Vreau Sa-i Pun Filtru Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau Sa-i Pun Filtru Sport

    Buna seara.As avea o problema la logan 1.6 16v e4.Doresc sa-i pun un filtru sport si cand sa fac asta...surpriza,observ ca dupa clapeta de acceleratie vine o chestie goala,care dupa acea chestie vine filtrul de aer baricadat in cutiuta lui.As vrea sa stiu ce este acea chestie aflata intre motor si filtrul de aer deoarece are si niste furtunase(sau cabluri) atasate de ea.As putea sa o dau jos punandu-i filtru sport chiar in locul unde vine ea?Pot lasa acele furtunase libere?

  • #2
    am un singur sfat pentru tine. nu modifica nimic din ce este pe acolo. iti spun din proprie experienta ca trebuie sa ai nervi tari sa modifici admisia la 16v si castigul o sa fie fix 0 ( zero )

    cauta filtru sport pentru carcasa originala si nu te doare capul

    uite aici http://www.daciashop.ro/filtre/filtr...green-sport16v

    tot din proprie experianta iti spun ca se simte

    Comment


    • #3
      eu am un 1.4 mpi din 2006 la mine cum fac sa pun filtru sport ?? furtunasul acela care vine de la capacul motorului(cred) si se mufeaza in cutia filtrului il las liber il astup il anulez ?
      http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

      Comment


      • #4
        luati va filtre sport pentru carcasa originala. sunt cele mai ok si nu implica ciobanirea admisiei originale

        Comment


        • #5
          care e facuta special sa nu pierzi cuplu.

          Comment


          • #6
            Originally posted by xplood View Post
            eu am un 1.4 mpi din 2006 la mine cum fac sa pun filtru sport ?? furtunasul acela care vine de la capacul motorului(cred) si se mufeaza in cutia filtrului il las liber il astup il anulez ?
            Anuleaza-l naibii, te impiedici aiurea de 5 cm de furtunas ? Desfa-l de acolo si ai rezolvat problema.
            Tot ce-ti da batai de cap trebuie eliminat
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #7
              Originally posted by razvanamza View Post
              care e facuta special sa nu pierzi cuplu.
              admisia originala e facuta special sa pierzi cuplu ? ma faci sa rad.

              Comment


              • #8
                nu, cred ca zicea "carcasa originala e facuta special sa NU pierzi cuplu"
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #9
                  sam a ghicit corect

                  Comment


                  • #10
                    am citit prost....prea dimineata

                    pentru cuplu jos si pe medii carcasa originala e cea mai buna dintre toata.

                    Comment


                    • #11
                      o chestie poti "ciobani" la admisia originala. pe langa rezonator, of course . chestia aia e camera a doua a plenum-ului, ciotul ala dinspre galeria de evacuare, care comunica cu plenum-ul mare prin cateva orificii ovale (in fapt, o retea de intarituri ale carcasei) si care "ciot" poate fi taiat jos si plenum-ul re-etansat la noua forma. castigi ceva la raspunsul acceleratiei, dar nimic deosebit, vizibil doar pe cronometru, in viata cotidiana, modificarea e extrem de aproape de zero absolut.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        acuma spui ?

                        am avut admisia data jos tot pentru o tziganeala

                        vezi la mine pe thread. am castigat putin in raspunsul accelaratiei....

                        al doilea "plenum" ala ce rol are ? in afara de faptul ca sta fix deasupra evacuarii si incinge zdravan aerul inainte sa intre in clapeta

                        Comment


                        • #13
                          Va multumesc mult pentru raspunsuri.Intrebarea mea ramane aceeasi:Este ok sa anulez acele 2 fire si acel furtun care toate 3 intra intr-o "chestie" situata intre motor si filtrul de aer?Am pana acum un raspuns negativ,restul??Astept pareri Multumesc!

                          Comment


                          • #14
                            in "chestia" aia ai motoras pas cu pas care regleaza ralanti ul si recirculator gaze. deci daca o elimini trebuie sa regandesti ce faci cu alea.

                            MPP ul il tiganesti cu un filtru de scooter ( sa nu traga mizerii sa ti le bage in motor ) si recirculatorul trebuie sa il introduci cumva in noul filtru

                            tu vrei sa pui filtru sport direct pe clapeta ? sa iti traga fix aerul fierbinte de deasupra evacuarii ? plus ca vei pierde din raspunsul la acceleratie. iti vorbesc din experianta ca am mers cu filtru direct pe clapeta si aveam lag mai mare ca la diesel

                            sau daca ai bani si vrei ceva profi dedicat pentru 1.6 16v....uite aici. http://www.knfilters.com/search/prod...?prod=57i-6508

                            dar trebuie sa ai in vedere relocarea bateriei in portbagaj
                            Last edited by alessandro; 18 July 2012, 01:16.

                            Comment


                            • #15
                              Da,vreau filtrul pe clapeta...direct+o teava lunga de aluminiu care sa duca intre baterie si motor....mai spre botul masinii pentru a nu trage aer cald...Nu am stiut ca in acea cutie se afla motrasul pas cu pas.... Poate fi mai greu decat am crezut...K&N este mult prea scump.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google