Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jr..In primul rand eu unul (nu stiu Marx) nu merg cu a 5-cea in panta si cu 70,,iar de aia cu tirurile am eu grija sa nu intru in punctul lor mort(ex asta nu isi are rostul)!
    Cand nu am chef de alergat, dupa cum a zis si Marx, merg lejer ca asa am eu chef,,iar cand nu am merg tare in functie de starea la volan.
    Iar ca se strica motorul....Si cu dacia veche mergeam cu a 5 -cea cu 70 si nu sa mai stricat nimic si la aproape 80.000 de km nu am schimbat nimic la motor.
    Iar asta cu gps-ul nu o mai spune pt ca am si eu am gps si la viteza aia nu am eroarea de care zici tu.Eroarea aia apare la viteza de peste 130 la ora..
    Acum ce ne faceam daca nu se inventa gps-ul?
    R: Declaram toti viteza reala dupa acul din bord si nu mai faceam referire la gps!

    Motorul se simte si de multe ori eu nu ma uit la acul din bord la km/turatii cand schimb vitezele!

    Comment


    • Doar 80.000 km reprezinta un rulaj mic, sa fim sinceri.
      2000 rpm pe plat in a 5-a cu acceleratia apasata moderat nu se numeste subturare. 2000 rpm in a 5-a cu pedala la podea, eventual incarcat si in rampa se numeste subturare ! 3500 rpm cu pedala la podea in rampa si viteza care scade in respectiva treapta de viteza se numeste subturare de asemenea !
      Repriza 60-100 kmh se determina in a 3-a, a 4-a si a 5-a, dupa caz si a 6-a, urmata de 80-120 kmh, lucru pe care il fac revistele auto cu staif. Proba de elasticitate a motorului si buna etajare a cutiei.
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by JREwing View Post

        @vitriol: consumul real al maşinii nu e ăla nici pe departe.
        Este cat se poate de real. In frana de motor (peste 1500 RPM) consumul este ~ 0% deci daca cobori foarte mult si rar calci acceleratia, consumul o sa aibe valori ridicole (1-2%) si este raportat corect. Presupunand ca ai merge 100 km in conditiile astea, nu ai consuma mai mult de 1-2 litri de benzina.

        Bineinteles ca daca te intreaba unul cat iti consuma masina nu ii spui 1% dar in situatii exceptionale poti scoate consumuri ridicole. De exemplu mie imi arata ceva de genu 0.7-0.8% pe o portiune de cativa km in coborare, tr4 - 60-65 km/h, aproape fara sa ating acceleratia.
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • Originally posted by JREwing View Post
          ................................

          @vitriol: consumul real al maşinii nu e ăla nici pe departe.

          ......................................
          Auzi, da' oare consumul la urcare - 4 pers in masina + bagaje, tinuta in 4000-5000 rpm cu treapta a doua - care a fost de 8 litri in 25 km, deci cam 32 l/100km, o fi consumul real al masinii?
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • @ jrewing chestia cu explodatul turometrului este relativa. voi avea turatia pe care o aveam si inainte la viteza respectiva. care ar fi problema ?
            cat despre unghiul mort si tir incerc sa nu ma gasesc acolo. crezi ca daca esti intr a 4 a nu poate sa ti schimbe banda in nas ?

            Comment


            • Probabil aude explozia turometrului si asa isi da seama ca-i un Logan acolo
              sigpic

              Comment


              • explodeaza dracu cand dai inferioara la 80km/h din tr5 in tr3-4. sa fim seriosi...
                apropo, jr_ewing, de la 2000rpm esti in 90-95% din valoarea de cuplu maxim, nu esti nicidecum subturat. poti merge in oras lejer cu 60km/ces in tr5 daca mergi constant. nu sughita motorul, nu tremura, merge rotund. de ce ne pisam in sus acum?
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Daca tot am ajuns aici plecand de la consumul mediu, spuneti-mi si mie, sa nu mor prost: cum faci "sa nu intri in unghiul mort al TIR-ului", cand ai in cel mai bun caz doua benzi pe sens?

                  Comment


                  • Simplu ! Dai rapid a 3-a cu explozie de turometru, il depasesti rapid si ai scapat de unghiul mort
                    sigpic

                    Comment


                    • Traseu Bucuresti-Bacau-Iasi si apoi Bacau-Oradea si retur pana in Bucuresti (iarasi prin Bacau sa umplem portbagajul dupa Paste ) vreo 2000Km si un consum de 6.5l%. Viteza 70-80 Km/h in localitate si 100-120 km/h in afara, insa au fost si zone unde am mers si cu 20km/h intre Gheorghieni si Bicaz...drumul bombardat. Per total sunt multumit de cum se comporta. Vlad

                      Comment


                      • Originally posted by dr_mke View Post
                        Simplu ! Dai rapid a 3-a cu explozie de turometru, il depasesti rapid si ai scapat de unghiul mort
                        sau pui frana cu explozie de abs afu si ebd

                        Comment


                        • Un consum foarte ok si normal pentru acest motor
                          sigpic

                          Comment


                          • Craiova - Bals / Bals - Slatina - Bals = ~ 80 km (10 urban + 70 extraurban)

                            Consum mediu - 5.6%

                            Conditii - 1 pasager, A/C pe ~30% din distanta.

                            Pana la intrarea in Slatina era 5.5%, dupa ce am colindat putin pe acolo a crescut la 5.8%, pe drum a scazut la 5.6%, 20 km am mers si pe ploaie.

                            * benzina - MOL 95.
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • Ai uitat viteza medie de deplasare in afara localitatii, undeva pe la 100-110 kmh.
                              sigpic

                              Comment


                              • 95-100 km/h mai exact .
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google