If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu serios? chiar trebuie sa pisti mai tare acceleratia? Pai care are cuplu maxim la turatie mai mare?
Consumul la 8v nu e mai mare pentru ca este acceleratia calcata mai tare.
Pai el a avut 1.6 8 v si a scos 7,8 iar colegul lui a scos 6,9 cu 1.6 16v bineinteles consumuri medii dupa cum spune Denis.
aaa intelesesem eu pe dos
e perfect credibil ce zice Denis. Oricum 1.6 8v consuma mult si cai multi fata de 1.4 nu prea are ( 87, nu 90 - transformati din kw in CP si o sa va convingeti )
Diferentele dinamice intre cele 2 motoare sunt mari, practic 1.4 trage in a 4-a ca 1.6 in a 5-a. Loganul de 1.6 90 cp are performante dinamice apropiate de SupeRNova, iar Loganul 1.6 16v cu 105 cp abia se tine dupa un Megane 1 cu motor 1.6 8v si 90 cp.
In practia asa stau lucrurile
La drum intins, aproape in orice conditii motorul de 90 cp consuma mai putin decat cel de 1.4. La mers stabilizat cu 80 sau 100 kmh consuma mai putin deat cel de 105 cp. In conducere dinamica consumul este mai mare cu aproape un litru / 100 km la motorul de 90 cp fata de cel cu 105 cp.
Observatia colegului nostru este cat se poate de pertinenta si de reala, subliniez inca o data.
am mers cu megane 1 cabrio 1.6 8v si iti garantez ca nu fuge cat un 16v nici de departe. fuge mai prost ca un logan 1.6. si cabriolet ul este mai usor ca un megane 1 berlina.
si megane 1 are 2 variante de 1.6 . 75 cai si 90 cai.
cat despre consum 1.4 consuma cel mai putin la mers stabilizat de pana in 100 kmh. pe 2 e 16v. iar 1.6 are un consum sensibil mai mare ca 16v
la viteze mari si oras sunt convins ca 16v consuma cel mai putin dintre motoarele pe benzina in afara de 1.2
16v nu este un motor care obtine puterea din aer mai mult si imbogatire cu benzina ci din evacuare si admisie mai performanta.
timpii de injectie si debitele sunt identice la cele 3 motoare iar cantitatea de aer inhalata este aceiasi.
16v are un cuplu foarte bun jos ceea ce permite un stil de mers cu trepte mari la viteze mici
nu vorbesc din auzite. am 2 16v un 1.4 si un 1.6 in familie. stiu pe dinafara cat consuma
supernova intradevar era o masinutza jos palaria. fugea bine rau si consuma putin. cu DSN am scos de la bucuresti la budapesta 5.5 % in conditiile in care am ars o bine
Last edited by alessandro; 15 October 2010, 08:22.
Daca acum 10 ani nu erai cu nasul prin auto-motor-und-sport ori prin versiunea romaneasca, ce sens are ? Nici macar nu te obosesti sa scrii corect romaneste.
Da, super rapidul Megane de 90 cai, luat de toba cu Super nova 75 de cai.
2 glume sinistre.
Reveniti la topic? Consum 1.6 16v, nu reprizele a 2 legume.
ai scos tu 8.7 in Bucuresti in conditiile actuale si mers infipt cand s-o duce bunica la spa ... tu te auzi ce spui ? la ce e in bucuresti acum nici noaptea la ora 2 nu mai scoti sub 9 , pleaca la ora 4 din piata victoriei si du-te pana in berceni , pe ce traseu vrei tu , iti garantez ca ajung inaintea ta cu bicicleta ...
amobservat ceva ciudat. daca tin 16veu intr un mers sustinut adica mai tot timpul acceleratie consuma chiar ok
cand m am intors de la ploiesti i am dat cox. 5.4 % aveam in bucuresti
cox inseamna 120 130 (mai mult nu se putea) cu retrogradari dese intr a 4 a pt reprize bune
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment