Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salut vad ca va bateti in consum am facut si eu o excursie mica concediul acesta 3650 km Pitesti -Germania (Ladenburg) si retur consum mediu 6,1 consum benzina 225 Litri! asta cu o viteza medie de 78 Km/h
    Pana la iesire din Austria mers legal maxim 130km/h apoi pe germania cat a putut duce aici a crescut putin consumul dar pana in Austria consumul mediu 5,1!
    http://sincemylastcigarette.com/bann...EUR_3_dark.png

    Comment


    • @myhay81 : Vezi ca ai gresit thread-ul, te asteptam la noi la "tractorase" !

      Comment


      • am ramas uimit dupa 500 de km facuti cu 16 valvute, din care 350 in oras si 150 in afara orasului, cu aer si fara aer, consumul mediu care mi-l arata e de 7.5 de vreo 2 zile in care m-am invartit doar in oras

        Comment


        • pai e foarte bine...si dupa ce ii faci rodajul va mai scadea...
          Am vazut in oameni...ce nu vroiam sa vad vreodata...
          Ura si iubirea cum lovesc ambele de-odata!!!

          Comment


          • dap sunt f multumit de consum am ramas uimit, apropo mi se aude un zumzet de soricel la servo cand o misc pe loc,o fi vreo problema!aveti idf mvltumesc

            Comment


            • poate e frecarea dintre cauciuc si asfalt...alt zgomot nu prea are ce sa se auda...mai ales ca e masina noua...
              Am vazut in oameni...ce nu vroiam sa vad vreodata...
              Ura si iubirea cum lovesc ambele de-odata!!!

              Comment


              • @stefan1987 : Zumzetul acela este de la motorasul electric al servo directiei !
                Nu uita, servo directia este Electro-Hidraulica !
                Si da, este normal sa il auzi cand faci manevre pe loc sau cand parchezi !
                Sa stapanesti sanatos masina si sa nu ai cu ea nici un fel de probleme !

                Comment


                • "motorasul electric al servo directiei !
                  Nu uita, servo directia este Electro-Hidraulica !"

                  La dCi eventual, nu la motoarele pe benzina.
                  sigpic

                  Comment


                  • @dr_mke : Mea culpa - Diferenta consta in pompa electrica la diesel, fata de pompa actionata de curea la benzinare.

                    Comment


                    • Si la 1.6 16V PH2 EURO5 servo este electro-hidraulica. Alta diferenta ar fi clapeta de acceleratie electronica fata de aia pe cablu la E4.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • Pana la urma Shakar s-a dovedit a fi cel mai bine informat dintre noi !

                        Comment


                        • off topic:in Brazilia 1,6 16v se vinde de mult cu acceleratie electronica.probabil o pun de ESP.servo hidraulic-electrica au bagat doar la noi ,ca in afara variantele pe benzina au ramas doar hidraulic_mecanica(actionat de curea).intr_un fel e mai bine pe curea.nu tine prea mult directia asistata electric.am vazut tigai cu sute de mii de km cu asistat hidraulic-mecanic fara nici o defectiune.abia pe la 200 mii km incepeau problemele.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • Originally posted by Ampt View Post
                            @stefan1987 : Zumzetul acela este de la motorasul electric al servo directiei !
                            Nu uita, servo directia este Electro-Hidraulica !
                            Si da, este normal sa il auzi cand faci manevre pe loc sau cand parchezi !
                            Sa stapanesti sanatos masina si sa nu ai cu ea nici un fel de probleme !
                            multumesc frumos, pai eu stiam ca e pe baza de lichid dar au schimbat-o pe sistem electro-hidraulic, n-am stiut:P

                            Comment


                            • E mai frumos pe electrohidraulic , se misca mai usor volanul , si atata timp cat nu pui roti mai mari pe ea sau nu freci volanul inutil pe loc , nu vad sa se strice usor , si daca se strica , imi pun poate problema asta peste 4 ani dupa ce trece garantia .

                              Dintre cei cu 1.6 16v euro 5, a avut careva urmatoarele simptome?:
                              -oprirea motorului imediat dupa pornire(rar) , sau sa dea sa moara la pornirea cu motorul cald
                              - limitare de turatie la 5500 in treapta a 3-a ( din nou rar)

                              Comment


                              • Originally posted by Stefan1987 View Post
                                multumesc frumos, pai eu stiam ca e pe baza de lichid dar au schimbat-o pe sistem electro-hidraulic, n-am stiut:P
                                tot pe ulei hidraulic e si la asta, doar ca pompa hidraulica in loc sa fie antrenata de cureaua motorului termic, e antrenata de un motor electric. atat tot.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google