Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru a simula micsorarea garzii la sol se poate folosi un spoiler, ca la Logan Eco2, care e montat si la 1,2 16V, cred.



    Am vrut si eu sa imi montez (nu numai pentru consum) dar din pacate nu se vinde separat.

    Comment


    • pai si spoilerul acela este pus pentru scaderea consumului ?

      nu cred. eu cred ca ala nu imbunatateste Cx ul ci reprezinta o suprafata in plus de care se loveste aerul

      Comment


      • Intr-adevar sunt ceva modificari aerodinamice ce se pot face pe logan care automat duc la un consum mai mic.
        Dar din buza aia a spoilerului nu se castiga NIMIC, poate cu TOATE modificarile (in special alea de pe sub masina) sa se castige un 0.2-0.3l/100km.
        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

        Comment


        • Voi vorbiti serios?
          @ alessandro, da, se loveste, da' cu folos.

          Comment


          • Fara suparare, da cea mai importanta miscare pentru un consum doar o idee mai bun (asta pentru cine e chiar interesat) e curatenia in portbagaj si/sau in masina. Stiu pe multi care merg cu 10-15 kg dupa ei de care n-au nevoie. Da acu e cam aiurea sa discutam de 0,01l% ca aici intervine si cat de copios a fost micu dejun sau faze d-astea. Cea mai importanta dpdv aerodinamic e forma masinii si la asta n-avem cum naiba sa umblam...(poate doar cu un elefant ca in reclama aia...)
            If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

            Comment


            • 0.3 litri la 100 este enorm

              daca mie imi consuma 6 la 120 cu pinion de dci - 0.3% cu bujii NGK -0.3% cu modificari ale suspensiei -0.3% cu ulei bun 5w30 pt consum -0.2% cu jante ultraleggera -0.1% ajung la 4.8 % la 120 ceea cred ca este inexact

              din experienta spun ca bujiile uleiul suspensia nu scad consumul



              dupa cum vedeti cx ul este calculat in functie de suprafata masinii. prelungirea creste suprafata ceea ce nu e bine

              suspensia sa zicem ca poate influenta daca este setata ca fata sa fie vizibil mai joasa ca spatele astfel sub masina se creeaza o zona de joasa presiune care lipeste masina de asfalt si lasa aerul sa curga mai bine
              Last edited by alessandro; 26 September 2010, 20:55.

              Comment




              • Spoilerul (3) are rolul de a dirija aerul spre lateral, in loc sa treaca peste roti, elementele suspensiei si evacuare, unde din cauza formei curgerea e turbulenta, se creaza vartejuri care franeaza. De asemenea mareste apasarea (downforce). Mai e ajutat si de un carenaj posterior, deflectoare in fata rotilor spate (5) si, un pic paradoxal, de generatoare de vartejuri (7). Acesta are rolul de a creea mici vartejuri care se lipesc de luneta si coboara spre portbagaj, in loc sa se dezlipeasca la capatul acoperisului si astfel sa creeze o zona de joasa presiune in spatele masinii, care ar frana.

                Toate acestea sunt trecute la modificari aerodinamice (vezi legenda din josul paginii).
                Last edited by Wotan; 26 September 2010, 22:34.

                Comment


                • o masina de curse are un Cx ce poate ajunge si pana la 2. din cauza gadget urilor ce creeaza downforce.
                  downforce = Cx mare = consum crescut = stabilitate

                  Cx mic = consum scazut = lipsa de stabilitate

                  Comment


                  • La o masina de strada mergi pe un Cx cat mai mic, conteaza consumul. Trecutul prin curbe cu 150 km/h e mai putin important.

                    Comment


                    • Deva_Lugoj_Timisoara, ploaie, noapte, circulatie destul de multa, viteza medie 81 kmh, consum 5.9%, benzen 95 de la Petrom (fara V).
                      sigpic

                      Comment


                      • buza aia deflectoare, ca veni vorba de ea, creeaza o zona de presiune statica marita in fata masinii, ceea ce inseamna depresiune sub masina. adica ceva stabilitate. iar generatorul de vortex, cum bine explica cineva mai devreme, reduce vacuum-ul din spatele masinii. deci efectele combinate ar fi si o stabilitate mai buna si un consum mai mic. voi credeti ca la clio rs sau la megane rs de cretini au pus francezii extractoare dupa aripile fata?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Iar spoilerul ala fata (buza) mi-ar prinde al naibii de bine la parcari ca atunci cand aud ca freaca de o bordura mai inalta sa ma opresc...
                          De ce nu vand accesoriile astea separat??? Au tot felul de huse si basti cu inscriptie Dacia la suprapret, dar nimic cu adevarat util!!!

                          Comment


                          • Bals-Craiova cu ~1 litru de benzina (22.5 km).

                            Consum mediu - 4.3% / Viteza medie - 66 km/h.
                            Attached Files
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • Deva_Hunedoara retur la Santuhalm_Simeria, consum 3.8%, viteza constanta la 55 kmh Se exista si proba filmata

                              Felicitari colega pentru experiment ! Putini am incercat ceva in genul asta.
                              sigpic

                              Comment


                              • eu am scos 3.2 % de la valeni la ploiesti 60 kmh constant

                                pacat ca un dci scoate 3.2 % la 100 kmh constant

                                asa ca astia cu 16v hai sa ne lasam de experimente dastea ca probabil ma deplasez mai repede pe bicicleta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google