Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ovidiu.st View Post
    Si ce ar trebui sa obtii in urma experimentului?
    nici eu nu stiu ce ar rebui sa se obtina. cica consum mai bun si performante crescute.

    Comment


    • revin cu poze. repet acul de kilometraj a ramai infipt in 90 pe 100 de kilometri de la drajna la bucuresti.
      Attached Files

      Comment


      • Revin si eu cu un consum elocvent, zic eu.
        Mers: 90-120km/h, cu 4 persoane adulte si portbagaj full
        Traseu: Galati-Onesti-Oituz-Brasov-Balea Cascada-Rasnov-Galati
        Distanta parcursa: 950km
        Consumat: 62 litri
        Consum mediu: 6,5%
        Foarte multumit de consum! E drept ca la intoarcere am mers "la consum". Adica, viteza cat mai constanta (90-100km/h).
        Sunt un pic nemultumit de comportamentul "la greu". Masina ticsita (4p+bagaj full) pe serpentine si la deal - se comporta slabut. Oare o remapare ar ajuta in cazul asta?

        Comment


        • logic ar trebui sa ajute remaparea. nu ai ce cauta sub 3000 rpm la deal.
          daca stii sa mergi cu el, cu 16v pun pariu ca este cel mai economic motor din gama pe benzina in afara de 1.2 16v.

          Comment


          • on-topic:
            1.176km-90% urban(CJ)- regim moderat-agresiv-consum 8.6-8.7%
            Nu-mi ziceti si mie cum sa fac sa "bat" deceiurile si tedeiurile la consum pe oras?

            Off-topic:
            Originally posted by Shakar View Post
            PS - din cate imi amintesc nu specifica nimic de cei 20 km/h.
            Ba se specifica dar nu ai fost atent!
            OUG 195/2002(A)
            ART. 50
            (4) Viteza maxima admisa in afara localitatilor pentru autovehiculele ai caror conducatori au mai putin de un an practica de conducere sau pentru persoanele care efectueaza pregatirea practica in vederea obtinerii permisului de conducere este cu 20 km/h mai mica decat viteza maxima admisa pentru categoria din care fac parte autovehiculele conduse.
            ART. 99
            (1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa I de sanctiuni urmatoarele fapte savarsite de catre persoane fizice:
            1. conducerea unui autovehicul in mod nejustificat cu o viteza cu cel putin 10 km/h sub limita minima obligatorie stabilita pe tronsonul de drum respectiv;

            Experimentele nu reprezinta justificare!


            Pentru cei care si-au luat 16V sa mearga in regim de "Mocanita" tin sa precizez ca acel consum variaza DOAR de un singur factor numit "t", dintr-o relatie descoperita de un nebun plictisit care n-avea ce face si-a zis intr-o zi: v=d/t
            Ce naiba o fi vrut sa zica!? Nu stiu dar ce stiu e ca atunci cand acel "t" e mic tinzand spre foarte mic mie-mi creste consumul!
            Ce oameni...
            :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

            Comment


            • din cauza "d" ului "t" ul devine mic. t ul poate fi o constanta adica o ora kmh sau poate fi un rezultat: am parcurs 500 de km in 5 ore. ceea ce se treduce prin vmed de 100kmh.

              Comment


              • Completare offtopic:
                Nu inteleg de ce toata lumea defineste notiunea de a merge (aproape) regulamentar prin sintagma "batraneste"!? Mie unul mi se pare " mai batraneste" sa mergi cu 60-80km/h pe extern si 90-100 pe autostrada (cu 16V de exemplu)!!!
                Atunci de ce naiba tipam dupa autostrazi daca mergem tot cu 100km/h la ceas pe banda 2, sa aratam noi ce consum avem si sa ne laudam ca "noi am pus coada la pruna"?!?!
                Am facut si eu un experiment dupa ce am citit topicul asta. Am reinstalat windows-ul pe Loganu' meu, am instalat un soft de pe un T-90 de la dezmembrari si am coborat de pe dealul Feleacului in marsarier fara sa accelerez. In urma experimentului mi-a scazut consumul in asa hal incat mi-a aparut pe bord o eroare:
                Gas tank full! Insert another empty!
                Press brake to continue...

                Stiti cumva cum s-o resetez?

                LE:
                @marx
                Nu inteleg exact ce-ai vrut sa explici dar cert e ca atunci cand tre' s-ajung de la Cluj la Turda in 20 de minute "t"-ul nu mai e deloc o constanta. Ca sa nu mai vorbim de distanta care ramane fixa!
                Deci cine variaza si in ce sens?
                Last edited by Cobra7; 4 March 2010, 15:16.
                :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                Comment


                • aici nu vorbim despre mers batraneste sau regulamentar. vorbim despre consumul loganului cu 16v.

                  consumul este mare din cauza vitezei nu din cauza timpului. viteza se traduce astfel. distanta parcursa in unitatea etalon de timp. la 100kmh iti consuma 10 la 200 kmh iti consuma 20. din cauza turatiei motorului. turda cluj se parcurge in 20 minute in traducere inseamna o viteza medie de x kmh care indica un regim de turatie ridicat al motorului pentru a atinge aceste viteze medii necesare pentru parcurgerea drumului in 20 min. da mi tu o definitie a timpului astfel incat creierul uman sa o poata intelege in totalitate. timpul este o componenta a unui sistem de valori fizice de comun si in totaliate adoptata de toti oamenii pentru a intelege anumite lucruri. deja o dam in offtopic asa ca eu inchei aici

                  Comment


                  • @ Cobra - dupa cum ziceam, nu mentioneaza NIMIC de cei 20 km/h, ce ai aratat tu acolo nu are nicio legatura cu discutia referitoare la viteza.

                    1) Stiam ca incepatorii au limita din afara cu 20 km/h mai mica decat restul dar nu are legatura cu discutia respectiva.

                    2) Ce ai postat tu acolo se refera la 10 km/h sub viteza MINIMA obligatorie. Ce treaba are asta cu ce discutam noi ? Era mentionat ceva de viteza minima pe sectorul ala ? NU este niciun indicator de viteza minima obligatorie asa ca asta iar nu are treaba cu conversatia. Este un drum european deci limita este de 100 km/h sau 80 km/h pentru incepatori. Eu am mers constant cu ~90 km/h pe drumul ala, asa ca afirmatia colegului forumist "daca mergi prea incet nejustificat" nu avea nicio baza reala, unu la mana fiindca 90 km/h nu este deloc prea incet, doi la mana si daca mergeam cu 70 km/h tot in regula era. Asa ca cei "20 km/h" sub viteza (maxima) legala => amenda, inca raman nementionati, asa cum am afirmat eu.

                    Originally posted by crull View Post
                    Si ce castigi? Daca tu mergi pe un drum unde viteza admisa este 90 km/h,iar tu ca sa consumi mai putin cu un litru mergi cu 60,mai faci si coloana daca e un drum cu circulatie intensa,sa nu mai zic de injuuraturi cate iti ei.Din cate imi aduc aminte in legistlatie era ceva specificat,sa nu mergi cu mai putin de 20 km la ora decat viteza admisa pe acel sector de drum fara un motiv intemeiat,sanctiune amenda si 3 pct penalizare.
                    Asta era postul initial. Data viitoare fii mai atent inainte sa imi spui mie ca nu am fost atent ;).
                    Last edited by Shakar; 4 March 2010, 15:32.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • @marx
                      consumul este mare din cauza vitezei nu din cauza timpului.
                      Daca vei corela afirmatia ta cu ce am scris eu o sa vezi ca exista o stransa legatura, fara a fi necesara definitia stiintifica a timpului.
                      Un exemplu concret:
                      d=100 km, t1 = 1h, t2=2h => v1=100km/h, v2=50km/h. In care caz consumi mai mult(IN MEDIE)?(Asta era legatura "t"-ului cu "v"-ul )
                      Il rog pe Seba sa ma "ciufuleasca" daca am gresit!
                      Stiu ca se vorbeste de consum la 16v si de aceea am si postat acest lucru on-topic!

                      @shakar
                      Se refera la minim 10km/h, adica asta poate sa insemne si 20km/h sub limita! Am fost atent si de aceea nu am comentat la viteza ta de deplasare(iar n-ai fost atent ) ci la prevederea legala. ;)
                      Cand am spus experimente m-am referit la un user care a dat un exemplu de mers cu 60 pe autostrada de dragul "Guiness Book" si nu la tine!

                      Aici ma opresc si eu cu off-topicul!
                      Last edited by Cobra7; 4 March 2010, 16:15.
                      :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                      Comment


                      • cum frate,voi mergeti cu 90-100 cu 16 volti??asta stiu ca i-a suta in 4,8 parca!stiam eu ca zmeii sunt doar pe forum si pe sosele nu prea!

                        a se considera un pamflet!

                        Comment


                        • PCH chiar si 1.4 a fost "creat" sa poata atinge limita de autostrada si sa nu se taraie cu 90-100 ca pe national sau expres!
                          :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                          Comment


                          • Originally posted by marx View Post
                            logic ar trebui sa ajute remaparea. nu ai ce cauta sub 3000 rpm la deal.
                            daca stii sa mergi cu el, cu 16v pun pariu ca este cel mai economic motor din gama pe benzina in afara de 1.2 16v.
                            Si ce se intampla sub 3000 rpm la deal? E subturata cumva? Sau tu esti din aia care schimba numai la 5000 rpm?
                            Nu pune pariu ca pierzi. Si nu face comentarii aiurea ca nu ti-a cerut nimeni parerea. "daca stii sa mergi cu el" - la asta ma refer.

                            Comment


                            • la asta m-am referit,cum sa mergi cu vitezele alea asa mici??de aia cand rulez pe autostrada(sau tentativa de autostrada) trec pe langa 1.6 mpi...lumea merge la consum!

                              si sa fiu si on...are consum bunicel 1.6 16v din ce citesc eu aici!un motor foarte bun!

                              Comment


                              • e mai aerisit pentru ca are mai multe supape.=)
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google