nu cred ca ai sa-l vezi pe seba calare pe tractor prea curand.8,5 e ok .sa vezi cand o sa fie afara -15 sau -20 grade sa vezi ce sare consumul in sus de zici ca e avion.
Consumul mediu 1.6 16v 105CP
Collapse
X
-
nu, ca pun sa traga aer cald de la galerii, ca la dacia 1300, sa scada consumul...
tractor o sa-mi iau daca ma apuc de agricultura. cum singura legatura insa cu electronica e fostul ministru al agriculturii (care-a fost inginer electronist si in plus, fiind vorba de romania, o sa consider asta irelevant pt restul lumii normale), nu pera vad de ce m-as apuca de agricultura. se fac bani mult mai repede si mult mai multi din droguri, prostitutie, trafic de copii, etcLast edited by Seba; 9 November 2009, 16:39.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
65 km cu 3,6 l, deci consum aproximativ 5,6%. Am mers cu treapta 5 intre 80 si 90 km/h, turatia intre 2000-2500 rot/min. Am vrut de dimineata sa fac o poza a kilometrajului si sa o postez, insa am uitat si dupa ce m-am intors de la servici aveam 5,9%, ceea ce imi arata ca pornirea consuma foarte mult.
Comment
-
Al batran la mine pe Logan 16V scoate 6-6.4 consum mediu. Schimbat pana in 3000 RPM, viteza de croaziera 100km/h cu varfuri de 110 in depasiri si cam atat. Eu scot ceva mai mult dar si stilul este putin mai "vioi". Consumul mi se mare mai mult decat acceptabil avand in vedere ca un 1.4 care l-a avut inainte consuma cu 200-400 grame mai putin la 100 de kilometri, fix acelasi stil. Merita o diferenta asa mica pentru un motor net superior.
Si acum o intrebare. Acceleratia e pe cablu sau cum e ? Nu stiu daca e doar o parere de-a mea dar parca are un delay mic de tot dar e observabil daca esti foarte atent.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
stai relax, ca dizalu la pana in 100, scoate sub 5. cand am fost doar eu cu sorin in masina, de la gataia la timisoara n-am depasit 100-110, doar cateva depasiri si de la sag pana la intrarea in tm m-am luat cu un gipsy cu passat tedei 90cp care-o vrut sa-mi arate ce masina bengoasa are el. la 170 si 3 masini in urma a renuntat daca-ti zic consumul, spui ca mint si-o sa vrei sa ma impusti: 6.5%. resetat la plecarea din gataia, chiar voiam sa vad la mers normal cat bea utilaju'.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pai daca ai mers 100-110 (sa zicem ~6,2%) si doar cativa km cu 170 e normal sa afiseze atata, desi pe ultima parte sigurat ai scos 9-10%.
Fa o resetare inainte de o forja sa vezi ce te minunezi atunci (asa dupa vreo 50 km).
Eu am inteles ca media (urban-extraurban) a scos 6-6,4%, posibil sa ma fi inselat ( la mine pe Logan 16V scoate 6-6.4 consum mediu).
Comment
-
@Shakar: Cum adica "viteza de croaziera 100"? adica vrei sa spui ca ai vazut pe CB consum mediu 6.4 si viteza medie 100? pe ce distanta? cu ce greutate la bord samd. La drum lung poti avea un consum de genul asta, in anumite conditii - dar asta nu inseamna nicidecum ca 16v consuma 6.4... Ca te mai aude dracu vreun Boc din asta si iar ne-o trage la accize - "da-i incolo, ca la 6 litri la suta, merge"
Acceleratia e pe cablu. Delay n-ar trebui sa aiba deloc - decat daca n-o fi vreun 16v TSI
Comment
-
are delay din soft, chiar ceva mai mare decat 1.6 sau 1.4. ceva in genul dizalului; apesi pedala, nothing happens, apoi dupa o fractiune de secunda incepe sa se tureze motorul.
tavi, stiu ca pe ultima bucata am avut evident mai mult de 10% ca eram in accelerare, nu mers constant, dar oricum, la 220kg incarcatura, la 100 constant, 6.5% cred ca e acceptabil. in oras am avut sub 9 pana am iesit din rodaj, acum am 9.2-9.3. bineinteles, acum vede si 5000-5500rpm de cateva ori la fiecare drum inspre si dinspre serviciDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
daca iai dat pe coaja de unde delay, tatamiu are ca mine 16v are delay de mori , a meu are jar , NIMIC delay, vezi de ce :http://www.youtube.com/watch?v=AgZ7U4YEtsg
Comment
-
Cred ca am fost inteles gresit, nu am "dat" toate datele problemei.
Da, ma refer la ~ 6.4 % consum mediu dar asta in conditiile in care cea mai mare parte (65%+) este extraurban, restul urban si nu prin trafic bara la bara non stop. Prin viteza de croaziera ma refer la viteza de mers in afara localitatii, evident viteza medie nu este 100km/h. O sa ma mai uit pe computer sa vad cand a fost resetat ultima data. Asta fara prea multa greutate de obicei, adica 2-3 pasageri si cam atat. Ceea ce vroiam sa evidentiez mai mult este faptul ca un 1.4 75CP, la acelasi stil, condus de aceeasi persoana scotea doar cu 400 grame / 100 km mai putin consum mediu, diferenta mi se pare mica raportat la castigul de putere si toate cele. Exclusiv extraurban in conditiile astea cred ca scoate sub 6%.
Vara asta care tocmai a trecut, de la Craiova la Constanta (intrarea in oras) consumul mediu a fost 6.2 %. Pana am ajuns in statiune a sarit pana pe la aproape de 7, trafic infernal dar distanta parcursa a fost mica asa crestea mai mult.
LE: Sa inteleg ca daca o forjezi nu mai ai delay ? Nu ca m-ar deranja, este foarte mic dar daca esti atent il observi...avand in vedere faptul ca acceleratia e pe cablu nu gaseam o explicatie la asta.Last edited by Shakar; 21 November 2009, 10:07.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Inseamna ca am inteles bine eu, mediu mixt (urban si extraurban).
60-65% din km mers extraurban, presupunem un ~6% (la 100-110) restul de 35-40% urban, ar trebui sa scoti un maxim 7% (ne bazam pe consumul extraurban) ca sa scoti o medie generala de ~6,4%.
Poate fi adevarat (o spun cu strangere de inima) dar nu reflecta realitatea.
Comment
-
La schimbat sub 3000 RPM si 100 km/h viteza de 'croaziera' consuma putin sub 6% extraurban.
Posibil sa nu reflecte realitatea in general dar o reflecta in cazul meu. Pana la urma asta conteaza pentru fiecare, cat ii consuma lui. Daca la 99% din posesori masina X ar consuma 5% asta ar fi irelevant pentru restul de 1% daca ar lua 8% sau viceversa.
In oras stilul e si mai degajat, de obicei nu trece de 2500 rpm.
Daca consum mediu ar fi 50% urban si 50% extraurban cu schimbari la 3000-3500 RPM si 110-120-130 km/h viteza de deplasare in afara localitatii cu siguranta nu ar mai fi < 6.5% consum mediu dar pe mine nu m-ar interesa o medie ca asta, la fel cum nici pe un bucurestean care merge 75%+ in oras nu l-ar interesa.
Eu spun ce imi arata C/B, nu am niciun interes sa "denaturez" lucrurile avand in vedere ca nu sunt actionar la Dacia/Renault sa scot bani din vanzarea masinilor .'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
Comment