Legat de intrebarea pusa de un coleg mai devreme - stie cineva de ce la relanti consumul mediu afisat creste?
Consumul mediu 1.6 16v 105CP
Collapse
X
-
consum mediu pe tm-budapesta si retur: 13.6% la dus, de la szeged la budapesta cu 167km/h, la intoarcere, desi am avut o portiune de 20km in care am mers 187km/h, in rest 130km/h, consumul mediu a scazut la 9.5% pana in szeged. apoi, pana in tm, a scazut la 8.5% in conditiile in care n-am prea mers sub 110km/h.
diferenta, pe langa vant, cred c-a facut-o si benzina din ungaria, in mod evident existand diferente in calitatea benzinei omv carrera 95 de la noi sau acelasi model de benzol de la ei.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Consum pe ultimii 2100 KM - 7.5 %
~ 43 km/h viteza medie
~ 50% urban
~ 50% iarna (temperaturi mici, o lasam mult sa se incalzeasca)
- 2750-3000 RPM schimbat trepte uzual, in afara localitatilor ajung in depasiri la 3500 RPM in tr4, in oras ajung destul de des peste 4500-5000 RPM cand ma mai plictisesc.
Am facut si un mic test astazi, fix 7 minute si 30 de secunde la ralanti pentru 100g de benzina => 0.8 litri / ora, asta la ~ 1 grad si motorul deja in temperatura optima. Cu start la rece (iarna) ar consuma ~ 1 litru in prima ora, primele minute ar manca mai mult.
Morala - este cvasi-aberant sa opresti motorul la semafor sau la calea ferata, pentru 1-5 minute.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Marx chestia aia este vrajeala suta la suta.Nu obtii economie de combustibil nici 0,01%.
Alinieza banii la fraieri din buzunarele lor in ale celor ce produc magariile alea si nu moleculele de carburant pt economia asa zisa de carburant a masinii.
Am vazut un episod din Mithbusters pe Discovery legat de acest subiect cu magnetismul asta si sa dovedit suta la suta BUSTED.
Comment
-
margelatu poate sapunul reduce consumul)
)Last edited by speed_shock; 16 February 2010, 10:32.
Comment
-
Comment