Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • caucioacele de iarna influienteaza consumul de benzina.la mine a crescut cu aproximativ 1l.in orasul roman care are 3 strazi si inca 3=6 media e de 10,5 acum .cand erau -15,-20 grade afara consumul de 13,5 si din cand in cand si mai mare.(toate consumurile cu ac pornit)
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • Pai da, la geru ala la toata lumea (cu sau fara cauciuce de iarna) a urcat consumul (si la drum lung mai ales) cu 10-20% fata de acelasi rulaj la -2...+5 grC.

      Comment


      • Originally posted by GJ-85-SRY View Post
        atat imi arata eram pe accelerare
        Felicitari ...

        Comment


        • razvane cand facem o linie cu aveo tau de 1.4 k eu sunt in cr toata sapt (tu la toti ai ceva de comentat off topic)
          ai id meu in semnatura

          Comment


          • Pai cum sa nu comenteze cand vede consumuri de 7,5% la mers constant cu 150/h??
            Sau si mai tare: 5 persoane in masina,(da, si portbagaju plin, sa nu uitam...) , mers cu 150 si iese consum de 7,2%...

            Eu ma abtin, deci no comment la aberatiile astea.

            Comment


            • Originally posted by GJ-85-SRY View Post
              razvane cand facem o linie cu aveo tau de 1.4 k eu sunt in cr toata sapt (tu la toti ai ceva de comentat off topic)
              ai id meu in semnatura
              Pai aberezi ... cum sa ai consum de ~6-7 in ACCELARE ...?!. Lasa'ma cu liniutzele ca esti plictisitor ...

              Comment


              • Originally posted by margelatu View Post
                caucioacele de iarna influienteaza consumul de benzina.la mine a crescut cu aproximativ 1l.in orasul roman care are 3 strazi si inca 3=6 media e de 10,5 acum .cand erau -15,-20 grade afara consumul de 13,5 si din cand in cand si mai mare.(toate consumurile cu ac pornit)
                Ave!
                Din cate stiu aerul conditionat n-are nici o importanta iarna, pt ca el a fost gandit doar pt calduri imense. Iarna n-are nici un efect, doar o dezaburire mai rapida in zile ploioase. Si pt ca promiteam cons dupa ce vin de la munca (am postat pe la 1.4 sau nu mai stiu pe unde), am 7.5 mers 90 la ora, plus inca 4 baieti in masina! daca sar de 120, imediat cb indica 7.7 sau 7.8. Daca revin la 90, cb indica o scadere , dar destul de greu (cam dupa 2 zile). oricum e greu si neindicat sa mergi cu 120 prin sate, chit ca sunt doar 60km si cu masina plina.
                Acuma sincer, merg cu 90 dimineate ca ma DUC la munca, seara merg cu 110 pt ca VIN de la munca!!!

                Mare e gradina Ta Doamne;
                Poarta e deschisa, dar toti sar gardul.

                Comment


                • @gj-85-sry si razzvan: discutati problema liniutelor pe privat.
                  Degeaba va certati ca x are 6-7 in accelerare, sau ca y are 8-10 in deccelerare.
                  @gj: Daca ai fi resetat CB de bord in momentul accelerari, ai fi vazut ca altfel sta treaba.
                  Acel 6-7 este consumul mediu, nicidecum consumul realizat in momentul accelerari.

                  Comment


                  • stiu cezar asta
                    am facut si asa si mi-a ajuns consumul pana in 20 %pe accelerare pana la 150 dupa ce am resetat cb
                    am inteles ca atunci cand resetezi cb e apr consumul instant?
                    apropo parca era logan club nu aveoclub

                    Comment


                    • ideea e ca 16 v consuma foarte mult pentru cat poate face (ca sa fie multumit aveo).eu m-am obisnuit si nu e o problema chiar asa de mare.mai tati daca nu faceai constatarea aia eram terminati.eu dau drumul doar pentru dezaburire la ac asa cum zici tu.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • Daca faci o comparatie cu alte masini 1.6 16V pe la aceeasi putere, ai sa vezi ca nu consuma mult, daca te raportezi la dizaluri, normal

                        Comment


                        • off top :eu sunt multumit de tigaia mea.era un comentariu sa multumeasca pe unii .
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___30 View Post
                            Daca faci o comparatie cu alte masini 1.6 16V pe la aceeasi putere, ai sa vezi ca nu consuma mult, daca te raportezi la dizaluri, normal
                            asa este nu consuma mult la clasa la care este incadrata eu lucrez pe o masina tot cu 1,6 16v si consuma la greu fata de logan

                            Comment


                            • eu unu sunt multumit de consum la cotetul meu
                              stiti cum e nu te ninge nu te ploua :P
                              daca vreti consum luati diesel
                              si sincer sa fiu de ce va luati 16v daca vi se pare ca consuma mult...vreti si 105 cp vreti si consum 5 %..nu o sa gasiti combinatia asta la benzinar

                              Comment


                              • Originally posted by margelatu View Post
                                ideea e ca 16 v consuma foarte mult pentru cat poate face (ca sa fie multumit aveo).
                                Am zis eu ca pentru cat trage consuma mult ? As prefera de o mie de ori sa am un motor de 2.0 decat 1.4 ( chiar daca mi'ar consuma 15 -16 in oras ). Pentru mine nu consumul e cea mai importanta caracteristica a masinii ...

                                GJ-85-SRY : "apropo parca era logan club nu aveoclub". Esti traumatizat rau .... Daca e loganclub, nu inseamna ca trebuie sa fie doar posesori de Logan ( btw .. pentru cunostintele tale am un Logan 1.4 - pe firma ). Mai scoate capu' din pestera si o sa vezi pe celalalte forumuri dedicate ca sunt oameni cu n tipuri de masini ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google