da, cu tot cu manopera
Curea De Accesorii Rupta In Mers Cu Fulie De La Arborele Cotit Incinsa
Collapse
X
-
Conform ofertei Dacia, kit accesorii cu tot cu manopera la 16v= 359 lei.(miercuri am facut distributia)
Pentru inlocuirea fuliei nu se poate percepe alt pret suplimentar pentru ca oricum se demonteaza la inlocuirea kit-ului; este imposibil ca fulia sa coste asa enorm de mult.
Vezi ca e o neintelegere.Attached FilesDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostConform ofertei Dacia, kit accesorii cu tot cu manopera la 16v= 359 lei.(miercuri am facut distributia)
Pentru inlocuirea fuliei nu se poate percepe alt pret suplimentar pentru ca oricum se demonteaza la inlocuirea kit-ului; este imposibil ca fulia sa coste asa enorm de mult.
Vezi ca e o neintelegere.
Comment
-
Nu se poate percepe pret suplimentar, ca manopera vorbeam, pentru ca la inlocuirea kit-ului accesorii se demonteaza in mod normal si fulia; platesti doar fulia, care nu are cum sa coste 900lei.
Defect din fabricatie doar daca mai ai masina in garantie, altfel dupa atatia ani...Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
-
-
Originally posted by IancuMIC View PostLSOM este la 16v.; fulia de la arbore pentru accesorii este cea din poza de la postul 47.
E mai ieftina ca la Dacia, dar nefiind foarte priceput si pentru ca in domeniul auto nu prea am incredere in oricine, prefer sa dau mai mult si sa o iau de la Dacia si sa stau mai linistit.
Comment
-
Pai spune clar ca e compatibila pentru motorul pe care il ai si tu adica 16v; si Gates e firma nu gluma; ma tem ca si cea de "origine" e tot de la Gates.
Cum doresti, banii sunt ai tai.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
@ andugf
Intrebare: Inainte de "incident", ai auzit vreun zgomot (suplimentar) dinspre compartimentul motor?
Dupa pret eu zic ca ti-a schimbat kitul de accesorii (curea + cele 2 role <din care una e cea intinzator>) Acuma de stabilit care e piesa care a generat defectul... e ceva mai greu de spus. Poate s-a blocat una din role si atunci fulia s-a invartit fortat pe cureaua blocata - si in final s-a deteriorat. (ar fi trebuit verificati rulmentii rolelor daca se invarteau ceva mai greu)
Fulia era incinsa de la frecarea cu cureaua, sau frecase cercul exterior pe cel interior?
Comment
-
Da, e bine de aflat; poate ceea ce a generat deteriorarea fuliei se mai afla inca pe masina; fulie alternator, fulie compresor, daca are aer, pompa servo; adica tote componentele antrenate de fulie prin intermediul curelei.Last edited by IancuMIC; 11 November 2012, 21:18.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Legat de intrebarile despre preturi: fulia si kitul au fost cumparate de la Meridian Sud Bucuresti pentru ca la Slobozia unde "m-am oprit" nu aveau aceste piese pe stoc si dura o zi-doua sa mi le aduca.
Asa cum a zis si Alessandro pe fulie scrie doar "made in germany" fara sa specifice vre-un producator si a fost 900 RON.
Cureau de accesarii a fost la set cu doua role si de asta a costat 400 RON.
Inainte de incident nu am simtit nici un zgomot suspect sau vre-o anomalie in functionare.
Ce suspectez eu este aerul conditionat. A fost o zi foarte calda, mers pe A2 destul de intins si am constatat ca nu mai am servo si aer conditionat cand am oprit la un giratoiu.
Am mai mers cel mult 50 de metri si am tras pe dreapta.
Cand am ridicat capota iesea fum din partea stant ga si se auzeau niste trosnituri ca si cand ceva s-ar fi incins foarte tare.
Cat incercam sa-mi dau seama care este sursa fumului a sarit cureaua de pe fulia de deasupre (servo cred).
Am tras de ea si am vazut ca partea de jos a fost efectiv topita. Initial am crezut ca s-a topit si s-a rupt dar mai apoi la montare curelei de accesorii si schimbarea distribuitiei s-au gasit bucatele din cureau rupta.
Mecanicul mi-a spus ca am avut noroc ca nu a intrat cu totul in distrubutie ca ma fericea (cand am schimbat distributia am vazut ca era un pic ciupita pe exterior cureaua).
Dupa ce am schimbat fulia am mai facut in jur de 1000 km cu aer conditionat si peste 2000 km fara aer.
Anomalii in functionare nu vad dar sunt mai atent. Pozitia in care se afla fulia o face aproape imposibil de verificat periodic.
Ce este ciudat ca nici unul din mecanicii cu care am vorbit nu a stiut sa-mi dea o explicatie...
Comment
Comment