Originally posted by fainis cristian
View Post
Consumul mediu 1.6 16v 105CP
Collapse
X
-
-
Originally posted by margelatu View Postbravo!da nu are treaba aici cat consuma 1,2 16 v .cred ca ai mers cu a 5-a la 60 .asta asa experimental.sa fiti fericiti pana la adanci batraneti cu 1,2 16 v.eu zic sa terminam cu 1,2 16 v aici.
treapta 1 - max 10%
treapta 2 - max 30 %
treapta 3 - max 30 %
treapta 4 - restu de 30%
Distanta a fost parcursa in ~ 14 zile, cu pornitul masinii zilnic. Deci si de aici poti sa iti dai seama ca nu a fost facut totul intr-o zi si cam cat s-a mers cu motoru rece.
Conteaza foarte mult stilul de condus, traseul ales si rabdarea la volan(max 20% din traseu a fost parcurs fie pe liber, fie in frana de motor ... ).
Scz de offtopic.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostVa informez ca thread-ul e despre consumul 1.6 16v. Va rog sa reveniti la subiect.Originally posted by Seba View Postontopic: tm-resita si retur plus ceva drumuri "loco", in total 240km, 60% din timp a/c pornit, 4 oameni in masina, bagaje, in localitati 60, in afara 120-130, mediu 84km/h, consum mediu 6.4%.
offtopic: care mai comentati de 1.2 vs 1.6 pe-aici va luati "vacanta"...
Comment
-
Originally posted by amigos View PostImi place cand va laudati cu caii putere dar postati numai consumuri mixte de 5.5-6% si viteze de 150 km/h. Ce o fi insemnand asta? Ca lasati jumatate de herghelie acasa si 150 de fapt e 90km/h, evident?
P.S. se simt serios cei 148Nm la deal credema
Comment
-
Traseu Iasi-Pascani-Roman-Piatra Neamt si retur, benzina petrom 95, 4 persoane cu putin bagaj cu mici plimbari prin orase, in localitati 80-90 km/h mediu iar inafara localitatii in functie de drum pana in 160km/h. Consum 6.7l/100 km in conditiile in care si la dus si la intors de ce am cronometrat... de la Roman la Piatra 23min . Facetiva voi o parere daca e bun sau nu... in special amicul nostru amigo care nu are nici o treaba pe Thread-ul asta si ce se mai agita ... pur si simplu nu ii inteleg rostul...
Comment
-
Am plecat sambata la Cluj si m-am intors duminica, aproximativ 550 km. Inainte de plecare am alimentat plin cu OMV de 95, peste un rezervor in care mai erau vreo 10 litri de Petrom 95. Aer conditionat 90% din timp, 2 persoane+bagaje in masina. Drum relativ liber. Mers alternativ cu 110-120 la ora si apoi 80-90 la ora in coloana, 60-70 la ora prin orase (nu primul in coloana, evident), depasiri intr-a patra la 120, serpentine de munte 40-80, urcat pante intr-a treia la turatie de cuplu maxim (sa ajung in fata coloanei, apropo cuplul e impresionant, doar un Logan 1,6 8V s-a tinut de mine, iar un Mercedes si un Audi m-au depasit dupa cateva sute de metri de slalom dar i-am ajuns la coborare), coborari cu frane tari inaintea curbei, in final 6,5L/100 km.
P.S. Who needs Diesel?
Comment
-
@tavi: daca-ti zic ca la depasiri foloseam a 4-a si am avut ce depasi, te superi tare? dar tare de tot? ...hai nu te infuria, gandeste-te ca am pinion de-a 5-a de dizal. pun pariu c-ai uitat de el...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Wotan View PostAm plecat sambata la Cluj si m-am intors duminica, aproximativ 550 km. Inainte de plecare am alimentat plin cu OMV de 95, peste un rezervor in care mai erau vreo 10 litri de Petrom 95. Aer conditionat 90% din timp, 2 persoane+bagaje in masina. Drum relativ liber. Mers alternativ cu 110-120 la ora si apoi 80-90 la ora in coloana, 60-70 la ora prin orase (nu primul in coloana, evident), depasiri intr-a patra la 120, serpentine de munte 40-80, urcat pante intr-a treia la turatie de cuplu maxim (sa ajung in fata coloanei, apropo cuplul e impresionant, doar un Logan 1,6 8V s-a tinut de mine, iar un Mercedes si un Audi m-au depasit dupa cateva sute de metri de slalom dar i-am ajuns la coborare), coborari cu frane tari inaintea curbei, in final 6,5L/100 km.
P.S. Who needs Diesel?
Comment
-
La drum lung nici nu ma mai uit la consum sincer, nu ma pot abtine sa nu i dau limitari in depasiri, serpentine deci nu mai conteaza . Drumuri bune sa avemFacebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
Comment