If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
confirm si eu ,mereu cand am bagat benzina cu CO100 s-a simtit un raspuns mai bun in acceleratie de la turatii mai mici (1800-2100 rpm)
Eu am pus si Mol 98, OmV100 si Petrom99+ si la niciuna nu am simtit un raspuns mai bun la acceleratie cum am simtit la Alto 101. Tocmai de asta am si expus ce am simtit cu 101, deoarece cu celelalte nu am simtit nicio "imbunatatire". Ba chiar Mol 98 este de nivelul Efix95, parerea mea.
de aia imi furam 2 masini de la un 16v stock cand aveam soft ? de la 115 cai si 164 Nm ?
si ca sa vorbim de consum...mai consuma si 9 % la o viteza de croaziera de 90-100 kmh
cat despre benzina...revenim si noi cu picioarele e pamant. nu de alta dar inducem alti useri in eroare. se duc si baga benzina 101 si se asteapta sa le rupa capu' din 2000 rpm...vorba lui Seba
10 cai urati, ca frumosi si adevarati nu prea cred.
Mintea umana este atat de labila, si ii poti impune anumite lucruri atat de usor.
Foarte putini avem minunatul "liber arbitru"....
de aia imi furam 2 masini de la un 16v stock cand aveam soft ? de la 115 cai si 164 Nm ?
................................
Ai avut un soft prost.
La demaraj de pe loc diferentele sunt clare intre doua 1.6 16V (una remapata)
Am vazut si cum pleaca de langa mine un 1.6 16V stock si 1.6 16V remapat.
Autostrada facuta intre 160 si cat prinde masina (consumul indicat era o mustata peste 10%), apoi Valea Oltului unde a fost trafic mare, Sibiu, unde am orbecait jumatate de ora dupa bunul plac al GPS-ului cautand o adresa, apoi mers frumos acasa la Deva si alimentat cu combustibil piesa de la volan, plecat spre Timisoara via Lipova.
PS > N-o mai fi calcat de mult pedala de gaz in podea si amu cu ocazia unui plin de benzen cu CO 98 (daca o fi avut si atat, benzina de CO mare este in general statuta la noi) si-a adus aminte cat este de lunga cursa pedalei de acceleratie. Altfel nu-mi explic
PS > N-o mai fi calcat de mult pedala de gaz in podea si amu cu ocazia unui plin de benzen cu CO 98 (daca o fi avut si atat, benzina de CO mare este in general statuta la noi) si-a adus aminte cat este de lunga cursa pedalei de acceleratie. Altfel nu-mi explic
Ti se pare. E efectul placebo. Iti explica baietii mai sus cum benzina cu CO mai mare nu are niciun efect. Ei stiu cel mai bine. Tie doar ti se pare.
CO98 real abia daca se incadreaza la ce ar trebui sa fie aia cu CO95.
Abia cu cea de CO98 se simte motorul mai bine.
Benzina cu CO98 pe bune nu cred ca exista in Romania la vanzare.
Si da, cu benzina CO98 consumul e mai mare decat cea cu CO95 (cred ca real are CO90).
Testat de-a lungul timpului cu mai multe masini, pe trasee pe care mergeam zi de zi.
Oricum, cine ar pune o benzina cu CO99 si peste, cred ca fara o remapare nu obtine nimic in plus din motor.
@ SirAndrew: fraza respectiva facea referire la tine. Faci exact ca vulpea cu strugurii acum. In urma cu 2-3 pagini, parca aveai alte pareri.
Original a fost postat de Sir Andrew
Posibil sa exagerez, insa trage mult mai bine si urca in ture mult mai repede. Nu am zis nimic de top speed mai mare sau de reprize.
.............................................
Cu benzina asta ai spor in depasiri prinzand viteza mai repede decat cu una de 95. Eu am simtit diferenta, cand am bagat piciorul in acceleratie, ceea ce ma incantat este ca atunci cand i-am dat a 4 si am accelerat, am simtit ca pot face acea depasire un pic mai cu spor si mai in siguranta. Ai boost mai bun decat cu cea de 95.
Legat de consum, deocamdata nu imi pasa.
Ma inseala memoria sau erai la un prag de orgasm cu benzina asta de ''101'' ? In plus, culmea, turometrul arata aceleasi turatii cu benzina de 101 ca si cu cea de 95 ! Sa vezi si sa nu crezi ! Turometrul arata la fel, cu a 3a 3000 rpm 60km/h, cu a 4a 3000 rpm 80km/h cu a 5a 3000 rpm 100 km/h, nimic in plus.
Pardon de ''flame'', dar de 2-3-4 pagini scrii numai balarii si poluezi topicul.
Nu mai scrie colorat.Colorat scriem la gradinita )
Si acum este tot in prag de orgasm doar ca nu a inteles ca postul tau se referea la el si a incercat in sarcasm, de calitate indoielnica totusi.
Avand in vedere ca acum cateva pagini a postat niste gogosi monumentale, ar trebui sa o lase mai mare cu parerile astea gen eu stiu si voi sunteti in pom.
Dantis vrea sa spuna ca el a mers cu 160 la ora si a obtinut un consum de 12%, Voua cum vi se pare...?
Te mai intreb si aici ca dincolo nu mi-ai raspuns,,,cat ai mers cu 1.6 16 v ca sa afirmi ca ai obtinut consumul asta? Cati km ai facut tu cu un logan 1.6 16v?
Ps,,si ca la 140 la ora ar fi un consum de 9,5% dupa spusele lui...
Last edited by Ivan Marian; 21 August 2012, 14:23.
Sa va explic cum am obtinut ~12% pe A2.
La intrare pe A2 am oprit masina (1.6 16v), am resetat CB, apoi i-am dat talpa , am ajuns la 160km/h, apoi am tinut ~constant 160km/h, si am obtinut consum mediu dus-intors ~12%. Daca vreti ma credeti, daca nu credeti mergeti voi cu 160km/h si consum de 10%, dar in aceleasi conditii, nu sa veniti cu un consum mediu de 6.5% inregistrat pe CB, apoi sa intrati pe A2 cu acest consum, apoi sa va creasca acest consum de la 6.5% la 9%, pentru ca acela nu mai e consum real pentru acea viteza!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment