Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ivan Marian View Post
    am mers constant cu 110 km/h cu AC pornit 95% din timp cu 2 varfuri scurte de 130/140 in 2 depasiri...consumul la final a fost de 6,07%........consum de 6,6% la mers constant cu 120 de km/h si AC pornit non stop
    Dupa cum vezi eu am reusit sa scot la 110 constant un consum de 6.07% si la 120 un consum de 6,6%.
    La 130 as avea vreo 7% iar la vreo 140 undeva pe la 7,5%.
    Ca sa am ca tine 8,1% ar trebui sa merg undeva pe la 150/155 km/h.

    O alta proba...am mai zis... la 175/185 constant am avut consum de 11,5%.

    Originally posted by smaci View Post
    Voi unde umblati cu 5,8 lit? cred mai mult stati in garaj pentru ca eu cu clima pornita nu reusesc mai putin 7,8 lit. si fara clima 7,6. Pe autostrada cu 140 constant 8,1 lit am pe 1200km facuti. ESTE IMPOSIBIL NICI DUPA CALCUL nu se poate.
    Daca masina este intretinuta la capitolul ulei,filtre,bujii si alte cele ( sa fie de calitate) scoti consumuri bune,,daca tragi de ea la maxim atunci e si normal sa iti consume mai mult ca altii de pe aici.

    Originally posted by Shakar View Post
    Atunci poate o sa intelegi ca 16V poate scoate fara probleme asemenea consumuri, spre disperarea posesorilor de alte motorizari .
    Mai ales spre disperarea tractoristilor si a alora cu polizoare 1.2 16v!

    Comment


    • Originally posted by Pacco View Post
      O sa imi vand 1.4 si imi iau 1.6 16v.Mai nou astia de la Dacia e prosti,ca au declarat consum mai mare la 1.6 16v decat 1.4 (e logic si normal) ,si cand colo e invers.
      Eu stiam asa 1.4 8v< 1.6 16v < 1.6 8v.
      Ia vedeti poate consumati mai putin si decat 1.2 16v
      Ce este asa logic si normal ca 1.6 16V sa consume mai mult ca 1.4 8V ? Logic si normal dupa cine ?

      Cat despre Dacia, nu e prosti deloc, daca tot ai adus asta in discutie consumul declarat de Dacia intre 1.4 8V si 1.6 16V este ~ la fel (6.9 pentru 1.4 si 7.0 pentru 16V). Deci toata logica ta s-a dus pe apa sambetei. Sa nu mai spun ca la un mers mai vivace, 1.4 o sa consume mai mult, fiindca trebuie calcat bine pe coada ca sa miste ceva.

      Atata timp cat multe dintre consumurile astea sunt si probate cu poze si filme, sunt curios cum le combati. Oricum, nu esti nici primul nici ultimul posesor de 1.4 care isi musca buza cand vede ca 1.6 16V nu consuma cat si-ar dori unii.

      PS - daca e asa logic si normal ca 1.4 sa consume mai putin, cum se face ca 1.6 8V consuma mai mult ca 1.6 16V ? Avand in vedere ca 1.4 si 1.6 8V sunt ~ identice dar 1.4 e mai lesinat, sa nu te surprinda cand mergeti cativa in grup si tu o sa ai cel mai mare consum. Daca tu de asta ti-ai luat 1.4, sa iti consume putin, vinde-l cat mai repede .

      LE - pana un alta, luati de aici - http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1753

      Last edited by Shakar; 12 May 2012, 14:20. Reason: Automerged Doublepost
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • Originally posted by Pacco View Post
        O sa imi vand 1.4 si imi iau 1.6 16v.Mai nou astia de la Dacia e prosti,ca au declarat consum mai mare la 1.6 16v decat 1.4 (e logic si normal) ,si cand colo e invers.
        Eu stiam asa 1.4 8v< 1.6 16v < 1.6 8v.
        Ia vedeti poate consumati mai putin si decat 1.2 16v
        pentru ca la 16v eu tin accelaratia 30% iar voi la 1.4 cu siguranta peste 50 %, asta ca ambele masini sa mearga in acelasi ritm

        1.4 = 1.6 16v < 1.6

        Comment


        • Originally posted by Pacco View Post
          O sa imi vand 1.4 si imi iau 1.6 16v.Mai nou astia de la Dacia e prosti,ca au declarat consum mai mare la 1.6 16v decat 1.4 (e logic si normal) ,si cand colo e invers.
          Eu stiam asa 1.4 8v< 1.6 16v < 1.6 8v.
          Ia vedeti poate consumati mai putin si decat 1.2 16v
          Am avut 1.4 si stiu ce vorbesc; in oras 16v ia mai putin decat 1.4 care e mai greoi la demaraj, iar afara la un regim de viteza ridicat, 16v ia mai mult; spre exemplu eu azi am scos pe Galati-Tecuci.5.7, dar nu poate fi luat ca etalon.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Tocmai, la un regim de mers "agitat", 16V are avantaj clar. Oricand pot sa pariez pe chestia asta si poate fi testat usor. Se alege un traseu, un 1.6 16V impune ritmul si un 1.4 8V sa se tina dupa el (sa fie exact in spatele lui tot timpul). Cel de 1.4 garantat o sa aiba consum mai mare (ca sa se tina de 16V tot timpul o sa fie cu o treapta in minus, o sa calce acceleratia mai mult si asta o sa aiba efecte vizibile asupra consumului).
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • Un test asemenator au facut cei de la Top Gear, cand au dus pe circuit un BMW M3 (E91 parca) si un Prius, pentru a face o proba de consum, sa se vada intr-adevar daca hibrizii sunt atat de economici pe cat sunt de laudati.

              M3-ul a impus ritmul si Prius a trebuit sa se tina dupa el, iar la sfarsit s-a observat ca BMW-ul consumase mai putin carburant decat Toyota, iar concluzia a fost: "daca vrei o masina economica, ia-ti un M3".



              Asa si voi acum.

              Eu spun ca atat 1.4 MPI cat si 1.6 16v, au avantajele si dezavantajele lor, in functie de regimul in care sunt exploatate (turatie, incarcare, abilitatile soferului de a obtine un consum redus etc.).
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • mers foarte haotic vreo 30 km azi...schimbat cum aveam chef...si cum puteam...chiar si in 6000 ture...consum pe Cb 10.3 l %
                Am vazut in oameni...ce nu vroiam sa vad vreodata...
                Ura si iubirea cum lovesc ambele de-odata!!!

                Comment


                • consumurile lui ivan marian sunt in general cu 1 litru la suta mai mici decat la restul forumului, asa ca nu tre' sa va atacati prea tare cand toti consumam 8% la 140 pe ecas fara a/c pornit, el ia 8% la 155 cu a/c pornit. o fi a lui vreun lot special, sau posteaza consumurle doar cand merge la vale
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Faceti media pe acelasi traseu, ca asa si eu cand ma intorc din Sinaia spre Bucuresti la 120 imi consuma 3.5. Dar ala e consumul real?
                    Uitati-va ce spune buzunarul, ca degeaba va furati caciula singuri.

                    Comment


                    • Seba,,cred ca am si specificat pe unde merg cel mai des. Adica pe A2 sau Bucuresti-Urziceni-Slobozia. Daca drumurile alea or fi si la dus si la intors la VALE atunci AVANTAJ eu.
                      Sau poate exagerez eu cu schimbatul filtrului de aer prea des..adica la vreo 5000 de km sau la vreo 6 luni...sau poate ca ii bag ulei Castrol din 10000 in 10000 de km.
                      Din ce stiu sunt pe aici foarte multi care merg cu un filtru de aer vreo 10000 sau 15000 de km si apoi se mira ca de ce nu le trage masina sau de ce le consuma prea mult sau merg cu un ""ulei de la BUNICA"" pana se face marmelada. Eu unul am observat,,cel putin la mine...ca daca ii schimb filtrul de aer mai tarziu decat am specificat,,masina isi schimba comportamentul. Asa ca pt 25/30 de lei in plus il schimb mai des decat altii.

                      Ps,,cu ultimu filtru am mers vreo 1900 de km din Decembrie pana la jumatatea lui Aprilie si pe 14 Aprilie cand am schimbat la logan filtre,ulei,bujii am pus altul nou.
                      Uite si o evidenta tinuta de mine cu tot ce am facut la logan....
                      Attached Files

                      Comment


                      • Ce filtru de aer la 25/30 lei pui?

                        Comment


                        • ivane, fara suparare, eu n-am vazut la nici una din masini diferente notabile intre cum e dupa revizie si la 3 luni de la revizie. in nici un caz n-am reusit 155 cu clima pornita si consum de 8%, decat la vale. daca mergeam 130 cu varfuri de 140-150, da, iese 8%, dar constant 155 cu a/c pornit, nu. nici pe a1, nici pe a2, nici pe m5, in nici un sens.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Mie mi-a iesit pe 8% cu medie 141 kmh afisata de CB, in vara, dimineata foarte devreme, cu AC pornit, 1 persoana in masina fara bagaj, benzina CO 100. Din pacate n-am mai reusit performanta respectiva.
                            Oricum maine raportez consum de autostrada, cu AC (ploua), 4 persoane si portbagaj plin pana la refuz, benzen de 95.
                            sigpic

                            Comment


                            • fratilor eu sunt multumit de al meu 1,6 16 v cred ca e echitabil pret calitate, la 100 km constant 5,5 lt.sau dak dai 110 se duce la 6,5 la suta dar conteaza mai multi factori ,drum conditi meteo,trafic etc .

                              Comment


                              • naaaa mie imi iese cam 10-10,5 dar sa nu trec de 3500 si asta ocazional.
                                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google