Consumul mediu 1.6 16v 105CP
Collapse
X
-
Intr-adevar sunt ceva modificari aerodinamice ce se pot face pe logan care automat duc la un consum mai mic.
Dar din buza aia a spoilerului nu se castiga NIMIC, poate cu TOATE modificarile (in special alea de pe sub masina) sa se castige un 0.2-0.3l/100km.Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
Fara suparare, da cea mai importanta miscare pentru un consum doar o idee mai bun (asta pentru cine e chiar interesat) e curatenia in portbagaj si/sau in masina. Stiu pe multi care merg cu 10-15 kg dupa ei de care n-au nevoie. Da acu e cam aiurea sa discutam de 0,01l% ca aici intervine si cat de copios a fost micu dejun sau faze d-astea. Cea mai importanta dpdv aerodinamic e forma masinii si la asta n-avem cum naiba sa umblam...(poate doar cu un elefant ca in reclama aia...)If everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
0.3 litri la 100 este enorm
daca mie imi consuma 6 la 120 cu pinion de dci - 0.3% cu bujii NGK -0.3% cu modificari ale suspensiei -0.3% cu ulei bun 5w30 pt consum -0.2% cu jante ultraleggera -0.1% ajung la 4.8 % la 120 ceea cred ca este inexact
din experienta spun ca bujiile uleiul suspensia nu scad consumul
dupa cum vedeti cx ul este calculat in functie de suprafata masinii. prelungirea creste suprafata ceea ce nu e bine
suspensia sa zicem ca poate influenta daca este setata ca fata sa fie vizibil mai joasa ca spatele astfel sub masina se creeaza o zona de joasa presiune care lipeste masina de asfalt si lasa aerul sa curga mai bineLast edited by alessandro; 26 September 2010, 20:55.
Comment
-
Spoilerul (3) are rolul de a dirija aerul spre lateral, in loc sa treaca peste roti, elementele suspensiei si evacuare, unde din cauza formei curgerea e turbulenta, se creaza vartejuri care franeaza. De asemenea mareste apasarea (downforce). Mai e ajutat si de un carenaj posterior, deflectoare in fata rotilor spate (5) si, un pic paradoxal, de generatoare de vartejuri (7). Acesta are rolul de a creea mici vartejuri care se lipesc de luneta si coboara spre portbagaj, in loc sa se dezlipeasca la capatul acoperisului si astfel sa creeze o zona de joasa presiune in spatele masinii, care ar frana.
Toate acestea sunt trecute la modificari aerodinamice (vezi legenda din josul paginii).Last edited by Wotan; 26 September 2010, 22:34.
Comment
-
buza aia deflectoare, ca veni vorba de ea, creeaza o zona de presiune statica marita in fata masinii, ceea ce inseamna depresiune sub masina. adica ceva stabilitate. iar generatorul de vortex, cum bine explica cineva mai devreme, reduce vacuum-ul din spatele masinii. deci efectele combinate ar fi si o stabilitate mai buna si un consum mai mic. voi credeti ca la clio rs sau la megane rs de cretini au pus francezii extractoare dupa aripile fata?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Iar spoilerul ala fata (buza) mi-ar prinde al naibii de bine la parcari ca atunci cand aud ca freaca de o bordura mai inalta sa ma opresc...
De ce nu vand accesoriile astea separat??? Au tot felul de huse si basti cu inscriptie Dacia la suprapret, dar nimic cu adevarat util!!!
Comment
-
Bals-Craiova cu ~1 litru de benzina (22.5 km).
Consum mediu - 4.3% / Viteza medie - 66 km/h.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
Comment