Martori Avarie Insuficient Explicati !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martori Avarie Insuficient Explicati !

    Deschid acest topic deoarece dupa studierea unor documente referitoare la ecu injectie V42 instalat pe 1.6 16v euro 5 am ramas cu niste intrebari la care incerc sa gasesc raspunsuri, si va intreb si pe voi, poate stiti mai multe.

    Tabloul de bord are 3 martori de avarie injectie, care se aprind in diverse combinatii, functie de defectul aparut, semnalizind problema. Asadar vorbim de martor defect antipoluare, martor defect electronic, martor STOP oprire obligatorie. Astia sint martorii de care se vorbeste in manualul utilizator, manual care ar trebui sa ne lamureasca cit-de-cit, dar mai mult ne lasa in ceata.

    Studiind partea de defectiuni injectie ecu V42 in Dialogys, ce constat ?! Se face vorbire la explicarea diverselor defecte de martorii Defect Severitate 1, martor Defect Severitate 2, martor MIL ( asta o fi acelasi lucru cu OBD, cu toate ca apar si separati, MIL si OBD ).

    Deci in cartea de reparatii apar martorii Severitate 1 si Severitate 2, MIL, OBD
    care n-au nici un corespondent in manualul utilizator !

    Voi ce ati inteles din asa-ceva ?
    Poate reusiti sa ma lamuriti si pe mine ca eu personal n-am inteles nimic din explicatiile inginerilor astia francezi.

  • #2
    Eu nu inteleg softul care da rateuri in mentinerea relantiului fie la cald, fie la rece...mai bine sa nu se aprinda niciunul dintre acesti martori.Mie mi se mai aprinde din an in paste obd -ul care clipeste si da rateuri la esapament...o fi benzina proasta? habar n-am .... oricum o mare dezamagire euro 5 asta fata de ce motoare au avut loganurile

    Comment


    • #3
      Originally posted by alfabit View Post
      Deschid acest topic deoarece dupa studierea unor documente referitoare la ecu injectie V42 instalat pe 1.6 16v euro 5 am ramas cu niste intrebari la care incerc sa gasesc raspunsuri, si va intreb si pe voi, poate stiti mai multe.

      Tabloul de bord are 3 martori de avarie injectie, care se aprind in diverse combinatii, functie de defectul aparut, semnalizind problema. Asadar vorbim de martor defect antipoluare, martor defect electronic, martor STOP oprire obligatorie. Astia sint martorii de care se vorbeste in manualul utilizator, manual care ar trebui sa ne lamureasca cit-de-cit, dar mai mult ne lasa in ceata.

      Studiind partea de defectiuni injectie ecu V42 in Dialogys, ce constat ?! Se face vorbire la explicarea diverselor defecte de martorii Defect Severitate 1, martor Defect Severitate 2, martor MIL ( asta o fi acelasi lucru cu OBD, cu toate ca apar si separati, MIL si OBD ).

      Deci in cartea de reparatii apar martorii Severitate 1 si Severitate 2, MIL, OBD
      care n-au nici un corespondent in manualul utilizator !

      Voi ce ati inteles din asa-ceva ?
      Poate reusiti sa ma lamuriti si pe mine ca eu personal n-am inteles nimic din explicatiile inginerilor astia francezi.
      mai mult decat ai gasit tu pe net, manual si de la alti utilizatori de ''frigider'' nu ai sa gasesti ;sunt niste secrete de fabrica care daca s-ar pune la dispozitia oricarei peroane care are un logan unde s-ar ajunge
      poate mai multe info gasesti daca cunosti vreun tuner care se ocupa cu resoftare dar ma indoiesc ca ti-ar pune tie la dispozitie niste informatii la care el scoate bani
      parerea mea e ca ai deschis topicul degeaba .

      Comment


      • #4
        Tuner care sa faca resoftare la 1,6 16V euro 5 intr-adevar nu am gasit, nici nu au cu ce sa citeasca mapa din Sagem V42.
        Si martorii aia voia afla care sint, ca provoc eu un defect si voi citi cu Clip-ul ce defect identifica si cum sint martorii aprinsi.
        Dar ai dreptate cu privire la informatii, dupa ce le aflu oricum le voi tine si eu doar pentru mine

        Comment


        • #5
          in principiu la mine la clio se aprinde MIL daca sunt defectiuni pe sondele lambda,senzor de viteza.Daca scoti mufa de la clapeta electronica,pedala,senzor map se aprinde martorul identic cu ala de bujii de la diesel,martor defectiune electrica cred ca se cheama.STOP nu stiu cand se aprinde , singura oara cand s-a aprins a fost cand nu a recunoscut immo.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Originally posted by alfabit View Post
            Tuner care sa faca resoftare la 1,6 16V euro 5 intr-adevar nu am gasit, nici nu au cu ce sa citeasca mapa din Sagem V42.
            Si martorii aia voia afla care sint, ca provoc eu un defect si voi citi cu Clip-ul ce defect identifica si cum sint martorii aprinsi.
            Dar ai dreptate cu privire la informatii, dupa ce le aflu oricum le voi tine si eu doar pentru mine
            din miile de posesori de logan sa fii tu singurul care are info ca si fabrica
            succes

            Comment


            • #7
              Foarte util topic-ul. Cu putina bunavointa din partea cunoscatorilor ar putea iesi ceva bun. Doamne ajuta...

              Comment


              • #8
                Originally posted by Cristi_Xp View Post
                Daca scoti mufa de la clapeta electronica,pedala,senzor map se aprinde martorul identic cu ala de bujii de la diesel,martor defectiune electrica cred ca se cheama
                Ala e martorul defect electronic ( conform manualului utilizare ), la Diesel e comandat direct de DCM12 si-i spune Severitate 1, deci exprapolind la benzina sa zicem ca pe asta l-am gasit, defect electronic = severitate 1.
                Deci am putea sa ne gindim la martorul STOP ca fiind Severitate 2, cel mai putin explicat in manualul masinii, apare decit in chenar de vreo doua ori cu avertizarea ca daca se aprinde te opresti si chemi asistenta tehnica !

                Si topic-ul este valabil si pentru motorul D4F 732 ( tot euro 5 ), ecu SIM 32, acolo Dialogys-ul explica mai bine martorii astia ca sint si pe Logan 1,2 16V

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google