Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DA da da din cauza asta va vaitati ca aveti probleme cu masinile si ca astia din service nu vi le descopera cand le pun pe tester.???
    De ce oare????Ca exemple pe acest forum pot sa dau destule,,,adica cu defecte care sunt pe masini in practica dar in teorie pe tester nu apar.
    La asta m-am referit Seba in mod special si nu la cele enumerate de tine.....
    ca la caterinca din asta ieftina ne pricepem toti.
    Toate cele bune...

    On topic....Am facut 60 de km cu 3 litri de benzina.Traseu...Rahova----Satul Posta(langa Balaceanca) si retur.
    Mers pe Splaiul Dudescu cu 140 la ora.
    Last edited by Ivan Marian; 24 August 2009, 17:16.

    Comment


    • Hai Marian, zi-ne si noua secretu, cum scoti 5% consum si mai ai si varf de 140/h?
      5% cu CB-ul resetat sau cum ai stabilit ca atata ti-a luat?

      Comment


      • @tavi: Prin meditatie....
        Am ajuns sa ne facem de ras, doar pt a sustine niste idei cretine. Consumuri cat mai mici va doresc, si in special reale

        Comment


        • Cezare asta este diferenta dintre teorie si practica.
          Practic eu am un consum mic de benzina.....teoretic nu stiu de ce...
          Gasiti voi raspunsul,,,,,chiar daca sunt """"cretin""" in cea ce sustin.
          Iar daca sustin ceea ce se intampla cu masina mea nu inseamna ca sunt un """cretin"".
          Vezi ce vorbesti ca eu nu am facut pe nimeni """cretin """,,,sau cu IDEI CRETINE"" aici ,ca nu ma crede-ti voi si ca spun de fapt purul adevar.

          Daca eu postam asa ceva pe forum eram "penalizat" dar voi daca sunteti la conducere cred ca va da dreptul de a posta orice.

          Comment


          • Ai stabilit consumu' prin verificare cati litri mai ai in rezervor? Ca asa poti avea eroare de cel putin 1 litru.
            S-au mai vazut consumuri de ~5% la 1.6 dar fara varfuri de 140/h ...

            Comment


            • Originally posted by Cezar View Post
              @tavi: Prin meditatie....
              Am ajuns sa ne facem de ras, doar pt a sustine niste idei cretine. Consumuri cat mai mici va doresc, si in special reale
              Cu alte cuvinte, NU neaparat matale. Priceput?
              "Sa ne facem", asadar "mai multi", inclusiv cel ce a initiat fraza, in speta eu.
              Prea te smiorcai.
              Daca tot sustii ca ai reinventat roata, inchide-ne gura, printr-o filmare, cu momentul resetarii, traseul facut, conditiile de trafic.
              Cine stie, poate te racoleaza cineva intr-o echipa de cercetare/dezvoltare/exploatare.

              Comment


              • Tu singur ai zis ca am urcat masina pe cric,,,,ca pozele sunt facute in photoshop(de altii).
                De ce nu as face si filmul trucat?
                V-am invitat live sa vedeti consumul,,,si chiar si pe tine Cezar.
                Degeaba....

                Cine stie, poate te racoleaza cineva intr-o echipa de cercetare/dezvoltare/exploatare.[/QUOTE]



                Am scris ca teoretic nu stiu de ce am acest consum.
                Last edited by Ivan Marian; 24 August 2009, 18:04. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • ) .......... pai daca faci filmu "dizalarii" cat or sa scoata consum ? ....
                  credca motoru tau e mai special .. pac-pac ..
                  Last edited by Loganu; 24 August 2009, 18:11.

                  Comment


                  • ivan, treci intr-o seara pe la kiss sa resetam cb-ul tau, si sa dam o tura cu masina sa vedem si noi minunatia ta de consum.
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • Asa va rog eu mult ca poate e o tehnica speciala pentru consumu asta. Eu mor de oftica aici si nu pot sa fac nimic sa-l verific. Cei din Bucuresti dezlegati misterul va rog...
                      Last edited by Cezar; 25 August 2009, 18:42. Reason: Automerged Doublepost
                      If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                      Comment


                      • consum 16v

                        Asaa.... deci sa revenim la subiect:
                        1.6. 16V abia iesita din rodaj - 3100 km in total

                        Consum mediu urban:
                        - fara AC ~9.5 (uneori si 9.7)
                        - cu AC ~10.3
                        In oras nu o menajez frana/acceleratie cat cuprinde

                        Consum mediu exterior:
                        - fara AC ~ 6.2 (uneori chiar 6.5)
                        (pe exterior nu am folosit AC pana acum - nu mi s-a parut necesar)
                        Viteza medie exterior 110 km/h

                        E o diferenta cam marisoara urban/exterior dar asta e ... poate e de vina stilul de condus mai "intepat". Sper sa se mai lase ...

                        Numai bine tuturor ..

                        PS: Ma distrez teribil cu unele din posturile voastre Ar putea sa se infiinteze un topic "Dacia experimental" ... tineti-o tot asa !

                        Comment


                        • Am 2998 km

                          Pe ultimii 860km (mixt) am un consum de 8.3L/100
                          Am mers mai mult extraurban, cam 60% afara 40% oras.
                          In Bucuresti, cu AC pornit, daca se circula bara la bara, vad linistit un 10.5
                          Afara un 6.5 daca merg domol. Treapta 5-a sub 80km/h nu-i dau nici sa ma bati! :P
                          Cand vreau sa fac economie la carburant folosesc bicicleta!

                          Comment


                          • Originally posted by JREwing View Post
                            Conform legilor bunului simț, îmi permit să-mi exercit un drept la replică, cu riscul de a „mi-o lua” de la Administrator sau de la (cel puțin) unul dintre moderatori.
                            Deci:
                            @Ivan Marian: tot ce ți s-a spus, a fost pe față, chiar dacă nu ți-o vedem. E adevărat însă că micile ironii care au existat ulterior s-au datorat ideilor și posturilor tale.
                            TUTUROR CELOR CU CONSUMURI INFIME:
                            Ieri am fost cu mașina în service pentru revizia de 20000 km. Am pus niște întrebări, având ca punct de plecare unele subiecte de discuții de pe forum în general, cele de pe acest thread în special. Țineți cont de o serie de lucruri și poate vă veți prețui mai mult mașina, după ce citiți postul ăsta:
                            Nu este indicată resetarea în mers a CB-ului. La resetare (de preferat cu mașina stând pe loc), CB-ul își stabilește o referință (se „aduce la zero”), de la care pleacă toate măsurările pe care le face. Resetările repetate în mers pot duce în timp la nevoia resetării generale (decuplarea bateriei) din cauza informațiilor alterate pe care le poate afușa CB-ul.
                            La resetarea în mers, referința este alterată (zero-ul ajunge mult mai sus, deci în realitate nu mai e zero). Ca dovadă, după condus o lungă perioadă de timp de la ultima resetare în mers, consumul afișat crește, tinzând să afișeze consumul real (citiți thread-ul inițiat de DomulK, legat de învățarea CB-ului). La un asemenea consum, ar trebui să faceți cu un plin cam 2000 km (dacă nu chiar mai mult). Credeți-mă că nu aveți cum să faceți mai mult de 1000 – 1000 și un pic de km cu un plin, dacă ați merge constant cu 90 la oră fără nicio oprire, de la plin la ultima picătură.
                            Știați că... numai unele scutere ajung la un consum de 3%? Majoritatea scuterelor bune sar de 3%.
                            Ceea ce vedeți voi la resetarea în mers este o iluzie nefericită și departe de realitate.
                            Aici mă poate ajuta un pic Seba (dacă vrea) în explicarea științifică a fenomenului:
                            - mașina are peste o tonă, un anumit coeficient de aerodinamicitate și un motor de 1,6 litri cu 16 supape;
                            - în mers, motorul utilizează benzină și aer într-un anumit raport, constant, raportat la capacitatea cilindrică și la turația motorului;
                            - benzina are un anumit randament la ardere, muuuuult mai redus decât al motorinei, dar influențat și de cifra octanică a combustibilului.
                            Cu alte cuvinte, pentru deplasarea liniară a unui vehicul Logan cu motor 1,6 16v la o anumită viteză (deci într-un anumit regim de turație), pe o anumită distanță, mașina are un anumit consum, care poate fi calculat. Rezultatul consumului după acest calcul și raportarea lui la 100 de kilometri nu poate fi sub o anumită limită, stabilită de randamentul de ardere, rezistența la înaintare și nu numai. Ia gândiți-vă în condițiile astea că, la 3 litri / 100 km pentru un benzinar care nu echipează un scuter, un diesel 1,5 dCI poate ajunge să aibă consum ZERO sau negativ, ceea ce nu este posibil.
                            Un singur om din țara asta ar fi capabil să aducă Loganul (și orice mașină) la un consum cu cel puțin până la 30 - 50% mai mic decât cel declarat de producător. Acel om se numește Iustin Capră și este un inventator genial, care are mai multe brevete de inventator decât multe genii care fac figurație la TV. Acest om are un proces vechi cu Dacia, pentru eleronul de pe portbagajul Daciilor vechi, pe care Dacia l-a implemetat fără a-i cere măcar acordul. Omul a dovedit de-a lungul timpului că știe ce face, dar la noi nu este apreciat. O serie din ideile sale au ajuns să fie utilizate de Toyota la motoarele sale de ultimă generație. A propos, nici măcar motoarele vvti de 1,6 de la Toyota (alături de d4D), considerate printre cele mai revoluționare din istoria motoarelor, nu ajung la asemenea consumuri ca Loganurile voastre, deși Toyotele sunt printre cele mai aerodinamice mașini de serie.
                            Loganurile nu excelează cu și în nimic, cu atât mai puțin în consum, atâta timp cât motoarele lor, preluate de pe modele vechi de Renault cu normă Euro2 și catalizatoare Euro4 adaptate destul de prost, sunt departe de nevoile din secolul XXI.
                            Sunteți doi sau trei care afirmați că Loganul 1,6 16v este cel mai tare din parcare la consum, iar restul forumiștilor din thread spun că nu-i așa.
                            Nu vă condamnă nimeni, dar nu se poate să persistați la infinit aberând.
                            sa stii ca decat sa scrii 100 de randuri pe care nu sta nimeni sa le citeasca ai face plinul si pleca pana la drajna cu 60 la ora si acolo sa faci iar plinu. eu am alimentat 4 litri acolo. e simplu !!! acum 2 3 luni am fost la barajul raul mare in retezat. de acolo pana in hateg (rau de mori)este o coborare cantinua. am resetat cb ai am plecat numai in frana de motor cu trepte mari sa coboare bine masina. datele de jos de pe cb erau 0,1 litri consumati 0 % consum so vreo 4000 de km ramasi de parcurs (in rezervor mai aveam 10 litri). este perfect logic. in frana de motor consumul este 00000000000. cand am ajuns in hateg aveam 5,8 la suta consum (de sus pana in hateg 50 km ) iar este perfect logic. pe autostrada la 140 kmh imi ia 7 si ceva la 160 imi ia 8 si tot asa. perfect logic. dara si daca merg fix cu 60 fara sa misc piciorul pe acceleratie consuma 3,5 3,7. vad ca ai 16v. de ce nu incerci ???????? este doar un test amarat nu a zis nimeni ca merg asa. este o idiotenie

                            Comment


                            • Cine zice ca a citit pe CB consum sub 6l/100 nu minte. E adevarat. Dar are setat CB in galoane/100km. Precis.

                              Comment


                              • unii oameni de pe forumu asta poate nu inteleg. nu trebuie sa scoti vitez medie 60 la ora per total in afara orasului pe dn uri si alte drumuri!!! pe o portiune plata di dreapta (a1 sau a2) pornesti cu cb resetat si cand ajungi la 60 la ora iti incremeneste picioru pe acceleratie pe toata perioada drumului. altfel nu faci nimic. motoru trebuie sa aiba o turatie absolut constanta 1750 si viteza 62 63 maxim. si se obtine 3,5 3,7. eu sunt dispus sa ma intalnesc cu cine vrea la intrarea pe a2 in mol si sa ii arat. daca nici asa nu credeti cand va arat live ...... nu ma mai intereseaza parerile voastre

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google