If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai tu nici nu ai cum sa scoti 10 % Asa cum nu scot nici eu. Numai la tine in masina am stat 20 de minute in fata blocului si ai avut motorul pornit tot timpul.
Asa si eu,,pornesc masina din telecomanda si pana cobor si plec mai trec mai trec inca 10 minute si de aici consumul de 11/12% pe perioda asta. Daca nu as mai lasa motorul sa mearga in gol asa de mult poate as obtine sub 10% lejer.
In oras nu este nevoie de acceleratii rapide ca sa ajungi repede la destinatie, trebuie doar sa ocolesti zonele intens circulate.
Motorul trage absolut ok la 1500 rpm si in tr 5 atata vreme cat nu pui gazul in podea.
Amu am si eu consum 11%, dar masina a stat vre-o ora la ralanti, cat am stat la intalnirea LC Deva.
Daca esti agitat in oras este problema ta. Se poate merge economic foarte bine cu motorul asta, la turatii scazute fara stres.
La mine sa stabilizat la 8,1 %, cam 80-90% in localitate si acum iarna o tin pornita pe loc pina se incalzeste in masina. nu am mai resetat de 5000km.Nu caut sa convig pe nimeni doar zic ce scrie pe bord.Sarbatori fericite si multi km fara evenimente!
Eu as fii multumit cu consumul daca cutia de viteza ar fii un pic mai lung la toate treptele de viteze.Cum aci in Germania o folosesc pe autostrada consumul cam maricel. Nu pot sub 7,5 lit. Ar fii cel mai bine la 120 ca in tr 5 a turatia sa fie la 2600 rot/min ideal ar fii si zgomotul motorului ar fi mai bunicel, desi poate ca motorul e de 105 caluti. Oricum la Dacia si au dat seama de acest lucru vad ca la noul logan sa adaptat o cutie cu vit. muuult mai lunga.
Bucuresti - Predeal ... ( dus -intors ) 6.5L/100km pe CB
Deci nu consuma mult.
In oras e simplu...nu te uiti la consum
@ smaci.
Motorul 16v nu poate 2600 rpm la 120...nu are cuplu
Eu am cutie mai lunga...3000 rpm la 120 kmh...atentie...reali nu in bord.
Este lenesa pe treapta 5...te rogi de ea. Este maximul de lungime care se poate.
Pentru smaci care circula in Germania, o cutie ca a lui Alessandro de Dacia SuperNova montata pe Logan 1.6 16V ar fi ideala, fiindca acolo chiar sunt drumuri pentru asa ceva.
Masina lui Alessandro cu cutia asta de SN chiar are o configuratie de masina de cursa lunga, autostrazi etc. Asa ca, dl. Smaci - daca te bate gandul la un tuning ieftin si cu rezultate concrete ia legatura cu dl. Alessandro. Chiar merita modificarea asta in special pentru tine.
In seara asta, Galati-Tecuci, 6,3%, vit.med. 69 km/ora, cu resetare totala din parcare; schimb viteze la 2200-2700rpm.
Tu chiar faci un consum "cinstit". Daca vrei sa te apropii de consumurile "de vis" pe care le citesti pe aici, se procedeaza in felul urmator. Pleci cu masina din parcare si dupa ce ajungi cu temperatura la 4 pavele mergi in treapta 5 cam cu 100 - 120 km/h si resetezi in mers consumul. Cat timp "gandeste" CB-ul sa afiseze iar consumul o lasi in usoara frana de motor. Valoarea afisata va porni de undeva de la 4.0 daca e cald afara si ai anvelope de vara. Va creste destul de repede la 4.5 si dupa aia veo ajunge la 4.6... 4.7....4.8 daca vei contiunua sa rulezi cu acul intre 70 si 80 km/h Acuma iarna cu anvelope de iarna iti va lua ceva mai mult... Cam asta e "tehnica" cu multiplele poze cu consumurile de vis.
Daca cu motorul rece, pui contactul, resetezi CB-ul, pornesti motorul, il lasi sa mearga 2 - 3 minute si pleci de pe loc, chiar si vara nu mai ajungi la consum de 4.8 decat daca mergi la vale.
Last edited by ion_R5; 25 December 2012, 22:06.
Reason: Automerged Doublepost
Absolut tot ce am postat cu privire la consumul mediu in acest topic a fost cu resetare din parcare, unde incepe de la 20 si ceva la suta, acum iarna. Nu ma ajuta deloc sa resetez pe drum; ma amagesc, doar. Am facut-o de cateva ori si cu acceleratia mangaiata aveam consumuri de diesel; 4 si ceva.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Bucuresti - Predeal ... ( dus -intors ) 6.5L/100km pe CB
Fix acelasi traseu l-am facut si eu Sambata, si am avut consum de 7.0. 3 persoane in masina, mers pe autostrada si la dus si la intors. Cam 110-120 pe autostrada si 80-90 pana la predeal.
Cred ca daca mergeam pe DN1 scoteam mai putin, ca acolo nu prea ii dau 110-120 constant.
Pe autostrada Bucuresti-Ploiesti vei consuma intotdeauna mai mult decat pe DN1 - verificat de mine de mai multe ori. Si traseul autostrazii e mai lung cu vreo 4 km decat drumul pe DN
Nu neaparat ca este mai lung cu 4 km,consumi mai mult pt. ca mergi mai tare. Km aia 4 sunt fix pix. Pe DN ai si multe comune si trebuie sa o lasi mai moale spre 70 la ora cum cer astia.
In schimb pe noua autostrada ii dai in gusa ca ai unde. Cel putin pe alea 3 benzi te duci glont...restul e CanCan.
Asa si eu,,daca ma duc la tara pe ruta Bucuresti-Urziceni-Cazanesti(spre Slobozia) am consum in jur de 6%. Daca o iau pe A2 am mai mult,,cam 7,2/7,3% pt ca merg mereu tare pe portiunea aia. Km sunt tot aia indiferent de traseul ales,dar pe Dn merg mai incet din cauza comunelor iar pe A2 o ard de ii zbora fulgii.
Ps..
. Bucuresti - Predeal ... ( dus -intors ) 6.5L/100km pe CB
Dany in ce conditii ai mers? Cu ce viteze? Mai multe detalii da si tu!
Stim ca este primul tau drum cu loganul dupa obtinerea permisului in afara si trebuie sa dai mai multe detalii.
Last edited by Ivan Marian; 26 December 2012, 02:20.
bucuresti-buzau consum 6.2 conditii de trafic normale (60 localitati-110 afara)...buzau-bucuresti consum 9.7 conditiile identice cu o mica exceptie : de pe podul dinspre dragaica pana in bucuresti masina a mers cu roata fata dreapta infranata...vinovatul : garnitura etrierului care din spusele mecanicului a fost rupta din greseala la ultimul shimb de placute,cost reparatie 15lei garnitura+20lei manopera
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment