Fulia fiind cea care antreneaza cureaua - a strans-o si a frecat-o - dupa ce se rupsese deja. Cu ocazia asta s-a incins si s-a topit cureaua si a zapacit si fulia - insa cauza ruperii as spune mai degraba ca a fost o rola. Compresorul de aer conditionat daca ar fi avut probleme, acestea ar fi revenit. Eventual ar putea fi si curea - fie a avut defect de fabricatie, fie a prins o piatra si a ciupit-o, iar mai tarziu s-a rupt.
Curea De Accesorii Rupta In Mers Cu Fulie De La Arborele Cotit Incinsa
Collapse
X
-
Ca si in celelalte cazuri, mai mult ca sigur calitatea slaba a pieselor de prim montaj a generat problema.
In istoria lui de 17 ani k4m u a fost un motor fiabil fara probleme.
Cum se face ca da rateuri cand isi baga romanasii ghearele in el.
Din cate stiu nu cred ca se asambleaza la mioveni
Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
Comment
-
Eu am intrebat la Vocea Clientului si dupa ce le-am dat seria de caroserie au verificat si mi-au spus ca motorul a venit din Spania. Am inteles ca se faceau in Spania si in Turcia. Nu stiu daca asta conteaza pana la urma... Cel mai important e sa nu ai probleme.
Comment
-
Sa mai zica cineva ceva de calitatea pieselor de origine montate in reprezentanta !
Uite cum crapa a 2 a fulie de motor dupa 30.000 km de la montaj. Prima a rezistat 40.000
Asta ultima a fost montata in reprezentanta pe garantie.
Cele doua bucati metalice care alcatuiesc fulia aveau un joc considerabil intre ele ceea ce facea sa scartaie cauciucul si sa vibreze.
In numele celor sfinte....de ce ai face o fulie din cauciuc ? de ce ????? Sa o cumpere prostii si sa o schimbe o data pe an ca doar costa 950 lei una in reprezentanta...sa faca Dacia profit mare
Problema s-a remediat ieftin si definitiv. S-a montat o fulie de diesel DCI. Aceleasi dimensiuni ( diametru, offset, caneluri ) doar ca nu mai are acel minunat cauciuc. Merge uns.
Am avut noroc ca am depistat la timp...mai ramaneam si cu masina in pana pe te miri unde.
Problema asta nu va ramane asa. Voi face reclamatii si plangeri pe toate partile posibile.
Comment
-
Nasoala treaba cu fulia asta. Pesemne trebuie sa fiu pregatit cu vreo 10 mil in plus (apropo alesandro cat e cea de dci?) atunci cand o sa schimb distributia.
Din ce vad pe aici m-as gandi ca e un defect clar de fabricatie si ar trebui sa fie afectate toate masinile, nu?
Or fi ceva anumite loturi de fulii proaste?Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
Sa lamurim si problema legata de distrugerea fuliilor la motorizarile 1.6 16v
In cazul meu fulia de la alternator este fixa. Daca invart de ea in ambele sensuri se roteste cu tot cu axul si bobina alternatorului.
Pentru ca au facut mizeria asta...capetele luminate de la Dacia ce au zis ? hai sa le punem la fraieri fulie dumper ( cu miez de cauciuc ) la vilbrochen ca sa nu le vibreze kit ul de accesorii.
Asadar toate vibratiile generate in kit ul de accesorii si in special de fulia alternatorului erau absorbite de fulia de la vilbrochen.
Eu avand fulie fixa (montata acum 2 zile) nu mai exista nimic care sa absoarba vibratiile. La turatii joase se aude un barait, o zdranganeala.
Motorizarile 1.6 si 1.4 au fulie de alternator tip FLY sau clicket. Ce inseamna asta ? Inseamna ca intr un sens se invarte si antreneaza organele alternatorului iar in sens opus se invarte in gol precum pinioanele de la bicicleta cand ma opresc din pedalat.
Tocmai pentru ca 1.4 si 1.6 au fulie vilbrochen fara dumper s-au pus aceste fulii la alternator...sa nu genereze vibratii.
MASINILE care se respecta si care isi respecta clientii folosesc fulie vilbrochen cu dumper si fulie alternator tip FLY pentru reducerea la maxim a vibratiilor si fiabilizarea sistemului de accesorii.
Solutia este : fulie alternator de MPI sau DCI pentru 16valvele care nu au.
Masina tatalui meu 1.6 16v PH1 are fulie alternator FLY...a mea nu are
De 3 ori ura pentru Dacia
Comment
-
[QUOTE=alessandro;1390457]Tocmai pentru ca 1.4 si 1.6 au fulie vilbrochen fara dumper s-au pus aceste fulii la alternator...sa nu genereze vibratii.
QUOTE]
Nu pentru asta s-au montat fulii cu clichet pe alternator.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Ca exista si alt motiv mai important este partea a 2 a. Eu stiu care a fost/este problema la mine.
Deci care este adevaratul motivul pentru care s-au montat ?
Sa nu mai zic de inertia alternatorului care forteaza in fulia vilbrochenului atunci cand sistemul decelereaza. Sistemul FLY lasa alternatorul sa se invarta liber fara ca fulia lui sa forteze in curea.
La mine cand merg in 1000 rpm si accelerez pentru 2 secunde scartaie cureaua si vibreaza intinzatorul foarte tare. La mers subturat motorul nu are un mers rotund lin ci usor sacadat.
Unul din rolurile fuliei FLY este sa nu genereze vibratii / socuri generate de inertia alternatorului.Last edited by alessandro; 20 December 2012, 12:47.
Comment
-
Exact.
Tot la asta m-am referit si eu dar nu am folosit o combinatie de cuvinte asa fericita.
Socurile de care spui se transmiteau in cauciucul fuliei vilbrochen care avea menirea sa le absoarba.
O sa vad ce implica montarea unei fulii FLY si poate mai merge folosita fulia vilbrochen cu dumper (cea veche ). Vedem
Comment
-
Din sutele de experiente, aici pe forum, multe s-au dovedit solutii de compromis; incearca sa ramai la echiparea de baza cu fulia de la arbore, eventual o fulie unisens la alternator; in acest fel socurile sunt disipate.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment