Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deva_TM si retur, circulatia de rigoare in oras din timpul sapatamanii, 83 km, dimineata asta au fost -8 grade parca, 403 km total (320 drum intins), consum final 6.4% cu viteza medie 62.8 kmh

    Cand n-o sa am ceva mai bun de facut am sa-i arat colegului nedumerit de consumul dat de carte, adica 5.5%, perfect adevarat daca conduci dupa cum prevede legea. La mers constant cu 80 kmh in bord parca am avut postat un consum de 4.7% cu AC, vara.
    sigpic

    Comment


    • fara a/c, in rest 4.7-4.8% e corect
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Brasov-Otopeni-Brasov ~340 km 6l%, mers cu 90-100 unde se putea, varfuri de 110-120; distanta parcursa ziua, temperaturi intre 1 si 5 grade; acelasi traseu, facut noaptea, in urma cu o luna jumate, temperaturi de -10 grade, acelasi stil de mers, consum 6,5l%
        If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

        Comment


        • Eu la 16v al meu am cam 11%...12% este mcv dar merg cam cu 150 185 km/h
          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

          Comment


          • Eu dupa 1300km aproximativ acum pe iarna am 8.4 iar medie 42km/h

            Comment


            • @ SEBA: cu AC pornit, Deva_Lipova_Timisoara, 4.7%. Uiti sa consideri profilul drumului care este in buna parte fals plat in coborare. Invers n-o sa iasa in nici un fel. Ma repet, cei care au facut ruta cel putin o data pe bicicleta au dreptul sa comenteze, restul nu. Oricum se poate face pariu, ca doar esti din TM Ala de pierde, plateste benzenul Tm_Deva si retur plus o pizza.
              Am mai avut o discutie de genul cu Octavian vis a vis de profilul drumului Deva_Lugoj_Timisoara, care in ordinea asta contine mai mult flas plat in coborare decat invers.
              Repet iar, la Honda Green Challenge, Civicul de 1.8 nu a coborat sub 4% de la Tm la Recas, iar la intoarcere consumul a coborat la 3.8% fara eforturi prea mari. Btw, iesisem pe locul 2, cel de pe locul 1 facuse cu 2 minute mai putin parca. Ma gandesc ca asta spune ceva despre cunostintele in domeniul eco-driving.
              sigpic

              Comment


              • E foarte important sa fie clar ce reprezinta consumul respectiv. Cel mai corect e sa se faca consumul pe un traseu dus-intors, fiindca numai asa consumul ne ofera o indicatie clara.

                De exemplu cand a fost destul de rece, am scos Bucuresti-Busteni 6.7 l/100km, iar la intoarcere am scos 5.1 l/100km Busteni-Ploiesti. (sigur pot fi si diferente in functie de vant, dar nu avem cum sa le cuantificam)

                Ar fi absurd sa spun acuma ca masina mea consuma 5.1 l/100km. Indicatia e valabila strict pe traseul respectiv, atata timp cat nu am facut calculul pe traseul tur-retur.

                Odata cu incalzirea vremii - saptamana trecuta pe Bucuresti-Ploiesti-Bucuresti consumul a revenit la 6.4 l/100km

                Comment


                • Vara, la vreme de seara / noapte, la momentul respectiv era superfluu sa scriu. Din cate poti citi in postarile mele este foarte clar indicata ruta de fiecare data.
                  sigpic

                  Comment


                  • Doctore, e foarte OK ce scrii. Am facut precizarea respectiva, fiindca am vazut la unii abordari de genul "mi-a consumat 1 data la un drum (anume) masina 4.8%. Deci masina mea consuma 4.8%"

                    Sau poate sa ne dea cineva consumul Bucuresti-Constanta, tras la sufa (cu motorul pornit/relanti pentru frana si directie)

                    Corect e tur-retur. Restul sunt destul de relative ca indicatii de consum, pentru cineva care nu cunoaste traseul respectiv.

                    Comment


                    • Masina mea are si consum 0 (zero), de ex. cand am coborat Transfagarasanul, pana mai jos de Balea Cascada am fost pe consum 0, iar in Catisoara am ajuns cu ceva peste 2%.
                      sigpic

                      Comment


                      • 13.8 % Bucuresti - Mangalia

                        Comment


                        • @dr_mke: mi-am permis sa te corectez in conditiile in care eu am testat in ambele sensuri de la tm la sannicolau si 4.7% a iesit, pe la 75km/h, fara a/c pornit. pt ca asta era scopul, sa vedem consumul la viteza aia. eu n-am de unde sa stiu si nici altcineva de pe forum, in ce conditii dai tu propriiile consumuri, fara suparare.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • '' @dr_mke: mi-am permis sa te corectez in conditiile in care eu am testat in ambele sensuri de la tm la sannicolau si 4.7% a iesit, pe la 75km/h, fara a/c pornit. pt ca asta era scopul, sa vedem consumul la viteza aia. eu n-am de unde sa stiu si nici altcineva de pe forum, in ce conditii dai tu propriiile consumuri, fara suparare. ''

                            Ruta pe care de altfel am facut-o pe bicicleta, nu contine mai mult fals plat in coborare sau urcare pe un sens fata de celalalt. Singura variabila semnificativa este vantul si directia sa.

                            In plus, nu ai sa obtii cel mai bun consum mergand constant cu 75 kmh ci osciland mereu viteza si folosind toate coborarile usoare pentru a aduna kmh pentru a-i pierde apoi incet in frana de motor si tot asa.

                            Lipova_TM este mult mai ''la vale'' decat TM_Lipova, la fel si Deva_Lipova fata de Lipova_Deva. Cand am postat respectivul consum am precizat foarte clar conditiile, chiar am facut referire si la momentul zilei cand s-a desfasurat toata treaba. Mai mult de atat este un rezultat repetabil oricand, exceptie canicula si rularea pe gume de iarna.

                            Din cate imi aduc aminte postasem si rezultatele pentru rulat cu gumele cu 0.2 bari peste presiunea recomandata, consumul a fost nesemnificativ schimbat, dupa care am trecut la +0.5 bari, unde am inregistrat o mica scadere de consum si o mare scadere de aderenta. Postasem si un GIF cu diferenta dintre 1.9 si 2.4 pe fata, plus 2 clipuri cu diferenta la distanta de franare de la 100 kmh.
                            Last edited by dr_mke; 10 March 2011, 22:26.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by dr_mke View Post
                              In plus, nu ai sa obtii cel mai bun consum mergand constant cu 75 kmh ci osciland mereu viteza si folosind toate coborarile usoare pentru a aduna kmh pentru a-i pierde apoi incet in frana de motor si tot asa.
                              Foarte corect. Cand vezi o panta, e bine sa cresti lent viteza pana sa ajungi la panta respectiva, ca sa o poti urca mai usor. Mersul constant la 75 km/h nu asigura consumul minim. La coborarea pantei, poti accelera usor si apoi pana se termine panta, poti lasa masina pe liber sa mearga pana ce masina ajunge pe la 90 km/h dupa care se reia cu tr. 5.

                              Foarte multi care au pilot automat pun masina pe pilot automat "pentru consum", insa nu asa se realizeaza consumul minim. Numai folosind particularitatile traseului/drumului si anticipand traficul si configuratia traseului se poate obtine cel mai bun consum.

                              Comment


                              • eu am vrut sa vad concumul la mers constant, nu sa scot minimul. nu am un scop in sine din asta de cate ori ma urc la volan. ba chiar dimpotriva, as zice, de prea multe ori iar pe bucata de drum am cautat sa am cat mai mult teren plat. un test mai apropiat de metoda ta, dr_mke am facut fara sa vreau, cand am plimbat-o pe fi-mea noaptea la 12 de la tm la arad si retur, ca sa adoarma. de amorul artei, consumul a fost 5.9-6.0, cu viteza medie de 88km/h; acolo da, am mers cat de cat "eco", dar si-n ideea de a tine acul la cat mai aproape de 100, cat mai mult posibil.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google