Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc mult pentru raspuns alessandro si Shakar...asta e acum pana in primavara incerc sa merg mai economic..

    Comment


    • Or fi rotile mai mici,or fi si de iarna,,dar tot nu justifica consumul de 2 litri si ceva la suta ( vorba lui @Shakar ),,e prea mult totusi.
      Ai mai facut si altceva la masina in afara de schimbat anvelopele ?

      Comment


      • si roti de iarna si mici si frig afara...cred ca este normal

        Comment


        • Nu decat anvelopele.....poate prostia care o fac eu este ca dimineata cand plec la 7, o pornesc o las maxim 2 min si pe urma cand ies de pe strada mea trb sa o fortez putin(3500-4000) pentru a ma incadra spre o strada la stanga...dar :-??
          De pornit porneste la prima cheie indiferent de temperatura,cu uleiul am doar 3000 de km (castrol Magnatec)....nu are nici o simptoma ciudata...
          Sunt foarte multumit de masina si motor...doar acum consumul ce ma ingrijoreaza..

          Comment


          • Fa-ma sa inteleg mai clar...tu cand ai schimbat anvelopele? Pe ce data ?
            Pana sa le schimbi ai avut acest consum de 7,2 % la acelasi stil de mers ca mai sus si apoi brusc a crescut la 9,6% odata cu schimbarea lor ? S-au cum ? Fi mai exlicit ?
            De cand ai masina si cati km ai cu ea?

            Comment


            • Sa raspund pe rand la intrebari:anvelopele le-am schimbat fix pe 1.11.2011......nu ma uit in permanenta la consum da stiu sigur ca inainte sa le schimb aveam consum de 7.2%(pe acelasi traseu si in general nu mi-a sarit de 7.2) pe urma dupa ce am schimbat anvelopele cam la o saptamana asa am dat din curiozitate sa vad ce consum mai am si am fost surprins sa vad 9.4%...

              masina o am din august 2009 -32 000km
              Last edited by Seba; 15 November 2011, 23:27.

              Comment


              • Pai si in celelalte ierni ce consum ai mai avut?
                E normal sa iti creasca putin consumul cu venirea frigului,dar nu asa de mult, ca totusi inca mai este destul de cald afara si inca nu a venit frigul/gerul .
                Poate ai mai barait tu masina inutil pe undeva si nu ai luat in seama acest lucru.

                Cu filtru de aer cati km ai ? Cand l-ai schimbat ultima data?

                Comment


                • In celelalte ierni nu prea am folosit-o...si daca am mers cu ea, numai in oras ...dar nu a sarit consumul de 7.6-.7.8(fara anvelope de iarna)....
                  Asta e primul an cand vede si ea anvelope de iarna...cand am schimbat uleiul am schimbat si filtrul de aer (deci si ala tot 3000 de km are)....

                  Astept pana in primavara cand pun din nou anvelopele de vara sa vad daca revine consumul(de folosit o folosesc 4 zile din 7 si pe distante de maxim 15 km pe zi)

                  Multumesc Ivan marian pentru interesul pe care il ai asupra problemei mele!

                  Comment


                  • Originally posted by alessandro View Post
                    una la mana sunt anvelope de iarna si este normal sa creasca consumul si doi la mana rotile 185 60 sunt mai mici in diametru. adica 603 mm fata de 621 mm cat este stock. deci motorul va face mai multe rotatii pentru a parcurge aceiasi distanta, astfel consuma mai multa benzina
                    Nu motorul, ci rotile se vor roti mai mult pt. a parcurge aceeasi distanta.



                    Am o intrebare, rog sa'mi raspunda doar cine stie:
                    In fel fel se interpreteaza viteza / distanta parcursa, de catre cb?
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • sigur ca si motorul se va invarti mai mult. rotile mici iti maresc raportul final. ca sa mergi cu 100 kmh nu mai mergi cu 3000 rpm, vei merge cu 3200.

                      Comment


                      • Originally posted by Niki B View Post
                        Am o intrebare, rog sa'mi raspunda doar cine stie:[/B] In fel fel se interpreteaza viteza / distanta parcursa, de catre cb?
                        La ph1 - un senzor pe cutia de viteze (cam ca la daciile vechi), care intra in calculatorul bordului, iar la ph2 - din senzorii ABS de pe rotile fata.
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • la PH2 este exact la fel. are un senzor in cutia de viteze. ce legatura au senzorii de ABS ?

                          iar daca Niki se referea la rori mici : rotile mici iti muta acul vitezometrului mai la dreapta si indica mai mult, iar viteza reala ti o muta mai la stanga
                          daca la 100 pe bord inainte aveai 100 real, cu roti mici o sa ai 110 pe bord si 90 real

                          Comment


                          • Raportul intre viteza indicata pe cadran si turatia motorului este intotdeauna aceiasi indiferent de marimea anvelopelor(aceasta este data de rapoartele cutiei). Ex. la 100km/h vei avea in.tr.5 aceiasi turatie) Viteza reala e alta,de aceea apar in plus sau in minus cand folosim alte anvelope fata de acelea cu care s-a facut calibrarea.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • stiu ca la ph2 viteza o ia din abs (chestie de configuratie a benzii magnetice de pe rulment)
                              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                              Comment


                              • Originally posted by IancuMIC View Post
                                Raportul intre viteza indicata pe cadran si turatia motorului este intotdeauna aceiasi indiferent de marimea anvelopelor(aceasta este data de rapoartele cutiei). Ex. la 100km/h vei avea in.tr.5 aceiasi turatie) Viteza reala e alta,de aceea apar in plus sau in minus cand folosim alte anvelope fata de acelea cu care s-a facut calibrarea.
                                shalalala inebunesc fratilor. cu roti mici care se invart mai repede acul indicator o sa creada ca mergi mai tare cand tu defapt te misti mai incet.
                                gasest formule simple da celculat pe net. am mai scris si pe la anvelope si peste tot. tahometrul etse calculat pentru 185 65 15 adica diametru de 621mm atat. alte marimi nu stie


                                Originally posted by JREwing View Post
                                stiu ca la ph2 viteza o ia din abs (chestie de configuratie a benzii magnetice de pe rulment)
                                acelasi senzor infipt in cutie face job ul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google