Originally posted by Ivan Marian
View Post
Consumul mediu 1.6 16v 105CP
Collapse
X
-
Alimentarea se reia la 1500 RPM. Daca poti sa mergi in frana de motor la o turatie mai mare de 1500 RPM, atunci ai consum zero.
De ex. poti sa cobori de la cota 1400 catre Sinaia cu consum zero.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Bun, deci cind se apropie de turatia de ralanti, motorul primeste amestec si incepe sa consume.
Insa imediat dupa retrogradare, cind e detectata o turatie mare brusc, atunci nu este injectat amestec deloc pentru a atenua smucitura mai puternica datorata retrogradarii?
Cuplul isi schimba directia si se transmite invers, de la cutie la motor, exista acest "ajutor" aplicat din UCE care sa aiba efectul debreierii treptate de la vitezele inferioare, dar in sens opus?
Comment
-
Se pare ca am facut o greseala. De dragul consumului urban am schimbat in jurul a 2000 maxim 2500 rpm, iar vechiul obicei al motorului Euro5 a revenit. Dupa 2 zile in care intr-adevar consumul urban a ajuns si la 9,8 l, dupa o resetare a CBului, motorul a pornit si s-a oprit. Am pornit din nou si s-a oprit a doua oara. A treia oara a pornit, motorul era rece fiind dimineata, nicio linie la apa, iar turatia statea la normal, nu la 1250 sau 1500 cum se intampla de obicei pana sa se incalzeaza.
Revin la schimbul trptelor in jurul a 3000 rpm, decat sa o mai vad tusind, chiar daca imi consuma cu 1 l mai mult.
Comment
-
-
Motorului de Euro 5 ii faci rau. Nu am mai avut simptomele astea de cca 1 an. De cand am realizat ca motorul vrea turat. Am incercat toate posibilitatile si nu stiam de ce am probleme cu pornirea. Dupa ce am folosit motorul mai turat, schimba la 3000 rpm si peste, nu a mai existat aceasta problema. Motorul asta se simte cel mai bine la peste 3000 rpm.
Comment
-
motorul a pornit si s-a oprit. Am pornit din nou si s-a oprit a doua oara. A treia oara a pornit, motorul era rece fiind dimineata, nicio linie la apa, iar turatia statea la normal, nu la 1250 sau 1500 cum se intampla de obicei pana sa se incalzeaza.
Am avut si eu probleme la el si l-am curatat de mizerie, mizerie ce se regaseste la toate loganele, fara exceptii.
Cu timpul se va depune si mai multa mizerie si poti sa-l turezi la blanaaaa motorul, ca tot se va opri motorul.
Deci curata MPP-ul....Last edited by Ivan Marian; 17 January 2014, 14:08.
Comment
-
Originally posted by 827sam View Postmai exact de la 1500 rpm in jos nu mai exista frana de motor asa de pronuntata ca pe la 2000-3000 rpm, se simte si in comportamentul masinii;
ce spuneti voi ca in frana de motor se consuma carburant este fals
motorul este angrenat de inertia masinii, daca din frana de motor vei calca ambreiajul vei sesiza ca motorul nu va mai fi conectat la trenul de rulare si va scadea turatia masinii la relanti
daca o lasi dincolo de 1500 in jos atunci motorul isi ia iar benzina.
Comment
-
-
Originally posted by Ivan Marian View PostTu ai alte probleme care nu au treba cu schimbatul in ture sau NU,,poate motorasul pas cu pas are mizerie pe el.
Am avut si eu probleme la el si l-am curatat de mizerie, mizerie ce se regaseste la toate loganele, fara exceptii.
Cu timpul se va depune si mai multa mizerie si poti sa-l turezi la blanaaaa motorul, ca tot se va opri motorul.
Deci curata MPP-ul....
Comment
Comment