Curea De Accesorii Rupta In Mers Cu Fulie De La Arborele Cotit Incinsa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Avand in vedere ca ne-am numarat numai 3 care am avut probleme cu piesa in cauza, tind sa cred ca am avut ghinion.
    Pe fulia luata de la reprezentanta scria "Made in Germany"...sper sa fie mai rezistenta...
    Asteptam in continuare de la "danutr" razultatul cu cei de la VC...

    Comment


    • #32
      iar o dam in lucrurile nemtesti fara moarte...rola originala e ina, fag sau snr. nume de nume, cum ar zice unii, in industria rulmentilor. de origine, rola tot in germania sau franta trebuia sa fie facuta. zic asta pt ca in magazin am vazut acelasi rahat dar nu in cutie de renault/dacia si tot made in germnay scria pe ea.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        Originally posted by alessandro View Post
        daca se rupe cureaua de accesorii in ture mari, poate sparge capacul de la distributie. se rupe cureaua de distributie si stim cu totii ce inseamna asta.

        am vazut caz concret Megane 1 1.6 16v

        deci ramai sau nu cu masina in drum ?
        Tu ai adus in discutie un caz particular si vrei sa fie tratat ca regula generala; discutam strict despre curea accesorii rupta.
        Ideea era ca se poate merge si fara curea accesorii, atata timp cat bateria iti permite, sa nu ramai cu ...ursul in padure; spun asta deoarece se poate intampla oricui asa ceva.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #34
          nu am adus nici un caz particular. la k4m, probabilitatea sa se intample asta este foarte mare.

          am desfacut cateva k4m uri prin zona aia si stiu ce vorbesc. totul depinde de unde se rupe.
          daca se rupe inainte de fulie e ok. daca se rupe dupa fulie, cureaua este impinsa si ingramadita in capacul distributiei ( din plastic ) pana acesta cedeaza si se sparge

          nu este un caz particular. este un defect des intalnit la 1.6 16v. reprezentantele sunt bine informate asupra acestei probleme

          Comment


          • #35
            N-ai inteles; discutam doar despre o curea rupta(fara alte avarii); daca nu se intampla ce spui tu, se poate continua drumul, in conditiile descrise de mine?
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #36
              eu am mers cu masina fara curea in curte la service. a murit in 2 minute cam asa. in conditiile in care am baterie peste medie.

              plus ca se misca volanul foarte greu.

              Comment


              • #37
                Originally posted by IancuMIC View Post
                Tu ai adus in discutie un caz particular si vrei sa fie tratat ca regula generala; discutam strict despre curea accesorii rupta.
                Ideea era ca se poate merge si fara curea accesorii, atata timp cat bateria iti permite, sa nu ramai cu ...ursul in padure; spun asta deoarece se poate intampla oricui asa ceva.
                Eu am mers cu un Mercedes-Benz A-Klasse 170 CDI (prima generatie a clasei A) dinainte de podul de la Fetesti pana in localitatea Poarta Alba (62 km) fara curea de accesorii. La Poarta Alba s-a aprins tot bordul ca pomul de craciun si s-a oprit motorul (sub 9V calculatorul de motor nu mai asigura functionarea motorului).

                Am asteptat vreo 2 ore sa vina cineva din Constanta sa ma tracteze. Cand a venit omul cu sufa, am dat la cheie si motorul a pornit - asa ca am mai mers din Poarta Alba pana la intrarea in Constanta (adica inca vreo 18 km) - unde iar a murit, si am mai mers la sufa vreo 5 km.

                Ce-i drept la diesel (CDI) consuma curent numai cu injectia. La benzinar mai consuma in plus si bujiile. (Dieselul clasic nu consuma curent decat pentru electrovalva din pompa de injectie - care se poate si demonta - si mergi fara curent, atat timp cat ai motorina)

                De mers am mers cu treapta 5 cu 70 km/h mers cat mai constant (din cate imi amintesc turatia era aproximativ 1900 rpm) O data am ajuns la 90 km/h intr-o depasire si s-a aprins becul galben la temperatura (mai era si un bec rosu la temperatura)


                Cat despre curea... am auzit "o trosnitura" dupa care un clicait de relele electrice jos in fata scaunului din dreapta (in podea) unde era bateria, dupa care s-a aprins la bord becul bateriei si s-a aprins becul rosu la temperatura. Am tras imediat pe dreapta si apa bolborosea in vasul de expansiune - dadu-se pe dinafara... Am stat 15 de minute sa se linisteasca apa din borcan si am plecat usor mai departe - cu toti consumatorii electrici inchisi.

                Si ce e cel mai important --- era pe primavara, afara erau cam 17 grade C. Vara cand e destul de cald nu se poate merge, fiindca fierbi motorul.
                Last edited by vitriol; 2 October 2012, 21:26.

                Comment


                • #38
                  Adica nu mai porneste GMV-ul?

                  Comment


                  • #39
                    Daca mergi constant pe drum drept si sarcina cat mai mica (masina goala, evident) - nu porneste GMV-ul. Circuitul de racire functioneaza prin circulatia naturala a lichidului de racire - fiindca pompa de apa nu se mai invarte, cand nu mai ai cureaua de accesorii -: lichidul cald se ridica in partea superioara (chiulasa), deschide termostatul si ajunge in radiator, unde se raceste si coboara, intra in blocul motor - unde iar se incalzeste, ajunge in chiulasa si tot asa.

                    Apropos - intr-o astfel de situatie e recomandabil sa dati drumul la caldura in masina (fara a porni ventilatorul)

                    Dar trebuie sa aveti drumul liber (nu merge in oras cu aglomeratie si opriri la semafor)

                    Daca ajungi sa porneasca GMV-ul ramai destul de repede fara baterie

                    Comment


                    • #40
                      doar ca pompa de apa e antrenata de cureaua de distributie, nu accesorii.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #41
                        @ zeegermans - eu ma refeream la Mercedes-Benz A-Klasse 170 CDI despre care am scris mai sus --- care are distributie pe lant, iar pompa e antrenata de cureaua de accesorii.

                        La Logan intradevar pompa de apa e pe cureaua de distributie.

                        Comment


                        • #42
                          din graba intelesesem ca te referi la logan, nu acel mercedes. scuze
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by IancuMIC View Post
                            Nu ramai in drum daca "pierzi" cureaua de accesorii.
                            Vad ca unii useri s-au pus pe treaba sa demonteze aceasta afirmati ceea ce nu-i foarte rau. In acest sens am avut in vedere faptul ca ECU nu-ti intrzice acest lucru, singura interdictie apare dupa ce ai cca 9v in baterie, timp suficient sa scoti masina intr-o zona mai protejata. Pentru cei care se plang de faptul ca nu poti asculta muzica, ca e prea cald, ca merge greu volanul, spun doar atat; este o situatie de urgenta. Nu am avut in vedere cazuri de avarii produse distributiei situatii in care e clar ca nu mai poti continua drumul.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by alessandro View Post
                              nu am adus nici un caz particular. la k4m, probabilitatea sa se intample asta este foarte mare.

                              am desfacut cateva k4m uri prin zona aia si stiu ce vorbesc. totul depinde de unde se rupe.
                              daca se rupe inainte de fulie e ok. daca se rupe dupa fulie, cureaua este impinsa si ingramadita in capacul distributiei ( din plastic ) pana acesta cedeaza si se sparge

                              nu este un caz particular. este un defect des intalnit la 1.6 16v. reprezentantele sunt bine informate asupra acestei probleme

                              Am fost ieri sa schimb distributia si au constatat ca fulia e defecta si trebuie inlocuita: 900 RON.
                              Am un Logan 1.6 16v fabr. apr.2008 62.000 km cu revizii facute la fiecare 10.000km doar la reprezentata Dacia si de fiecare data in acelasi loc.
                              Am avut ghinion sau lotul 2008 are defecte?

                              Comment


                              • #45
                                900 lei doar fulia ?

                                Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google