Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La 180 iti ia spre 13-14, la blana se duce sigurat 15-16%.
    Am stat de vorba cu posesor de Clio 1.6 16V , la ~175 ii ia 12-13%.
    Am vazut la Focus (bun, poti sa pui greutatea ceva mai mare, dar la aerodinamica sta mai bine) cum suge benzina la 160, ''lejer'' 12%, tu spui ca Loganu 1.6 16V ia 10% la 175/h...
    Din pacate nu pot sa te combat cu fapte reale, dar promit ca e doar o chestiune de timp.

    Comment


    • 10litri/% la 175km/h ? ... Mai sa fie ... ~15 de voie

      Comment


      • 15%, da, poate la aveo... pe consum instant, atat afisa loganul : 10-10.5% la 170km/h. s-a mirat si colegu-meu cosmin cand l-am adus de la budapesta de la aeroport ca nu consuma mai mult de 11% loganul la viteza maxima. si asta e fan opel pana-n panzele albe. iar consumul asta nu a fost numai la mine, si la cristi_xp si la virtualmansorin. calculat in bani si litrii consumati nu mi-a iesit mai mult de 10-11% la viteza aia. din pacate prestige-ul n-are consum instant...crede-ma ca nu e placut sa te lupti cu volanul la 200 pe ceas si sa mai butonezi sa resetzi cb. faceti voi asa daca vreti...oricum, fiti voi bucurosi ca 1.4-le consuma mai putin la 180. chevroletu poate si mai putin, ca e motor strain. mai lasati-o dracu...ca pute... lasati-i pe astia cu 16v sa consume 15% "de voie"... chiar ceva mai putin de-atat mi-a iesit consumul la pompa mergand capat cu 200 pe autostrada; probabil ca la 170 o consuma ceva mai mult decat la 200...
        Last edited by Seba; 22 January 2009, 16:15.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • cand a aparut loganul cu muschi un nene pe auto stiri.ro a facut un test cu tigaia si uite ce a scris:
          Scapat din nebunia Bucurestiului si ajuns pe Autostrada Soarelui, observ faptul ca treptele de viteza sunt mai bine delimitate iar la acest lucru contribuie si levierul, imprumutat de la Clio, care pe langa plusul estetic aduce astfel si un avantaj practic. Il asez in treapta a cincea si ma intind linistit in scaun. De aici, singurul lucru verificabil este viteza la care ajunge Prestige. Daca in cartea tehnica este avansata valoarea de 183 km/h, am reusit sa ating 180, desi de la 160 de kilometri pe ora volanul incepe sa vibreze. Scot piciorul din acceleratie si merg constant, la 150. Consumul ramane si el constant, undeva la 9 litri/100 km.Imediat ce autostrada se termina (prea repede, motivul fiind acelasi: eternele reparatii), consumul coboara, media finala situandu-se undeva la 9.5 litri/100 km, In conditiile in care nici nu am fortat nota, nici nu am lasat de la mine. Motorul produs la uzina Renault din Valladolid reprezinta insa o evidenta evolutie, cei 105 cai putere facandu-si datoria cu brio la nevoie.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • suntem o armata de tembeli ce am trecut de 200 pe ceas si el n-a reusit decat 180 pe autostrada. mare expert si mai scrie in ziar impresiile lui...de aici parerile preconcepute ca loganul e de cacao. ma rog, cu consumurile a cam nimerit-o
            revin cu calcule: 80---4.8; 100---5.6; 120---6 si ceva; 140---8; 150---9; 170=15% ? eu zic ca respectand proportiile, ajunge la 200 un consum de 14% si la 170 un 10-11. voua tot nu vi se pare ca-i asa, nu!? de curiozitate, ati vazut vreo harta de injectie sa vedeti panta de crestere a timpilor de injectie raportat la turatie? ia uitati-va de curiozitate si vedeti exact rata de crestere a consumului la diferite viteze. nu calculati, nu va documentati, nu conduceti voi masina aia, dar presupuneti. macar bazati-va pe ceva in presupunerile alea, nu dupa taximetristi sau dupa radio vocea evangheliei, aia chiar nu cred ca-s specialisti in motoare nu ca as fi vreun proiectant de motoare, dar cred ca o panta de grafic si o regula de 3 simpla sunt in stare sa fac. si cand calculul si valoarea de pe cb iese cu juma' de litru mai putin decat ce zice portofelul, eu zic ca e bine, sunt erori acceptabile. dar voi, nu, ca batman e submarin, nu e liliac...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Consumul ii ramane constant undeva la 9. Si asta a determinat-o cu ce metoda ? Ca Prestiju' nu a avut consum instant din cate stiu.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • o fi resetat din mers...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • sambata am drum pe A1 si o sa ii fac si un test sa vad ce iese la masina mea desigur sant curios sa vad unde se incadreaza revin duminica cu date poate si ceva poze

                  Comment


                  • @seba era sa spun ce a facut in mers respectivul dar trebuia sa-mi dai ban instant .
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • normal cei care nu au 16 v nu prea ar avea ce comenta pentru ca nu au condus si nu stiu .asa cum nici eu nu stiu cat consuma 1,4 sau 1,6 pentru ca nu am.deci nu ma pun cu nimeni in gura ca vezi doamne 1,6 sau 1,4 nu consuma atat.... ,ca nui adevarat...,ca nu te cred ,vreajala .ce spun aia care au 16v ar trebui luati in seama .acu or mai fi si mincinosi printre ei se poate .
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • toti suntem liberi sa comentam si sa ne dam cu parerea. si eu am comentat la consum 1.4, dar 1.6 si a.6_16v am avut, acum nu mai am, deci n-as avea nici un interes sa zic altceva decat am vazut pe bord sau am simtit in buzunar la bani. chestia e ca se cam leaga hartile de injectie, rapoartele de transmisie, consumurile date de dacia cu ce-a consumat masina. cum ziceam, si eu am comentat la consum 1.4, dar nu prea mult, decat la consumurile prea evident "cosmetizate". si asta tocmai ca am mers putin cu 1.4; in schimb la 1.6 si 16v nu ma pot abtine sa nu comentez, mai ales ca am mers si economic si "blana" cu ambele acum nu-s eu etalon in a conduce o masina, dar diferenta de 0,1-0,2 intre mine si 90% din ce-au condus masinile respective e ok, dar cand vine unul cu 2-3 litrii in minus sau in plus, imi place sa cred ca nu eu si restul de 90% suntem exceptia si aia 2-3 cu alte consumuri, conduc unul exemplar si unul dezastruos si ami exista si posibilitatea ca ale noastre cb sa arate "avioane" si sa calculam gresit banii si benzina consumata. ma rog, ideea e ca cei mai multi, cum am mai zis, povestim aproape aceleasi consumuri si doar cativa fac execptie. atunci normal ca apar discutii, discutii la care in mod evident pot sa participe si cei cu alte motorizari, chiar sunt rugati sa-si spuna parerea, numai sa incercam sa ne bazam pe ceva cand afirmam vehement o anumita chestie. n-ar trebui sa fie greu, pt marea majoritate dintre noi, sa vorbim coerent, la subiect si informati
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • am revenit si cu 2 poze una la 130 iar cealalta la 160 la 130 8.8 la160 11.2 asta arata cb mentionez ca masina are doar 3100 km cam asa au iesit pozele cu tel si nu am decat 2 maini si doi ochi
                          Attached Files

                          Comment


                          • eu am un Laureat 1,6 16V are 6000 km si fac zilnic bucuresti - ploiesti si am un consum de 7,1 la 100-120 km/h, iar in buc. 9.9 %( alimentez de la mol ce parere aveti de benzina evo ?). stiu ca e off topic dar am cum sa fac sa vad consumul instant ? daca nu imi poate spune cineva cum isi calculeaza consumul, dupa 100de km isi face calculul ? ca mi se intampla sa merg duminica prin buc si luni cand plec la servici pana la ploiesti tot 9,9 imi arata dar la intoarcere scade vertiginos la 7,1-7,2.si mai am o intrebare offtopic ( scuze asdminilor) la cati km e bine sa schimbi primul ulei si cu ce tip ?
                            va multumesc si inca o darta scuze

                            Comment


                            • Originally posted by grecu george View Post
                              am revenit si cu 2 poze una la 130 iar cealalta la 160 la 130 8.8 la160 11.2 asta arata cb mentionez ca masina are doar 3100 km cam asa au iesit pozele cu tel si nu am decat 2 maini si doi ochi
                              8,8% la 130/h ?
                              Sigur nu batea vantul sau deal ceva..?

                              PS: culmea e ca la 160 ~11,2% e cat se poate de apropiat de realitate, probabil odata cu ''lasarea'' motorului poate mai scade vreo ~0,2 litri.

                              Oricum n-o sa ai niciodata 10% la 160, sau cum spune Seba ~10-10,5% la 175/h , asta chiar never ever.

                              Comment


                              • @merlyn dacia recomanda la mers mai mult in oras schimb ulei la 7500 km dar daca mergi mai mult afara ei spun la revizie parerea mea este sa schimbi uleiul la 7500 si sa te orientezi la un ulei bun eu folosesc doar castrol 5w40
                                @octavian_30 sincer nici eu nu cred ca se poate scoate un consum de 10% la160
                                vantul nu batea la 130 dar tinand cont ca motorul este nou nu stiu ce sa zic astept sa mai fac ceva km si sa vad cum se comporta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google