E corect ce ai spus. Cum spuneam - am avut masini diesel clasic, unde daca bagi piciorul la ture mici da in nas. (fiindca nu are motorina daca ii dai prea multa si scoate motorina pe toba nearsa)
Daca sunt la 2200 rpm la 1/3 pedala acceleratie si turatia e in crestere o las sa treaca de 2500 rpm, dupa care ii mai dau un impuls in acceleratie, ca sa creasca mai rapid pana la 3000 rpm, dupa care schimb in treapta superioara. Daca e nevoie de un demaraj mai sustinut, dupa 2500 rpm cresc usor apasarea pe pedala, pana ajung la 3500 rpm, dupa care schimb in treapta superioara
Daca insa e nevoie de reactie rapida pe moment, trec in treapta inferioara (ma trimite la aprox. 3000 rpm, de unde urc la 3500, unde schimb si ajung undeva la 2500 de unde iar pot urca rapid la 3500) (de la 2500 rpm in sus se simte la pedala ca motorul trage mai sprinte, iar de la 3500 la 4000 se simte ca impinge destul de bine)
Daca sunt la 2200 rpm la 1/3 pedala acceleratie si turatia e in crestere o las sa treaca de 2500 rpm, dupa care ii mai dau un impuls in acceleratie, ca sa creasca mai rapid pana la 3000 rpm, dupa care schimb in treapta superioara. Daca e nevoie de un demaraj mai sustinut, dupa 2500 rpm cresc usor apasarea pe pedala, pana ajung la 3500 rpm, dupa care schimb in treapta superioara
Daca insa e nevoie de reactie rapida pe moment, trec in treapta inferioara (ma trimite la aprox. 3000 rpm, de unde urc la 3500, unde schimb si ajung undeva la 2500 de unde iar pot urca rapid la 3500) (de la 2500 rpm in sus se simte la pedala ca motorul trage mai sprinte, iar de la 3500 la 4000 se simte ca impinge destul de bine)
Comment