Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru ca fac foarte des drumuri acasa, de la TM, am mers in toate felurile posibile. Am consumuri de la 4.7% la 13%.
    La campie este mult mai greu sa scoti consumuri identice pe aceiasi ruta decat la deal / munte, din cauza vantului mult mai puternic pe care daca-l prinzi in toane de suflat nu-ti mai iese trampla.

    Am mai zis eu de cateva ori, nu organizam un concurs de condus eco ?
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by alessandro View Post
      13.8 % Bucuresti - Mangalia
      Alex,,ti-a sarit pinionul de diesel cumva?
      Cum ai reusit 13,8%?

      Comment


      • l-a dat jos saptamana trecuta si probabil ca i-a si dat o talpa de s-o tina minte
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Posed 12.8% filmat, 160-170 kmh, cu oleaca de rampa si vant serios. Nu-i prea greu de obtinut.
          sigpic

          Comment


          • De la Brasov la Pitesti 6,7% si nu am mers la consum , am chiar alergat`o
            sigpic

            INTALNIREA NOCTURNA LoganClub Pitesti-Miercurea 21:00h Stadion

            Comment


            • Poti sa detaliezi te rog ce inseamna "alergat"?

              Ar fi bine sa fie cat mai clar regimul de viteza/turatie si stilul de condus. Altfel este relativ si nu spune prea multe.

              Pentru unii 140 - 150 km/h inseamna mers tare. Pentru altii 120 - 130. Si tot asa pentru altii 170 - 180 inseamna tare. Dupa aia mai e turatia la care se schimba vitezele. Unii schimba la 3000 rpm, altii la 3500, altii la 4000 si altii la 5500 - 6000. Ar fi bine de clarificat treburile astea.

              Din ce am vazut eu, in functie de exploatarea motorului si a cutiei + particularitatile traficului si traseului poti scoate acelasi consum sau chiar mai bun, mergand mai repede sau pe anumite portiuni ceva mai turat. 16 valve cred ca ajuta la umplerea corecta a cilindrilor si la ture mici si la turatie mai mare. (2000 - 4000 rpm)

              Comment


              • La turatii mici nu prea, motoarele cu 8v raspund mai bine la ture mici, sub 2000 rpm tocmai din cauza curgerii turbionare mai pronuntate, care ajuta la umplerea cilindrilor in ture mici.
                Apoi mai exista fixul cu turatia fara sa se tina cont de deschiderea clapetei de aer. Este mult mai economic sa lasi motorul sa urce in 3500-4000 rpm in treptele inferioare decat sa bagi pedala la podea la ture mici pentru aceiasi accelerare.
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by dr_mke View Post
                  Posed 12.8% filmat, 160-170 kmh, cu oleaca de rampa si vant serios. Nu-i prea greu de obtinut.

                  La Alessandro e dubios 13,8%....vezi.. nici tu la 170 nu ai atins decat 12,8% in rampa si vant,,,dar la el ce o fi fost??..Dubios nu??

                  Comment


                  • daca a mers cu pedala in podea, atunci acel 14% e normal, as zice. mie cam atat mi-a luat din pitesti pana la cernavoda, mers numai cu pedala in podea. pe ceas, intre 195-205, in functie de inclinatie, vant, balti (care te incetinesc puternic).
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Consum peste 20% are careva ?
                      sigpic

                      Comment


                      • da, io cu mareom si virtualmansorin: 26% in regim de circuit, doar a 2-a capat si-a 3-a capat, vreo 15 ture. in mesr normal, la urcare pe muntele mic, 18%, cu 5 in masina si bagaje. pe transfagarsan media de urcare a fost vreo 16%, asta incluzand si traseul ceva mai "lejer" din zona barajului vidraru si mai cativa kilometrii in sus spre balea, pana la serpentinele alea de vis. acolo nu stiu cat a fost, dar cred ca peste 20%...prea picau liniile in bord ca piesele de domino
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Pe Transfagarasan am terminat un rezervor de dimineata pana seara, fara sa merg la baraj
                          sigpic

                          Comment


                          • Voi vrei sa aflati consumul maxim?

                            Eu as fi mai interesat de consumul minim. Ar fi interesant sa imi fac un indicator pentru cursa pedalei (clapetei) de acceleratie. Nu stiu daca am ajuns la jumate... (cel mai mult am mers cu 4000 rpm - 140 km/h) In general merg cu pedala cat mai putin apasata - la demarajele (asa un pic mai vioaie) apas un pic pe pedala - de exemplu in tr.5 la 2200 rpm, pana ajunge la 2500 rpm cand incepe motorul sa se simta mai bine si atunci mai ii dau un mic impuls pana la 3000 sau 3500 rpm - fara sa apas "profund" pedala. O las sa se duca "cat arde ea benzina" fara fortare.

                            Oricum la ce pret are benzina... Nasol in Bucuresti sunt distantele lungi si fara masina e cam greu. La Ploiesti cu bicicleta bateam tot orasul fara probleme (asta pana mi-am luat carnetul... dupa aia, destul de rar)

                            L.E. Eu vad consumul mediu la o masina cam asa: acea valoare a consumului (nici min/nici max) pe care o consuma masina pe trasee destul de lungi la un mers "normal" --- corespunzator stilului fiecarui sofer. Nu cand se taraie ca mortul, nici cand face raliu cu masina. Aceasta medie o gasesc foarte utila ca baza, atunci cand vrei sa calculezi cam cata benzina iti trebuie la un drum, la care mai adaugi o marja de siguranta

                            De asemenea cu un astfel de consum mediu poti estima cam ce buget vei aloca pentru deplasarile cu masina. Daca reusesti sa mergi ceva mai economic - cu atat mai bine. Sigur, cand il apuca damblaua pe fiecare si isi mai "desfunda" un pic motorul - acolo nu se mai pune problema de consum - decat daca se intampla foarte des
                            Last edited by ion_R5; 11 March 2011, 20:49.

                            Comment


                            • Indiferent de traseul ales oricat ar fi el de lung eu imi iau un consum maxim de 10%.
                              Adica ,,daca fac Bucuresti - Constanta ,,500 de km dus intors,,calculez bugetul pt 10 %,,adica pt 50 de litri consumati,chiar daca eu am consum de 6-7 % si consum doar 30/35 de litri!
                              Mai bine sa ramana in rezervor benzina decat sa raman fara pt ca ,,calculez consumul la mare fix.
                              In trafic mai dai de un blocaj rutier,,de o coloana de masini,,accidente,mai o si calci ca sa o desfunzi,,,etc si e bine sa fie,,decat sa nu fie!
                              Last edited by Ivan Marian; 11 March 2011, 21:26.

                              Comment


                              • Originally posted by Ivan Marian View Post
                                Alex,,ti-a sarit pinionul de diesel cumva?
                                Cum ai reusit 13,8%?
                                WOT de la inceput la sfarsit. motorul asta parca din ce ii dai in gura mai tare din aia mere mai bine

                                da l am dat jos pinionul intr un final
                                Last edited by alessandro; 11 March 2011, 23:27.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google