Stilul de condus alături de atitudinea în alegerea rutei pot scădea sau crește foarte mult consumul în oraș. Eu mereu aleg ruta cea mai scută ca și timp, nu ca distanță. Inutil de menționat, consumul este mai mic chiar dacă fac 30-40 km în plus pe săptămână, ca și litri consumați este mai rentabil.
Drept urmare, dacă consumi în Timișoara 9.5% cu 1.2 16v, fie alegi în mod deliberat rute absurd de aglomerate, fie conduci foarte prost (no offence), ori ambele. Nu de alta dar am cunoștințe bune în Timișoara (2 la număr) care pedalează zilnic agregate 1.2 16v si au consumuri cu 1 litru mai mici, în medie, decât cel pe care îl declari tu. Dacă motorul ăla are un merit, este cel al consumului decent în oraș.
Exceptând rularea constantă cu 80 kmh extraurban, viteză la care 1.6 8v are consum mai bun, în orice alte condiții mi-a fost mult mai ușor să obțin consum mic cu 16v -ul decât cu restul benzinarelor de pe Logan 1. În oraș pot schimba la 2000 rpm și tot am reprize decente, chiar în tr.4 la 1500 rpm, lucru pe care tu cu 1.2 16v nu îl poți face.
Gata cu offtopicul.
Drept urmare, dacă consumi în Timișoara 9.5% cu 1.2 16v, fie alegi în mod deliberat rute absurd de aglomerate, fie conduci foarte prost (no offence), ori ambele. Nu de alta dar am cunoștințe bune în Timișoara (2 la număr) care pedalează zilnic agregate 1.2 16v si au consumuri cu 1 litru mai mici, în medie, decât cel pe care îl declari tu. Dacă motorul ăla are un merit, este cel al consumului decent în oraș.
Exceptând rularea constantă cu 80 kmh extraurban, viteză la care 1.6 8v are consum mai bun, în orice alte condiții mi-a fost mult mai ușor să obțin consum mic cu 16v -ul decât cu restul benzinarelor de pe Logan 1. În oraș pot schimba la 2000 rpm și tot am reprize decente, chiar în tr.4 la 1500 rpm, lucru pe care tu cu 1.2 16v nu îl poți face.
Gata cu offtopicul.
Comment