Consumul la mine a variat destul de mult...Am MCV si cred ca o mare parte din consum e dat da inaltimea plafonului.
Primii km :
- Pitesti - Bucuresti pe autostrada, o persoana in masina, Vmax 80-90 am avut 6,5-6,7 aprox, cu AC pornit cam 90% din timp
- B - Urziceni - Giurgeni - Ct - 2 mai, doua persoane in masina, constant 100-110 si foarte rar 120-130 doar cand ma bagam ca vita in depasiri riscante, AC pornit peste 95% din timp am scos 6,8-6,9
- B - Bz - Br - Gl, cam 300kg de pasageri + 250 kg de bagaj la intors, 100-110 constant, rar 130, AC cam 75% din timp nu a scazut sub 7,2 - 7,5.
Tot ce e mai sus include si plimbari urbane prin respectivele localitati si un mers sportiv pana la vitezele mentionate - schimbat la 3500 rpm.
In Bucuresti totul este dat peste cap...La inceput aveam 11-12 acum am 8-10 in functie de cat de sus schimb si cat de aglomerat prind.
Primii km :
- Pitesti - Bucuresti pe autostrada, o persoana in masina, Vmax 80-90 am avut 6,5-6,7 aprox, cu AC pornit cam 90% din timp
- B - Urziceni - Giurgeni - Ct - 2 mai, doua persoane in masina, constant 100-110 si foarte rar 120-130 doar cand ma bagam ca vita in depasiri riscante, AC pornit peste 95% din timp am scos 6,8-6,9
- B - Bz - Br - Gl, cam 300kg de pasageri + 250 kg de bagaj la intors, 100-110 constant, rar 130, AC cam 75% din timp nu a scazut sub 7,2 - 7,5.
Tot ce e mai sus include si plimbari urbane prin respectivele localitati si un mers sportiv pana la vitezele mentionate - schimbat la 3500 rpm.
In Bucuresti totul este dat peste cap...La inceput aveam 11-12 acum am 8-10 in functie de cat de sus schimb si cat de aglomerat prind.
Comment