da, dar gandestete ca orice piesa defecta supusa unor astfel de rotatii, se deterioreaza exponential, in timp foarte foarte scurt de la aparitia unui defect oricat de mic
Curea De Accesorii Rupta In Mers Cu Fulie De La Arborele Cotit Incinsa
Collapse
X
-
Fulia antreneaza cureaua, care la randul ei antreneaza angaralele cu pricina. Ele opun o rezistenta relativ ''constanta'' intre minimul si maximul posibil, dat de incarcarea electromotorului, pompei de servo si compresorului.
Variatiile de turatie brutale in urma manevrelor de duc la sarirea curelei dupa cate stiu eu. Asta referindu-ne la aceste parti mecanice.
Defect de fabricatie si basta. Bine ca n-a ramas cu ea in varful muntelui.sigpic
Comment
-
Ai dreptate , la aer conditionat nu ai alte reglaje, mai ramane aspectul din fotografie cu mentiunea ca nu am gasit nimic special pentru K4M. La cele fara aer conditionat dintele din afara al fuliilor ramane liber si au si surub de reglaj al rolei intinzatoare.Attached FilesLast edited by madi; 29 August 2012, 20:28.
Comment
-
andugf,mi s-a intamplat fix acelasi lucru ca si tie, sambata, pe 24 august dupa ce am mers mai multi KM si cu AC pornit.
Masina a avut acelasi simptone ca si a ta.
Eu am tractat-o in service, astept inca piesele, dar intre timp deja am facut sesizare la Vocea Clientului pentru a face o evaluare tehnica.
Se pare totusi ca sunt niste loturi cu probleme la fulie.
Masina mea este fabricata la sfarsitului lunii august 2008, cu toate reviziile la zi, numai ca am 66.000 de KM, iar la 33.000 KM am schimbat distributia deoarece mi s-a inlocuit pompa de apa (auzeam din cand in cand un zgomot, ca un scartait, geamat si mi s-a spus in service ca ar fii pompa de apa). Oare zgomotul sa fi fost un semn premergator a ceea ce mi s-a intamplat acum?
Tinem legatura daca doresti sa afli ce am rezolvat cu cei de la Vocea Clientului.
Comment
-
Sigur, de abia astept sa vad cum ai rezolvat problema.
Stiind de incidentul meu un prieten mi-a povestit cum la un service Dacia tocmai i se schimba fulia la un Logan cu 1.6 16 V. Era a doua si cedase dupa numai 12.000 km. Prima a tinut mai mult, in jur de 80.000 km.
Raspunsul mecanicului: prost facute
O sa incep sa-mi modific stilul de mers in functie de piesele care se pot defecta si al caror cost este mai mic...Last edited by 77sky; 30 August 2012, 07:20.
Comment
-
@alessandro: tragi ca boul de intinzator ,asa sa tensioneaza excesiv
de verificat fulia alternatorului, e modelul cu clichet si poate a cedat clichetul, atunci la fiecare frana de motor, alternatorul, avand masa inertiala mare, forteaza cureaua, rolele, fuliile, in timp socurile alea pot dauna. mai poate fi un rulment "bolnav", care la incalzire sa se gripeze si hopa, iaca de unde apare cureaua patinata, fulia fierbinte, etc. sau defect de fabricatie, cam astea 3 ar fi, dupa mine, cauzele posibile.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
in manual la unele versiuni spune ca se tensioneaza cureaua si s everifica cu acelasi dispozitiv cu care verifici cureaua de distributie. la 16v nu stiu, ca nu mai am manualul. probabail ca nefiind cu curea elastica, ci de-aia striata, pui pur si simplu galetul intinzator pe pozitie si arcul face toata treaba.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Cateva detalii despre galetii intinzatori curea accesorii - poze.
Pozele nu-mi apartin! (taica gugal sa traiasca)
Si un link din care se poate vedea ca galetii sunt la fel la toate benzinarele, inclusiv Sandero, Solenza, Renault, Nissan - toate motoarele Renault 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 mpi - vezi "Compatibilitati Dacia" si "Alte compatibilitati".
Sorry pt off topic!Attached Files
Comment
Comment