunt mai scumpe la dci decat la benzinar+gpl si piesele care sunt mult mai scumpe la diesel decat la mpi,nu stiu daca este mai rentabil.nu mi se pare o afacere.pune la socoteala si pretul filtrului de motorina,care la dci costa cel putin 80-100 roni si trebuie schimbat la 10000 km+injectoare,pompa de inalte si ce mai pica pe la ea din cauza motorinei de ”foarte buna calitate”.la gpl filtrele costa pana in 40 ron si se schimba la 15-20000 km + ca iarna daca nu ai aprinderea buna la dci sau e motorina slaba porneste greu sau deloc,pe cand benzinarul cam porneste in orice fel de conditii.scuze pt offtopic.

                si in legatura cu amortizarea instalatiei gpl,la momentul actual pretul unei instalatii gpl de 2500 ron de amortizeaza cam in 14000 km.
                Last edited by leopardu; 15 June 2012, 21:36. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Aoleu ce-aţi sărit pe capul meu! Dieselul e mcv că îmi trebuie mcv, e second hand luat nu de nou.
                  4L înafara nu în oraş.
                  http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                  Comment


                  • #24
                    calculul facut la mine, 1.6 (fost 1.4), gpl stag 300plus, injectoare 1 ohm, avand deja 20.000km pe gaz. amortizarea s-a facut la 12.000km, nu la 20.000 fiindca folosesc masina mai mult in oras. diferenta de consum ( daca instalatia este reglata corect) este de doar 1-1,5 litri in plus peste consumul de benzina. deci inainte consumam 7% exterior (medii de 70-80km/h) acuma consuma 8-8,5%, si pot dovedi oricand. puterea nu scade (sau probabil 1-2 cai, dar se "recastiga" prin remapare, care se pupa excelent cu gazul, care are nevoie de un avans mult mai mare decat benzina. practic, cel mai agresiv avans pentru benzina este " bland" pentru gaz. motoarele 16v au si compresia mai mare, fiind deci foarte potrivite pentru gpl.

                    consumul meu de gaz in Bucuresti (strict oras) este 11,5-13%, in functie de aglomeratie/anotimp. pe benzina aveam 10.5-12, cam in aceleasi conditii. motorul ruleaza mult mai curat, uleiul ramane deschis la culoare. se poate merge fara catalizator, fiindca elimini doar CODOI si APA


                    calculat ban la ban (cu tot cu revizia FOAARTE scumpa de 90 de lei la 6 luni) iese mai ieftin ca diesel-ul, fara " avantajele" de a schimba turbine si injectoare. evident, din cand in cand mai pui si putina benzina (sa zicem 50 de lei daca faci 1000km) dar pretul gpl este aproape intotdeauna 50% sau mai putin decat benzina CO100. gpl-ul are CO 120 (sau 109 dupa alte carti), doar ca necesita compresie mai mare s avans mai mare, de aceea consuma mai mult la cei " stock" decat la aia cu remapare.

                    Comment


                    • #25
                      si cand mergi pe benzina ce se intampla cu remaparea agresiva ? o suporta gazul avans la blana, da benzenu ?

                      Comment


                      • #26
                        observ ca toata lumea se plange de diesel... pica injectoare, pica turbine... cati dintre voi aveti diesel si a picat ceva? sau vorbiti numai din auzite ? Daca ai grija de motor, bagi motorina buna si faci reviziile la timp ajungi si la 150.000 fara sa schimbi nimic la motorul diesel. Cunosc cazuri de logan la 100.000 (folosit pt rentacar) care nu i-a picat nimic si skoda octavia 1.9 tdi 90cp care a vandut-o la 150.000 fara sa i pice niciun injector sau sa schimbe turbina... Nu am acces la nicio carte service de diesel si de benzina. Daca se poate va rog faceti un calcul exact cu costurile pana la 100.000 km cu reviziile de diesl si benzina sa vad si eu diferenta.
                        DB16COS

                        Comment


                        • #27
                          vezi ca pe threadurile de diesel sunt suficiente probleme cat sa te tina ocupat cateva ore bune.

                          de ce sa car dupa mine un sac de senzori, turbine intercoolere sau EGR uri...cand cu GPL iesi mai ieftin ? asta presupunand ca nu pica nimic la diesel. da tot iesi mai ieftin cu GPL
                          sa nu mai zic ca pe diesel dai cu minim 1000 euro mai mult la achizitie

                          Comment


                          • #28
                            @alessandro - cunosti masinile de la alin. nimeni nu ingrijeste masinile si toata lumea le omoara. Sunt si logan-uri si megane-uri care nu au nimic (la motor) si sunt trecute bine de 100.000 km. Si pe cb dieselurile au consumuri de 5.1-5.5 si benzinarele au 9-11 ... adica dublu ...
                            Last edited by db16cos; 16 June 2012, 11:07.
                            DB16COS

                            Comment


                            • #29
                              te rog sa imi dai orice alt exemplu in afara de masinile lui alin. orice imi spui de masinile alea, eu nu pot lua in considerare din start. pentru ca nu sunt masini...sunt epave.

                              cu GPL iesi mai ieftin decat un diesel. daca merg pe GPL si consuma 10 ies cu costuri de 5% benzina

                              intreaba colegii care au GPL in ce fel trebuie sa mergi sa consume 10 % GPL

                              Comment


                              • #30
                                nu tre sa intreb.. citeste mai sus la razvanamza... are consumuri de 11.5-13 in oras si 8.5 in afara. Si astea sunt consumuri zic eu adevarate (spre deosebire de alti colegi care se mint singuri cu consumuri de 4 in afar si 8 in oras de benzina). Un loga diesel in afara ia 4% si in bucuresti maxim 6 deci mai putin de jumatate decat cele pe gpl. Dar la consumurile de gpl mai pune la total si niste cl de benzina care o folosesti pana se incalzeste motorul... Personal n-am incredre in gpluri pt ca umbli la masina. Bagi fire, dai gauri ... Asa dieselul este din fabrica fara nicio modificare asupra caracteristicilor masinii... + in afara am vazut foarte multe zone (garaj, spatii inchise, parcari supermarket) in care ai accesul interzis masinilor cu gpl
                                Last edited by db16cos; 16 June 2012, 11:19.
                                DB16COS

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google