Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consumul la mine a variat destul de mult...Am MCV si cred ca o mare parte din consum e dat da inaltimea plafonului.
    Primii km :
    - Pitesti - Bucuresti pe autostrada, o persoana in masina, Vmax 80-90 am avut 6,5-6,7 aprox, cu AC pornit cam 90% din timp
    - B - Urziceni - Giurgeni - Ct - 2 mai, doua persoane in masina, constant 100-110 si foarte rar 120-130 doar cand ma bagam ca vita in depasiri riscante, AC pornit peste 95% din timp am scos 6,8-6,9
    - B - Bz - Br - Gl, cam 300kg de pasageri + 250 kg de bagaj la intors, 100-110 constant, rar 130, AC cam 75% din timp nu a scazut sub 7,2 - 7,5.
    Tot ce e mai sus include si plimbari urbane prin respectivele localitati si un mers sportiv pana la vitezele mentionate - schimbat la 3500 rpm.
    In Bucuresti totul este dat peste cap...La inceput aveam 11-12 acum am 8-10 in functie de cat de sus schimb si cat de aglomerat prind.

    Comment


    • Sincer mie nu mi-a scazut niciodata sub 7. Dar nici nu am iesit la un drum mai lung (autostrada). Fac Bucurestiul zi de zi si am consum de 7.7 - 7.8 . La drumurile in afara capitalei pe dn1 am avut 7.3 cel mai mic.. E destul de bine A, si am alimentat de la MOL cu Tempo Plus 95

      Comment


      • Originally posted by csebalyn View Post
        Tavi, pe autostrada cu acul la 200, ia vreo 13-14%...La 160 cam 11-12% la 130-140 nu ia peste 8%; in schimb la 70-80km/h am incercat si eu si mareom si ia undeva la 4.6%. Sa nu-ti vina sa crezi, dar cand se intoarce lumea de la pista de la sannicolau, asa se merge spre timisoara, ca nu mai avem benzol
        La 70-80km/h 4.6% hai ca nui diesel mai pune 1% in plus

        Comment


        • Un procent sau un litru la suta de km?
          ~5,5% ia la 90-95/h, la ~70-80/h ar putea sa ia 4,6% (ca doar dizalu acolo consuma 3,5% maxim).

          Comment


          • Originally posted by SUPERCAR View Post
            La 70-80km/h 4.6% hai ca nui diesel mai pune 1% in plus
            Nu e nevoie de acel 1% in plus ca noi nu-l irosim prin eliminarea de fum si funingine

            sigpic

            Comment


            • Mai bine fum decat CO2 ,nu uita ca dieselul elimina mult mai putin CO2/km decat un benzinar.

              Comment


              • Da, iubitor cu natura, ucigas cu viata (CO). Ajungem din nou sa vedem care e mai nociv dizalu sau benzina (desigur ca e dizalu).
                Na hai sa o lasam cu astea.

                Comment


                • Din cate vad eu, este topic dedicat consumului....

                  La 70 km/h, ala este consumul. In timp ce tractorasul, consuma si mai putin.
                  Oricum ar fi, dci consuma mai putin decat 16v. Multumit?
                  Iar referitor la poluare...Iar o dam in barci....."mai bine CO2, decat fum"....
                  Sa revenim la topic.
                  Facut test-drive, 1.6 16v facelift....Masina avea 23 km, mers atat in poligon in conditii extreme (5500-6500), cat si in afara poligonului ( 3500-6500), viteza maxima atinsa 140 km/h, distanta totala a test-drive-ului 15 km.
                  Consum la sfarsitul test-drive-ului: 15.6 L/100 km.
                  Off: Masina s-a comportat f bine, mai putin in schimbarile bruste de directie, unde balansa, iar efectul subvirator era pregnant.

                  Comment


                  • @supercar: initial am zic ca ca nu raspund la provocari, dar: ia-ti 1.6_16v si vezi cat consuma, daca tot tii neaparat sa ma contrazici. Poate atunci o sa te convingi ca n-ai dreptate. Si nici la capitolul poluare n-ai dreptate, ca noxele adevarate (CO, C, NO, NO2, alea nu ti le masoara nimeni tocmai ca sa nu ti se interzica sa mergi cu minunatia de dizal).
                    apropo, eu n-am combatut consumul de 3.8-3.9% al dizalului la viteza de 80km/h. Si nici nu intentionam s afac vreun record de consum cand am mers asa incet, spre deosebire de 99% dintre dizalari, carora se pare ca asta le e scopul in viata
                    acu' ca nu-am facut damblaua fiecare, hai sa revenim subiectul topicului a anu ajungem la vestitul "versus"
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Am observat o chestie interesanta. Am resetat cb la 90km/h si imi arata consum 6%. Mi-a zis cineva sa scot capacul(sau conducta, nu stiu cum sa ii zic) care merge la filtru de aer in fata la radiator. Cand am scos capacul acela consumul a scazut la 5.5%. Am probat de mai multe ori si rezultatul e acelasi. Vreau sa stiu daca dauneaza masinii
                      Ps. Masina urla ceva mai tare cand trece de 3000 rpm

                      Referitor la consum mediu, greu de spus. O sa va dau cateva exemple:
                      - jimbolia-caransebes - consum mediu 9.5 - 4 persoane, ac pornit, nu erau semafoare si eram in graba mare - condus f sportiv
                      - jimbolia-caransebes - consum mediu 6.5 - 3 persoane, ac pornit (la intoarcere 90-100km/h) - condus relaxa
                      - jimbolia - craiova - consumm mediu 7.5 - 2 persoane + bagaje, ac pornit, - condus normal (mai spotiv un pic de felul meu)
                      - craiova - jimbolia - consum mediu 6.5 - 2 pers+bagaje, ac pornit, vit max 110 (exceptand depasirile bineinteles)
                      Alimentez cu 95 de la mol
                      Zilele astea o sa ii fac si chip tuning, o sa revin cu comentarii despre consum
                      Last edited by Seba; 16 October 2008, 12:36.

                      Comment


                      • Sa inteleg ca nu stie nimeni la ce ma refer...

                        Comment


                        • Consumul e destul de ok. Si la mine sunt cam aceleasi valori. La mers prin localitati cu 60 dau un exemplu am consum de 5.1 5.2. La 90 am in jur de 6- 6.5. Sa auzim numai de bine
                          Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                          Comment


                          • Imleech, eu am avut admisia "tiganita" si mareom la fel, n-a scazut consumul cu absolut nimic, ba uneori mergea mai prost ca tragea masina aer cald la mareom si la mine, desi izolasem galeria de admisie complet, tot asa consuma.
                            oricum 10% diferenta de consum e mult dintr-un furtun scos. Aia de la fabrica se chinuie cu artificii tehnice si noi scoatem furtune ca sa consume putin. Eu zic sa revizuiesti problema
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Am mai intrebat si eu si am inteles ca rau nu poate sa ii faca la motor, doar ca ii mai scade din putere pt ca nu isi mai ia aerul din priza de aer din fata. O sa renunt la "mica improvizatie" pt ca la turatii mari urla ca dracu. Maine trebuie sa merg in timi la un chiptuning, sunt curios cum o sa afecteze consumul...

                              Comment


                              • Cati km ai cu masina? Cine ti-l face? Consumul o sa creasca usor, mai ales daca dai tare in ea dupa resoftare. Poti avea lejer 1-1.5l/% in plus daca dai ca dementul in motor
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google