Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ivan Marian View Post
    Deci...consumul nu este ZERO, dacă injectează puţină benzină.
    Injecteaza cand ajunge la o turatie apropiata de relanti, 800, 1000, eu acolo simt!

    Comment


    • Mai exact...o taie pe moment...dar când ajunge la o mai mică turaţie se reia alimentarea şi se menţine constantă pană accelerezi iar şi consumul creşte.

      Comment


      • Alimentarea se reia la 1500 RPM. Daca poti sa mergi in frana de motor la o turatie mai mare de 1500 RPM, atunci ai consum zero.
        De ex. poti sa cobori de la cota 1400 catre Sinaia cu consum zero.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Alimentarea se reia la ~ 1250 rpm, lucru confirmat atat de CB cat si de mica smucitura resimtita in transmisie.
          sigpic

          Comment


          • Asa o fi la 16v. Smucitura aia eu o simt la 1500 RPM. Irelevant, insa, pentru discutie.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Bun, deci cind se apropie de turatia de ralanti, motorul primeste amestec si incepe sa consume.
              Insa imediat dupa retrogradare, cind e detectata o turatie mare brusc, atunci nu este injectat amestec deloc pentru a atenua smucitura mai puternica datorata retrogradarii?
              Cuplul isi schimba directia si se transmite invers, de la cutie la motor, exista acest "ajutor" aplicat din UCE care sa aiba efectul debreierii treptate de la vitezele inferioare, dar in sens opus?

              Comment


              • Conteaza doar folosirea franei de motor, care reduce sensibil consumul.
                sigpic

                Comment


                • Se pare ca am facut o greseala. De dragul consumului urban am schimbat in jurul a 2000 maxim 2500 rpm, iar vechiul obicei al motorului Euro5 a revenit. Dupa 2 zile in care intr-adevar consumul urban a ajuns si la 9,8 l, dupa o resetare a CBului, motorul a pornit si s-a oprit. Am pornit din nou si s-a oprit a doua oara. A treia oara a pornit, motorul era rece fiind dimineata, nicio linie la apa, iar turatia statea la normal, nu la 1250 sau 1500 cum se intampla de obicei pana sa se incalzeaza.
                  Revin la schimbul trptelor in jurul a 3000 rpm, decat sa o mai vad tusind, chiar daca imi consuma cu 1 l mai mult.

                  Comment


                  • Originally posted by Archangel80 View Post
                    De dragul consumului urban am schimbat in jurul a 2000 maxim 2500 rpm ...
                    Nu te supăra, dar la 2.500rpm, chiar 2.750rpm când motorul este bine încălzit schimb eu treptele la Diesel!
                    Mergi normal cu maşina, altfel îi faci mai mult rău!

                    Comment


                    • Nu-i faci rau nici benzinarului schimband la putin peste 2.000 rpm, depinde cat esti de incarcat
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Motorului de Euro 5 ii faci rau. Nu am mai avut simptomele astea de cca 1 an. De cand am realizat ca motorul vrea turat. Am incercat toate posibilitatile si nu stiam de ce am probleme cu pornirea. Dupa ce am folosit motorul mai turat, schimba la 3000 rpm si peste, nu a mai existat aceasta problema. Motorul asta se simte cel mai bine la peste 3000 rpm.

                        Comment


                        • motorul a pornit si s-a oprit. Am pornit din nou si s-a oprit a doua oara. A treia oara a pornit, motorul era rece fiind dimineata, nicio linie la apa, iar turatia statea la normal, nu la 1250 sau 1500 cum se intampla de obicei pana sa se incalzeaza.
                          Tu ai alte probleme care nu au treba cu schimbatul in ture sau NU,,poate motorasul pas cu pas are mizerie pe el.
                          Am avut si eu probleme la el si l-am curatat de mizerie, mizerie ce se regaseste la toate loganele, fara exceptii.
                          Cu timpul se va depune si mai multa mizerie si poti sa-l turezi la blanaaaa motorul, ca tot se va opri motorul.
                          Deci curata MPP-ul....
                          Last edited by Ivan Marian; 17 January 2014, 14:08.

                          Comment


                          • Originally posted by 827sam View Post
                            mai exact de la 1500 rpm in jos nu mai exista frana de motor asa de pronuntata ca pe la 2000-3000 rpm, se simte si in comportamentul masinii;
                            ce spuneti voi ca in frana de motor se consuma carburant este fals
                            motorul este angrenat de inertia masinii, daca din frana de motor vei calca ambreiajul vei sesiza ca motorul nu va mai fi conectat la trenul de rulare si va scadea turatia masinii la relanti
                            Corect. Masina este propulsata de caroserie iar consumul este chiar 0! O alta treaba este la cobarare sa dai inferioara pana sa ajunga turatia sub 1500... Si consumul este 0, verificat de mine pe loganul meu din 2008.

                            daca o lasi dincolo de 1500 in jos atunci motorul isi ia iar benzina.
                            Last edited by alexfin; 17 January 2014, 14:25. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Originally posted by alexfin View Post
                              Corect. Masina este propulsata de caroserie iar consumul este chiar 0! O alta treaba este la cobarare sa dai inferioara pana sa ajunga turatia sub 1500... Si consumul este 0, verificat de mine pe loganul meu din 2008.
                              Verificat cum?

                              Comment


                              • Originally posted by Ivan Marian View Post
                                Tu ai alte probleme care nu au treba cu schimbatul in ture sau NU,,poate motorasul pas cu pas are mizerie pe el.
                                Am avut si eu probleme la el si l-am curatat de mizerie, mizerie ce se regaseste la toate loganele, fara exceptii.
                                Cu timpul se va depune si mai multa mizerie si poti sa-l turezi la blanaaaa motorul, ca tot se va opri motorul.
                                Deci curata MPP-ul....
                                Euro 5 nu are mpp. Din cate stiu eu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google