Pompa Benzina Arsa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa Benzina Arsa

    salut! e prima oara cand postez pe un forum,am si eu o problema cu loganul meu 16 16v la care i s-a ars pompa de benzina la 25000 km.am inlocuit pompa cu una clasica dim magazin dar problema e ca porneste la doua cheie .”mecanicii” mi-au spus ca pompa de benzina e la fel ptr toate loganurile.nu stiu ce sa-i mai fac,mi-ar prinde bine niste sfaturi

  • #2
    daca pui de 2-3 ori contactul inainte sa dai la automat, o ia din prima ?
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      nu o ia nici asa pot sa pun contactul de mai multe ori ca tot nu porneste.problema e ca dimineata o ia la prima cheie dupa ce se incalzeste la a doua

      Comment


      • #4
        ai gpl pe ia?

        Comment


        • #5
          auzi dar aceste pompe de benzina nu sunt diferite intre ele ? ma refer la faptul ca poate pt 1.4 si 1.6 sunt la fel dar nu difera pt 1.6. 16 v?
          sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

          Comment


          • #6
            cum adica ai inlocuit pompa cu una clasica? ai adaptat una ca la dacia veche pe cama?

            ai tinut-o mult cu becul la benzina aprins de s-a ars, nu?

            eu cand raman la o liniuta ma duc si bag benzina! nu am lasat-o niciodata sa se aprinda becul la benzina, mai putin cand am cumparat-o ca era becul aprins, cica vine cu 3 litri in ea din fabrica....)

            inainte sa se arda, tot asa pornea? ca daca da, poate o fi de la senzorul de turatie, o problema des intalnita la logan benzina!

            Comment


            • #7
              pompele sunt identice ...
              Pompa ori merge ori nu merge ... nu exista sa o ia la a doua cheie ... cum zice si XP daca pui contactul de 2,3 ori si nu o ia alta este cauza,nu pompa ...

              Pune testerul ,daca nu iti da nimic(desi nu ar avea ce sa-ti dea) ,curata senzorul de turatie de pe volanta

              Comment


              • #8
                cand s-a ars pompa masina mergea pe gpl dar aveam in rezervor cam 14 l benzina.am curatat si senzorul de pe volanta.cei care mi-au dat pompa de benzina nu stiu sa fie vreo diferenta intre 1.4,1.6 si 1.6 16v

                mai trebuie sa incerc varianta cu pompa bosch daca nu va merge nu stiu ce sa-i mai fac
                Last edited by BEJANALEX; 11 July 2012, 13:14. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Mergi la REPREZENTANTA.

                  Ca sa nu mai bajbai cu tot felul de incercari mergi la reprezentanta Dacia din zona si cere un sfat, eventual si reparatia.
                  Motorasele astea 16 volti sunt un pic mai cu figuri si mai au comportamente din astea dubioase, mai cu relantiul, mai cu pornirea....
                  Mergi la reprezentanta ca ei sigur au vazut mai multe astfel de motoare decat mecanicii de prin cartier.
                  Succes.

                  Comment


                  • #10
                    16 volti...nu cred ca exista mari diferente intre pompe avand in vedere ca o pompa normala e proiectata sa asigure dublul debitului maxim necesar deci teoretic ar merge si pe 1.4 si pe 1.6 16v..sigur nu e senzorul ala?

                    Comment


                    • #11
                      eu as fi pus pompa de origine de la inceput, adica bosch.
                      am o cunostinta care a schimbat doar motorasul, nu toata pompa si evident, motorase bosch separat nu se gasesc. a pus ceva chinezarie. l-a tinut de s-a rupt. posibil sa fie proasta pompa care ai pus-o, cu toate ca daca pui contactul de 2-3 ori ar trebui sa ai presiune de ajuns in rampa cat sa porneasca (asta indica totusi ca n-ar fi pompa, dar cine stie).
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #12
                        eu cred ca problema de pornire se datoreaza mersului indelungat pe gpl si nu are treaba cu pompa de benzina.
                        la 25 mii km nu ai garantie la masina ? de ce ai inlocuit tu ?
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          am mai auzit de problema asta pe undeva pe postarile celor cu gpl nu mai retin cum ziceau ca sa rezolvat parca zicea ca a mers pe benzina o perioada pina sa actualizat ceva in calculaqtor si na mai facut probleme da nu mai retin sigur.Am citit despre ea pe forum da nu imi audc aminte cind, noroc si poate gasesti pe cineva care se pricepe

                          Comment


                          • #14
                            Sa nu fi pus pompa de supernova....
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #15
                              nu cred ca se potrivesc cele de supernova
                              Last edited by 77sky; 13 July 2012, 22:11.
                              sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google