Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vrei diesel si dupa cateva luni apari pe forum ca s-a stricat si injuri firma Dacia. Lasa ca iti sta bine cu benzina. Consum de 11-12% in oras in conditiile astea e chiar ok. Un diesel cat crezi ca iti consuma ?
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • Eu pe ultimele 3 saptamani in Bucuresti am avut consum 10.9 si viteza medie de 19.5. In mod normal am cam 9.5 maxim 10 in conditii de iarna. (insa fara teroarea care a fost in ultimile saptamani - zapezi imense, am mai ramas de cateva ori blocat etc).

      Consumul asta e un consum pe perioade de minim 1-2 saptamani, mers in 5-6 zile din 7 cu masina. Strict consumuri in week end nu prea sare de 8, iar in timpul saptamanii cam ~10.
      Ca stil de condus am unul clar mai rapid decat al traficului .
      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

      Comment


      • Originally posted by costinel1981 View Post
        am resetat CB-ul acum 650 km(doua saptamani), mers doar in bucuresti, ziua, distanta minima a drumurilor 5-10km(motorul are timp sa se incalzeasca), consum 11,9%, viteza medie 15,6kmh. vreau un diesel. punct!
        Economia la diesel o faci in afara orasului, pentru oras recomand 1,2 16v, are un prieten care luato de noua acum 2 luni si inca e in rodaj, in oras ii consuma 7,5-8 l/100km, ceea ce zic eu ca e un consum destul de rentabil.Imagineaza-ti ca la vara va mai scadea cu un litru consumul.
        https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

        Comment


        • Resetare in parcare; ieri dimineata ora 10,15, Galati- Sendreni-Braila- Buzau-Bucuresti (Militari)si retur, sosire in Galati la ora 17,30;consum general 7,4 la suta, vit. medie ~80km/ora. (evitat la mustata , la intoarcere radarul la Vizireni). Viteza maxima, 140 km/ora.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Originally posted by Shakar View Post
            Vrei diesel si dupa cateva luni apari pe forum ca s-a stricat si injuri firma Dacia. Lasa ca iti sta bine cu benzina. Consum de 11-12% in oras in conditiile astea e chiar ok. Un diesel cat crezi ca iti consuma ?
            la firma mai am un mcv diesel de 85cai. este condus in aceleasi conditii(il avem din 2008 -nicio problema, doar consumabile schimbate si revizii facute la Dacia Minut) are consum de 7,2%(vara are in jur de 6,5%, eu am in jur de 9,5-10).
            scuza-ma, dar am facut un calcul si in 85000 de km(cat au amandoua, plus sau minus 500km) diferentele la intretinere+combustibil sunt puternic in avantajul diesel-ului(la fiecare 15000 de km(5-6 luni) benzinarul cheltuie cu 1600 lei mai mult, sume din contabilitate). singurul avantaj este promptitudinea cu care raspunde la acceleratie.

            cat despre motorul de 1,2 litri mi se paredacia.ro
            subdimensionat, poate ma insel. astept sa puna si pe logan motorul de 110cai diesel.
            Last edited by costinel1981; 21 February 2012, 14:16. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Diferenta la consum mediu intre dCi si 1.6 16V este cam 1.5-2 litri maxim. Ia in calcul pretul de achizitie, revizii cu 5000 km mai dese si consumabile mai scumpe (+ filtru de motorina) si o sa iti dai seama ca banii dati in plus pe dCi ii recuperezi in 100 000 km. Dupa asta incepi sa fii pe plus dar este destul de clar ca dupa km astia ai sanse mari sa pice cate ceva, iar in ritmul asta nu o sa fii niciodata pe plus, mai mergi 30 000 km, mai pica un injector, mai mergi inca 50 000, mai pica inca ceva si asa mai departe. Chiar nu e o afacere. Plus ca in tot timpul asta ai toate dezavantajele diesel-ului + performante semnificativ mai slabe.
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • Originally posted by Shakar View Post
                Diferenta la consum mediu intre dCi si 1.6 16V este cam 1.5-2 litri maxim......
                consumurile sunt cele indicate pe CB la cele 2 masini. reviziile sunt la ambele la 15000km. diferentele la revizie este filtrul de motorina(la 30000 km), aceleasi placute de frana, discuri, distributia la benzina la 60000km -la diesel la 90000km, ambele din 2008, conduse in Bucuresti, la benzina mi-a picat pompa(singura problema la ambele masini), se alimenteaza doar de la OMV, mai rar de la Petrom.
                performante...eu accelezer putin mai bine, disel mai zgomotos, se incalzeste mai greu, eu bag benzina de 100lei si merg 150km. el baga motorina de 100 lei si merge 210.in conditiile in care fac 3000km pe luna(din care 95%in bucuresti) care e mai avantajos?

                Comment


                • GPL-ul
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Originally posted by darksid3 View Post
                    GPL-ul
                    jos palaria!!!

                    sau cu RATB-ul.
                    Last edited by costinel1981; 21 February 2012, 15:54. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Eu am amandoua variantele prin ograda si confirm varianta lui Costinel pe acolo sunt costurile , Shakar nu te mai imbata cu apa rece , realitatea bate filmul.

                      Comment


                      • Bicicleta, nu dam bani nici pe bilet nici pe benzol mai facem si putina miscare
                        Acum serios, daca faci multi km in oras se merita diesel-ul chiar daca este o diferenta de doar 2 litri dar la sfarsit de luna ajungi la concluzia ca ai economisit ceva banuti.
                        Last edited by Christnacht; 21 February 2012, 16:05.
                        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                        Comment


                        • Originally posted by costinel1981 View Post
                          consumurile sunt cele indicate pe CB la cele 2 masini. reviziile sunt la ambele la 15000km. diferentele la revizie este filtrul de motorina(la 30000 km), aceleasi placute de frana, discuri, distributia la benzina la 60000km -la diesel la 90000km, ambele din 2008, conduse in Bucuresti, la benzina mi-a picat pompa(singura problema la ambele masini), se alimenteaza doar de la OMV, mai rar de la Petrom.
                          performante...eu accelezer putin mai bine, disel mai zgomotos, se incalzeste mai greu, eu bag benzina de 100lei si merg 150km. el baga motorina de 100 lei si merge 210.in conditiile in care fac 3000km pe luna(din care 95%in bucuresti) care e mai avantajos?
                          La 16V distributia nu se schimba la 60 000 ci la 80 000, filtru de motorina ar trebui sa fie schimbat la fiecare revizie, asta daca vrei sa dormi cat mai linistit. Eu vorbesc de consum mediu, probabil tu mergi mai mult urban unde diferenta mai creste putin. Eu am consum mediu de 7% (de fiecare data il tin 3000-10 000 km pana il resetez), dCi-ul ar avea cam 5.

                          Originally posted by parpales View Post
                          Eu am amandoua variantele prin ograda si confirm varianta lui Costinel pe acolo sunt costurile , Shakar nu te mai imbata cu apa rece , realitatea bate filmul.
                          Pai si tu de unde crezi ca vorbesc, din Star Trek sau din telenovele ?

                          Eu cel putin, la cat urasc diesel-ul, poate sa consume si 1/2 din benzina, nu as opta niciodata pentru MAC. In cazul in care nu mi-as mai permite sa merg pe benzina, i-as aplica un GPL dar diesel tot nu. Plus ca pe GPL iesi mai ieftin decat pe motorina fara sa ai dezavantajele tractorasului.
                          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                          Comment


                          • In legatura cu distributia in cartea tehica a masinii scrie 60 000. Ca se poate schimba si la 80000 - 90000 asta e altceva dar ca sa dormi si mai linistit cartea tehnica e sfanta cel putin asta e parerea mea.
                            Last edited by Christnacht; 21 February 2012, 16:11.
                            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                            Comment


                            • Exact in cartea tehnica spune ca la K4M se schimba la 80 000 sau 4 ani fata de celelalte motorizari pe benzina la care se schimba la 60 000. Cand ajung acasa iti fac si o poza la ea. Oricum sa compari 1.6 16V cu orice dCi de pe Logan e gresit, comparabil este 1.6 8V cu dCi 85 CP iar diferentele de costuri sunt si mai mici, la 1.6 iti trebuie doar 3 litri de ulei, distributia e foarte ieftina, pretul de achizitie MULT mai mic ca la dCi. Una peste alta, cine merge 10-20 000 km / an, cel mai probabil cand o sa isi vand masina nici macar nu si-a recuperat banii dati in plus pe diesel, cu atat mai putin sa iasa pe +. Dar e efectul psihologic cand ai consum de 5% desi portofelul zice altceva.
                              Last edited by Shakar; 21 February 2012, 16:11.
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • Imi cer scuze atunci, inseamna ca nu am citit eu bine. De curiozitate chiar o sa ma uit, daca stiam mai economiseam niste bani atunci cand am facut revizia la 60 000
                                Da asa este, iti dau dreptate Shakar. La diesel revizia este mai scumpa deci daca faci niste calcule revizie + consum cam tot pe acolo te invarti. Ce nu dai pe pere dai pe mere cam asta ar fi
                                Mi-as lua oricand un diesel dar la SUV atat, aici da se merita.
                                Last edited by Christnacht; 21 February 2012, 16:15.
                                Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google