Salutare tuturor !
Vara asta in prima zi de concediu, dupa un drum pe autostrada de 110 km si inca 15 km de la Drajna spre Slobozia, la intrarea in oras am simtit ca s-a intarit directia la volan, aerul conditionat nu mai functiona si s-a aprins martorul de baterie la bord.
Am oprit pe dreapta, am ridicat capota si din partea stanga a motorului iesea fum iar dupa 10 secunde s-a auzit o trosnitura si efectiv a sarit in sus cureaua de accesorii de pe fulia de la alternator.
La 50 de metri de unde am oprit, spre norocul meu, era reprezntanta Dacia de la Slobozia. M-a tractat un inginer de la service pana in incinta, s-a uitat un mecanic la motor, a verificat "manual" care din accesorii ar fi problema si a gasit ca fulia de la arborele cotit era deteriorata.
Remedierea problemei a constat in inlocuirea fuliei de la arborele cotit si o noua curea de accesorii, cost distractie 1500 RON (fulie 900 + curea 400 + 100 manopera).
Intrebarea mea este: a mai avut cineva probleme cu fulia de la arborele cotit ?
A fost un lot prost de fulii sau unul din accesorii imi forteaza in continuare fulia ? Aparent toate celelalte compnente angrenate merg bine: ac face frig, pompa de servo merge, la fel si alternatorul.
Mentionez ca motorul este de 1.6 16V, 35000 km, fabricatie septembrie 2008, revizii facute la timp iar in toamna urmeaza revizia de 4 ani.
Multumesc anticipat pentru sfaturi.
Vara asta in prima zi de concediu, dupa un drum pe autostrada de 110 km si inca 15 km de la Drajna spre Slobozia, la intrarea in oras am simtit ca s-a intarit directia la volan, aerul conditionat nu mai functiona si s-a aprins martorul de baterie la bord.
Am oprit pe dreapta, am ridicat capota si din partea stanga a motorului iesea fum iar dupa 10 secunde s-a auzit o trosnitura si efectiv a sarit in sus cureaua de accesorii de pe fulia de la alternator.
La 50 de metri de unde am oprit, spre norocul meu, era reprezntanta Dacia de la Slobozia. M-a tractat un inginer de la service pana in incinta, s-a uitat un mecanic la motor, a verificat "manual" care din accesorii ar fi problema si a gasit ca fulia de la arborele cotit era deteriorata.
Remedierea problemei a constat in inlocuirea fuliei de la arborele cotit si o noua curea de accesorii, cost distractie 1500 RON (fulie 900 + curea 400 + 100 manopera).
Intrebarea mea este: a mai avut cineva probleme cu fulia de la arborele cotit ?
A fost un lot prost de fulii sau unul din accesorii imi forteaza in continuare fulia ? Aparent toate celelalte compnente angrenate merg bine: ac face frig, pompa de servo merge, la fel si alternatorul.
Mentionez ca motorul este de 1.6 16V, 35000 km, fabricatie septembrie 2008, revizii facute la timp iar in toamna urmeaza revizia de 4 ani.
Multumesc anticipat pentru sfaturi.
Comment