Si tu ai depasit tot ce puteai? Eventual mers cu 200+?
Consumul mediu 1.6 16v 105CP
Collapse
X
-
Fara misto ieftin. Pe mine nu ma injura ceilalti participanti la trafic in timp ce pun frana sa ma evite sau sa-mi faca loc, circul cat se poate de civilizat.
Aici este topic despre consum in conditii normale de trafic si condus sau topic de raceri wannabe ? Asta mi-s curios sa stiu
XP, vii cu mine pe ruta respectiva la ora pe care o alegi, pana la Deva, si daca sunt depasit de mai mult de 5 masini si am consum peste 7% platesc eu drumul dus intors, iar daca-mi iese figura, patesti tu ? Poti verifica orice doresti la masina, de la versiunea de soft pana la presiune in pneuri. Daca nu esti dispus te rog frumos sa te abtii, nu postez de dragul consumurilor SF.
Multam' frumos.sigpic
Comment
-
doctore, nu-ti bate capul cu mistouri ieftine.
Unora nu le va iesi un consum apropiat de ce spui tu in veci fiindca folosesc pedala de frana aproape la fel de des ca pe cea de acceleratie.
Eu nu pot sa inteleg pe cei care atunci cand vad un obstacol in trafic ceva mai in fata (din timp) - in loc sa faca manevre de ocolire/evitare lasand masina in (usoara) frana de motor, sau accelerand usor (sau chiar sustinut) pentru a degaja cat mai rapid zona respectiva - utilizeaza destul de intens frana. Cred ca e de multe ori vorba despre o obisnuita ajunsa "deprindere" - invatata chiar din timpul efectuarii scolii de soferi, cand instructorul "te invata" sa reduci viteza chiar si in spatele oricarui tractor care merge cu 30 km/h.
(desigur, cine circula "racing" e clar ca va folosi frana mult mai intens decat in cazul unui stil vioi, dar degajat - dar nu la ei am facut referire, ci la cei care sunt "foarte prudenti", si care de multe ori creaza ambuteiaje in trafic --- in loc sa degajeze zona, mai rau o aglomereaza)
Comment
-
Ca sa nu existe discutii suplimentare vis a vis de stilul meu de mers la drum intins, mai fac cateva precizari importante.
Chiar daca ma grabesc foarte tare nu stau in spatele nici unei masini in a 3-a sau a 4-a turat minute in sir asteptand ocazia. Exista schimbator de viteze si pedale de acceleratie si ambreiaj care se folosesc dupa nevoie. Nu ma gandesc ca daca fac o depasire in a 3-a pana la 130 kmh imi creste consumul, la fel nici daca am pofta si chef sa merg cu 160 cand prind o linie dreapta libera. Consumul creste cand stai ca disperatul in spatele celui pe care vrei sa-l depasesti si te agiti aiurea. Nu ma ''atac'' si nu ma iau la intrecere cu nimeni. Vii tare din spate, te las sa mergi linistit in treaba ta, chiar te ajut sa ma depasesti daca-i aglomerat, curbe, etc.
Am precizat foarte clar cand am mers in mod expres ''la consum'' pentru a demonstra ca masina consuma aproximativ cum spune cartea.
Nu fac depasiri stranse decat rarisim ! Tin la viata mea, primul rand, si in al doilea rand nu vreau sa-i bag pe altii in spital sau la 2 m sub pamant. Mi-au trimis altii in rai tatal conducand asa.
Nu vad motiv pentru care este relevant sa postez consum de 8-10% in regim de drum national, de vreme ce nu reprezinta conditii cat de cat normale de utilizare. Un consum de 10% pe autostrada mi se pare normal sa-l postez, de altfel am si postat precizand toate detaliile necesare (parca aveam si un 12.8%).
Consumul la drum poate varia mult pe aceiasi ruta la 2 soferi pe aceiasi motorizare tocmai din cauza stilului de condus diferit. Practic cam asta face diferenta intre soferii de duminica si restul. No offence intended.
Multumesc.
PS > cele 2 filmari Deva_Brad au fost postate tocmai pentru ilustrarea acestor aspecte. Drept este ca am uitat sa fac cerere scrisa sa am trafic super aglomerat cand am plecat de la Sanatoriu
Scuze pentru post dublu. Consumul a fost undeva sub 7% destul de bine, in iarna, frig, trafic mediu http://www.youtube.com/watch?v=PssvkwKt4k0sigpic
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostSi tu ai depasit tot ce puteai? Eventual mers cu 200+?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Am plecat vineri din Bucuresti pe Dn1 pana undeva prin jud Buzau. Am facut vreo 280km+, am dus-o si in 6500 rpm in a 2-a , si in a3-a am ajuns de cateva ori la 110-120,iar ca viteza maxima am ajuns deocamdata pana la 150km/h, am mers si cu viteza 1 pe drum de tara . Am ajuns astfel la 1280 km . Consum mediu 6,5% pe drumul de weekendul asta(doar 2 persoane+bagaje light). Eu sunt multumit !
Comment
-
Dupa ce am mers aproximativ 10 km in coloana, lejer, consumul a scazut la 6.3 destul de rapid, am filmat si la intrare in TM, dar n-are sens sa mai stau la ora asta sa pun.
Aproximativ in stilul asta am condus tot drumul, sa zicem ca lasam consumul la 6.5%, nu 6.3 cat afisa la primul semafor din Timisoara. Presupun ca tot nu-i ok nici acum, dar nu stau sa pun pe Vplay aproape 2 ceasuri de filmare de pe drum.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
LE > nu-i drumul spre casa, de treaba cu esapamentul am uitat complet, ma tin de cuvant duminica seara cand ma intorc.Last edited by dr_mke; 14 May 2011, 00:27.sigpic
Comment
-
In sfarsit, am atins consumuri sub valorile din manualul masinii.
pe ruta Bucuresti-Ploiesti, pe un parcurs de 38 km am obtinut un consum de 5,26 l/100km (viteza 78 - 80 - 90 km/h si de cateva ori 100 km/h)
pe ruta Ploiesti-Bucuresti, pe un parcurs de 45 km am obtinut un consum de 5,11 l/100km (viteza 78 - 80 km/h si de cateva ori 90 km/h)
Mentionez ca la momentul asta am 6060 km parcursi si pot spune ca reducerea de consum se datoreaza terminarii rodajului, dar si temperaturilor de acum, fata de perioada de iarna/primavara
Comment
-
tm-tr.sev si retur, v medie 80km/h, consum 6.6%. in localitati 55-60, in afara, 110-120, cu varfuri de 140-150. fara a/c, ca sunt cu dureri in gat si mucozitati in nas.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by ion_R5 View PostIn sfarsit, am atins consumuri sub valorile din manualul masinii.
pe ruta Bucuresti-Ploiesti, pe un parcurs de 38 km am obtinut un consum de 5,26 l/100km (viteza 78 - 80 - 90 km/h si de cateva ori 100 km/h)
pe ruta Ploiesti-Bucuresti, pe un parcurs de 45 km am obtinut un consum de 5,11 l/100km (viteza 78 - 80 km/h si de cateva ori 90 km/h)
Mentionez ca la momentul asta am 6060 km parcursi si pot spune ca reducerea de consum se datoreaza terminarii rodajului, dar si temperaturilor de acum, fata de perioada de iarna/primavaraPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment