Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca ai zis de MASINA DE FIRMA e clara treaba si cu peste 200 de mii la bord.
    MCV-ul e mai greu cu vreo 100 de kg ca berlina.
    Asa nu inseamna ca eu daca incarc masina cu 5/6 persoane as avea consumul asta de 10,7% la 140/150 la ora.
    Poate nu am specificat,,bagaje erau la mine peste tot in masina fata/spate si portbagaj, ca am fost in camping Gpm la cort eu,sotia si fetita. Deci bagejeee garla.
    Uite,,Ghiaurul cu al lui MCV 1.6 simlu a fost si el la Mamaia cu cortul cu vreo 5 persoane si bagaje cat cuprinde.
    Mi-a zis ca atunci cand a venit de la Mamaia la Bucuresti a mers numai cu 150-160 si a scos consum parca de 8 si ceva maxim 9%. Deci,,in aceleasi conditii un 16V mcv ar trebui sa consume mai putin sau la fel,,dar nici cum 10,7%, adica cu 1,7 litri in plus.

    E clara treaba,,masina aia a fost HARTANITA/HARTUITA in toata regula de soferii iadului de la firma.

    Comment


    • Si daca e HARTANITA/HARTUITA, de ce sa consume asa mult? Ce legatura are consumul cu asta?
      Eu cred ca atat consuma de fapt un MCV, iar 150-160 cu un consum de 8-9 merge doar daca ai mai mers incet pe alocuri.

      Comment


      • Stii la ce ma refer..Cand am zis asta,,m-am referit ca nu ii baga un ulei bun,cine stie cat merge cu el pana il schimba, cine stie cat de des ii schimba alte consumabile,etc. Adica trag de motorul ala fara mila, pana pica. Iar Ghiaurul a mers toata autostrada, de la Ovidiu la Bucuresti cu viteza asta. Il poti intreba data viitoare.

        Dar in sfarsit,,mie unul mi se pare enorm consumul asta pt un MCV cu vreo 100 de kg mai greu ca berlina, fie el si cu 5 oameni la bord. Cand o ajunge si a mea sa consume atat,,o vand imediat

        Comment


        • MCV-ul are cumva alta cutie de viteze? Sau e valabil doar la VAN?
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Are, da, e mai scurta.
            La 160 are 5000 rpm.

            Comment


            • Buna,

              tocmai m-am intors dintr-un concediu de 2 saptamani. Concediul l-am facut in Italia. CB-ul a fost resetat in dimineata cand am pornit din Cluj.
              Traseul a fost:
              - Cluj - Debrecen - Budapesta - Slovenia - Perugia - Florenta - Pisa - San Marino; inapoi acelasi traseu.

              Incarcarea masini: 4 peroane adulte, bagaje in portbagaj pana la refuz(aproximez pe la 40-50kg)

              Total km facuti: 4600km
              - autostrazi: ~3000km, viteza 130-140km/h
              - drumuri nationale: 1200km, viteza 90-110km/h
              - orase(italia - aglomeratie mare, ambuteiaje, etc): ~ 300km, viteza max 20km/h

              A/c-ul a mers cam 50% din drum.

              Consumul a fost de 7.5 l/100km.

              Nota:
              - acuma masina are aproape 40.000 de km. Acum 2 ani am scos acelasi consum de 7.5; masina avea un pic peste 10.000 si la viteza atunci nu am sarit de 110km/h pe autostrazi, in rest au fost cam acelasi conditii. Pot sa spun ca consumul a scazut seminficativ.

              Per total is multumit.

              Am pus si pozele cu consumul de dupa concediu:
              Attached Files

              Comment


              • @ Istvan - Foarte bun consumul de 7.5 la traseul respectiv. Confirm si eu, care am acum 36000 km parcursi, ca a mai scazut consumul fata de cel de la 10000 km.

                Comment


                • Salutare lume. A alimentat cineva de la GAZPROM? Daca da, ce pareri aveti? Eu am un prieten ce a alimentat cu motorina, dar nu stiu ce masina, si a spus ca se simte diferenta, si ca trage mai bine motorul. Cand imi termin benzina din rezervor, as vrea sa alimentez si eu. Ms.

                  Comment


                  • Galati-Slobozia-A2-Bucuresti, ploaie permenent, 3 persoane, bagaje cat pentru 5, , viteza medie 79km/ora,...7 la suta. Orice s-ar spune se "simte", mersul pe carosabil plin cu apa.
                    Sa vedem la intoarcere.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Am mers de curand la pescuit cu un Mcv 1.6 16v, pe ruta Tulcea-Calarasi. Masina incarcata cu 4 persoane cu greutate intre 95kg-125kg si bagaje...cine e pescar poate aproxima ca nu mai aveai loc sa arunci un ac.Am consumat la dus 15L de benzina,in masura in care am mers cu o medie de 70-80km/h,am plecat la 3 dimineata si era drumul gol practic.Nu am avut nevoie de aer conditionat,chiar am mers cu caldura pornita Consumul a fost de 7,5L/100km.La intoarcere am consumat chiar mai putin pentru ca am mers absolut legal dar oricum sub 7% nu am reusit.Dar nici nu am dat mare importanta consumului pentru ca gazul oricum se impartea la 4 asa ca nu conta +/- 1L.

                      Comment


                      • Vis a vis de discutia de mai sus, consumul MCV-ul de firma, la vitezele reclamate, daca se rula 90% din timp cu vitezele respective, consumul era mai mare. La 160 kmh tinut constant, eu n-am vazut consum sub 9% nici o data, iar eu n-am MCV, cu coeficient aerodinamic sensibil mai prost si cutie etajata mai scurt.
                        sigpic

                        Comment


                        • Consum urban nesimtit de iarna/toamna. Acelasi lucru l-am patit si anul trecut imediat ce am schimbat uleiul. Mi-a crescut cu cca 1,5 l/100 consumul. Dupa cca 1 luna de mers, revine la normal. Sper..... A sarit si de 11l/100, insa "noroc" ca o iau pe faleza in drum spre servici, unde merg mai constant, fara prea multe masini si semafoare.
                          Mentionez ca am alimentat cu FB99 de la Petrom. Probabil e o cauza si asta, desi eu cu motor Euro 5, la carburant cu CO mare aveam chiar si sub 9 in oras.
                          Attached Files
                          Last edited by Archangel80; 4 October 2013, 21:38.

                          Comment


                          • Daca ai schimbat si filtrul de aer dupa 15.000 km, ia vezi o resetare de parametri adaptivi, sa vezi cum revine la normal consumul.
                            sigpic

                            Comment


                            • Vb romaneste. Da am schimbat si fitrul de aer, ulei, polen.
                              Doar nu o sa ma duc maine langa masina, si ma apuc sa resetez parametri adaptavi. Nu stiu ce e, si cum se face..... Sa ma duc la reprezentanta sa-i bage laptopul in torpedou?
                              Last edited by Archangel80; 4 October 2013, 22:00.

                              Comment


                              • Nu. Manualul prevede ca motorul sa fie in parametri normali, adica sa fie cald, apoi se urca in tr.3 sau 4 la minim 4000 rpm, se lasa apoi in frana de motor pana la turatia de ralanti, fara a apasa pedala de gaz sub nici o forma intre timp. Dupa care se efectueaza cateva accelerari in toata plaja de turatie.
                                Din cate stiu se numeste ceva de genul ''refacere rapida parametri adaptivi'' si se recoamanda dupa schimb de filtru murdar, bujii, curatat/inlocuit injectoare.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google