Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by andreyi
    Consum declarat de Dacia: extraurban 5,9/mediu 7,1/urban 9,2 pentru Euro4. Aici ma incadrez eu aproximativ(7,3 media), insa sunt ceva 16v_isti care aveti norocul sa va incadrati cel putin la consum la categoria 1.2 16v.
    nu stiu cum mergi tu cu masina dar iti spun cum merg eu

    plec din Ploiesti resetez consumul intru pe DN1 si merg fin 78-79 cat sa nu ma ia radarele fixe.
    cand ies din localitate accelerez repede cu pedala 60% pana la 100 kmh
    si tot asa ( pe Dn1 oricum nu ai unde si de ce sa mergi mai tare )
    cand ajung in Bucuresti mai merg putin si ma uit la consum 4,7 %

    in rest la drumuri foarte lungi ( mii de km pe afara ) cu 4 persoane si bagaje blanaa consumul nu are voie sa sara de 6.3-6.5 % ( aici intre mers prin orase, drumuri de munte, si autostrazi facute in 140 )

    Comment


    • Nu are relevanta stilul de condus in situatia prezentata de mine, oricine poate tine un 90 kmh constant pe drum fara inclinatie(aici e problema, de ce iese 6 la 90 kmh). Situatia mea e asa: 15 km extraurban cu 90 kmh si 4 km urban mers maxim 50 kmh (accelerat cat mai fin), rezultat final 5,8 % mediu pe CB. WTF? Consuma mai putin in oras?
      Are vreo legatura cu geometria, cauciucele sunt Barum Brillantis,etc..
      Last edited by andreyi; 8 May 2012, 10:29.

      Comment


      • cu Kormoran am reusit in foarte putine randuri sa scot sub 5 dar reuseam si fara sa ma tarasc pe DN uri

        in primul an, 20.000 km si a mea consuma cam la fel. sub 6 nu o vedeam neam

        Comment


        • extraurban 15km, 90km/h, consum 6,0/100...
          urban nu f. aglomerat, 4km, 50km/h, consumul scade pana la 5,8/100... unde e anomalia?
          calculezi consumul pe 20 de km parcursi? nu cred ca este relevant...
          circula in bucuresti de la o autostrada la alta, pe timp de zi, sa vezi daca mai scoate consumul asta...
          Nu esti beat atata timp cat poti sa zaci intins pe parchet, fara sa te sprijini. (Murphy)

          Comment


          • Primii 300 km, 100 oras ( medie consum 12.1 ) si urmatorii 200 extern, viteza 90- 100 km/h pe total medie 7.1 consum.
            Nasol fara consum instantaneu, daca masina nu pierdea garantia pina acum schimbam bordul cu unul 6002, dar astept maxim un an dupa care renunt la garantie si-o fac cum vreau eu, bord 6002, xenoane, proiectoare de distanta, claxoane etc,etc...

            Comment


            • Originally posted by dinita george View Post
              extraurban 15km, 90km/h, consum 6,0/100...
              urban nu f. aglomerat, 4km, 50km/h, consumul scade pana la 5,8/100... unde e anomalia?
              calculezi consumul pe 20 de km parcursi? nu cred ca este relevant...
              circula in bucuresti de la o autostrada la alta, pe timp de zi, sa vezi daca mai scoate consumul asta...
              Pai, nu ma deranjeaza consumul in oras,aici chiar sunt multumit, si inteleg eventualitatea unui consum mare de Bucuresti, sunt constient, ci pur si simplu mi se pare ciudat consumul la o viteza de tot rahatu' de 90 kmh care e cu aprox. 1 litru mai mare fata de cat ar trebui sa fie. Mai testez...

              Comment


              • Voi unde umblati cu 5,8 lit? cred mai mult stati in garaj pentru ca eu cu clima pornita nu reusesc mai putin 7,8 lit. si fara clima 7,6. Este imposibil sa scoti 5,8 lit. (ai vrea, doar vise) daca mergi normal cu 110 turatia iti sta undeva pe la 3200 rot/min. peste afara, si autostrada 130km. Pe autostrada cu 140 constant 8,1 lit am pe 1200km facuti. In mod normal cum scrie in carte pe la turatia de 3750 unde si cuplu maxim le are ar trebuii sa aiba in ciclu-extraurban treapa a 5-a 5,5 lit. "NEVER EVER,"Consum conform normelor CEE nr. 99/100*" ESTE IMPOSIBIL NICI DUPA CALCUL nu se poate.

                Comment


                • la 110 km/h .. 3200 rpm in a 5-a ? Nu e cam mare turatia ?
                  Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                  Comment


                  • Originally posted by smaci View Post
                    Voi unde umblati cu 5,8 lit? cred mai mult stati in garaj pentru ca eu cu clima pornita nu reusesc mai putin 7,8 lit. si fara clima 7,6. Este imposibil sa scoti 5,8 lit. (ai vrea, doar vise) daca mergi normal cu 110 turatia iti sta undeva pe la 3200 rot/min. peste afara, si autostrada 130km. Pe autostrada cu 140 constant 8,1 lit am pe 1200km facuti. In mod normal cum scrie in carte pe la turatia de 3750 unde si cuplu maxim le are ar trebuii sa aiba in ciclu-extraurban treapa a 5-a 5,5 lit. "NEVER EVER,"Consum conform normelor CEE nr. 99/100*" ESTE IMPOSIBIL NICI DUPA CALCUL nu se poate.
                    Daca tu nu esti in stare sa scoti consumuri bune nu inseamna ca e imposibil. Toate afirmatiile facute pe aici sunt si documentate (poze, filme), cum le combati ? Sunt fake ? Plus ca ideea ta conform careia consumurile declarate de producator sunt la cuplul maxim sau ca acolo consuma (sau ar trebui) masina cel mai putin sunt total gresite. Dupa ce calcul am scos eu 4.3% extraurban cu aproape 70 km/h viteza medie ?

                    PS - raportul de transmitere la 1.6 16V este exact ca la 1.4 / 1.6 8V. La 3000 RPM ai fix 108 km/h pe bord, la 110 ai insesizabil peste 3000.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • Originally posted by kubala7 View Post
                      la 110 km/h .. 3200 rpm in a 5-a ? Nu e cam mare turatia ?
                      Nu. Asa e si la mine. Cam la 3000 rpm ai putin peste 100 km/h.

                      Comment


                      • Uitati-va la specificatiile cutiei, aveti tot ce va trebuie acolo ca sa calculati viteza reala la o anumita turatie. La 3000 RPM in TR5 este fix 102 km/h, un GPS decent o sa o si confirme. Deci, 102 real + eroarea tipica (~6 km/h la viteza aia) = 108 pe bord. Atat o sa vezi la majoritatea exemplarelor, fie ca vorbim de 1.6 16V, 1.6 8V sau 1.4 8V (raportul de transmitere e acelasi la ele). Chestiile astea se stiu de ani de zile, chiar nu vad rostul discutiei, ca eu am atat, ca el are atat, ca trebuie sa aiba atat, bla bla bla.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • la ph eroarea e mai mica, ai cam 105 pe bord la 3000rpm, nu mai e 110 ca la ph1. la mai multe ph2 am vazut asta. daca au rezolvat eroarea sau au jonglat doar la pozitionarea acelor, nu stiu sigur. cert e ca la 105-106 pe ceas arata 101-102 gps-ul.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Originally posted by kubala7 View Post
                            la 110 km/h .. 3200 rpm in a 5-a ? Nu e cam mare turatia ?
                            Da, e enorma
                            Nu mai, nu e mare.
                            Spre exemplu la Focus 1.6 la 100/h ai 3000 rpm...

                            Comment


                            • ba e mare, comparativ cu alte loganuri
                              doar daca n-au montat aia in fabrica o cutie de 1.2, ca si-ala tot 16v, 'nea jiji de la scularie o vaz't 16v pe eticheta, o fi zis "asta-i, vere, sus pe cotoarba cu ea, sa mearga blana"
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • am calculat azi consumul in oras prin metoda plinului.

                                436 km strict de oras prin toate zonele si toate conditiile de trafic ( a fost si ceva mai aglomerat saptamana asta datorita finalei si dimineata nu plec pana nu scade sub 1000 rpm si mai astept 1 minut dupa )

                                Michelin Energy Saver, NGK Iridium, f.a. Purflux, Elf EvoSXR 5w40, Calorstat 83*

                                8,4 % pe CB

                                am alimentat 37 litri => 8.48 % consum real

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google