Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu scot in general 8-8,5 in oras. Multumit.

    Comment


    • Eu in oras acum vara scot 9 , 9,5.
      sigpic

      Comment


      • Daca merg cu 80 km/h, si cu un motor de 3.4 si 320 cai scot 6.0, poate si putin sub. (cel mai putin am scos 5.5, de la ploiesti la Bucuresti).
        Mergi normal!

        Comment


        • Pai normal...fiecare intelege altfel acel normal. Defineste normalul?
          Daca cineva merge tot timpul cu 80-90 km/h este anormal in viziunea ta? Asta ar trebui sa fie un mers normal. Mai putin subturarea in localitati. Sa vezi ce putine accidente vor fi in Romania.

          Suntem noi saraci, si nu prea vedem masini dă lux, ins asta cu 3,4 motor si consum de 5,5 litri macane mai rau ca o rata. Poate un diesel nicidecum o benzinara. LOL.

          Comment


          • Asta e viziunea ta.
            Totusi, sa vezi motor de 6 l cum consuma 13-14 in oras si 7-10 afara. Sa te crucesti, nu altfel. Cred ca-i mana necuratului aici

            Normalul presupune mers regulamentar, in limita max de viteza admisa: European - 110, National - 90, Autostrada 130. Nu accelerari abia abia, fara nimic de genul asta. Mers uzual, cum se foloseste o masina in mod curent!

            Cand ma mai intorc de la munte o sa-ti o poza cu viteza medie, km parcursuri si consum. Sa vezi si sa nu crezi.

            Comment


            • Doar cine nu a avut tangente cu astfel de masini poate afirma asta. Motorul fiind mai mare, merge mai relaxat si scoti fara probleme consumurile date de Cezar.

              Comment


              • La motor mare nu prea mai exista notiunea de subturat. Ofera putere de oriunde, din orice pozitie si cu orice benzol. Si aici ma refer la un V8.
                Celelalte medii (cum am eu), prefera benzina mai buna si nu ofera putere chiar de oriunde, doar dupa 1800-2000 rpm.
                Insa poti merge linistit cu viteze legale de croaziera, folosind 1000 rpm.
                Unele v8-uri se transforma chiar in V4 daca nu-l "agiti" prea tare.
                Deci, e perfect plauzibil.

                Totusi, revenind la dilema mea: Asa de mult sa consume un 16v pe autostrada la 140 - 150? 10.7?

                Comment


                • Originally posted by PCH View Post
                  Doar cine nu a avut tangente cu astfel de masini poate afirma asta. Motorul fiind mai mare, merge mai relaxat si scoti fara probleme consumurile date de Cezar.
                  Ei uite ca am avut de-a face, am mers si vazut. Si e jale cu consumul.
                  Imi aduc aminte de un review facut de Buhnici la BMW M5, consumase jumatate de rezervor intr-o ora mers destul de linistit pe Valea Prahovei.
                  Fiecare are dreptul la o opinie. Eu nu o impartasesc.

                  Comment


                  • Motoarele "mari" consuma mult la accelerare, mai ales pentru ca te si fac sa "te manance" sa accelerezi. La viteze de croaziera, la un stabilizat 100 de exemplu aceste motoare sunt "relaxate" cum zicea un coleg, au suficienta putere sa mearga aproape in relanti chiar si in cea mai mare treapta de viteza.
                    Si de-aia pot scoate consumuri mici.
                    Pe mine nu m-ar mira ca la un drum in paralel cu Cezar, pe autostrada, cu 100-120 la ora, el sa scoata un consum chiar putin mai mic ca mine. Daca prind cumva si vant din fata...dulapul sigur o sa pape mai mult.

                    Comment


                    • Nu pot scoate acelasi consum ca un 16v, nici daca o pic cu ceara. Are treptele scurte, si nu e facuta pt mers pe autostrada. Masina mea e buna de condus pe serpentine si orice drum virajat.
                      Pe autostrada e jale: mica, rigida, urlatoare. Fix cum nu trebuie sa fie cand vrei sa ajungi linistit dintr-un punct in altul.

                      Ca si consum: la 120 - 8.5, la 100 in jur de 7.x. La 80 consuma putin Are treptele scurte, astfel la 120 are undeva la 3000 rpm. Alte masini la fel de puternice au cam 1200-1500.
                      Insa eu nu am cum sa consum mai putin ca un 16v in regim de 100 - 120, unde el merge perfect. Consum mai putin daca mergem cu 140-180, unde a mea se simte in largul ei, iar o masina de cilindree mica sufera putin.

                      @arhangel: orice masina suge daca o alergi. Daca mergi decent cu ea si nu apelezi la caii aia, e ok. Cand aveam Mercedesul, cutia de viteze schimba treptele la 1800 rpm, si cadea undeva la 1200 rpm. Asa mergea ea in oras. Mergand astfel, scoateam un consum de 11-13. Daca ridicam turatia, consumul ajungea la 15-16. Daca o si talpaseam, in jur de 17.
                      Cacareaza asta mica si agitata de o am acum, merg cam la fel ca si cu Mercedesul. Schimb pe la 2000 rpm, ca nu-i nevoi de mai mult. Iar ca trepte: 1, 2, 4, 6. Nu mai trec prin 3 si 5 ca ma doare piciorul, si nici nu e nevoie. Asa, consuma undeva la 14-15, fix cat spune producatorul. De altfel, Porsche imi pare primul producator ce spune real cat suge masina, nu ca ceilalti producatori germani de dau consumuri cu 2l mai mici ca-n realitate.

                      Revin cu intrebarea initiala: de ce mama zmeilor a supt 10.7 un mcv la 140-150? Asta e consumul real? Va intreb pentru ca eu as avea nevoie de un van, insa nu as vrea unul care sa suga atat.

                      Comment


                      • Un van pe benzină întotdeauna va consuma mult, mai ales la 140-150 km/h !

                        Comment


                        • Asta inseamna ca incarcat ajunge la 12?

                          Comment


                          • Imi amintesc de acel test de la Top Gear, cu un Prius si un M3 pe pista, la final, consumul fiind mai mare la Prius cu cel putin un litru Dar sa nu absolutizam in offtopic...
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Originally posted by Ivan Marian View Post
                              Pe ruta Mamaia-Ovidiu-Autostrada Soarelui-Drajna-Slobozia-Cazanesti, am avut consumul mediu de 7,6%, cu 3 persoane in masina, bagaje full si AC pornit non stop. Am plecat la ora 14 din Mamaia si la ora 16 am ajuns in curte la tara.
                              Am facut 185 km cu viteza medie afisata pe CB de vreo 94 km/h.
                              Pe autostrada am mers cu viteza de 130-150 la ora, apoi de la Drajna (am prins bariera unde am stat vreo 10 minute cu motorul pornit) Slobozia-Cazanesti am mers dupa cum mi-a permis traficul, adica prin comune cu 70-80 la ora, iar in afara lor cu 110-120 la ora.
                              O completare,,De la Drajna-Slobozia sunt vreo 15 km, apoi pana la Cazanesti mai sunt inca 30,,deci vreo 45 de km i-am facut in afara autostrazii.

                              Originally posted by Cezar View Post
                              Totusi, revenind la dilema mea: Asa de mult sa consume un 16v pe autostrada la 140 - 150? 10.7?
                              Revin cu intrebarea initiala: de ce mama zmeilor a supt 10.7 un mcv la 140-150? Asta e consumul real? Va intreb pentru ca eu as avea nevoie de un van, insa nu as vrea unul care sa suga atat.
                              EEEEE mult al dr@cu 10,7%, totusi sunt 3 litri si ceva in plus ..uite in ce conditii am scos eu 7,6 si acum pun si pozele,,dar fara poza de la consum, ca mi s-a terminat bateria atunci la aparatul foto dar 14,1 : 185 = 0,0762162 adica 7,62%
                              Dar.. al cui Mcv a scot atat? In ce conditii? Gol, incarcat cu saci de ciment la maxim?
                              Attached Files
                              Last edited by Ivan Marian; 14 September 2013, 17:55.

                              Comment


                              • Al unei firme. Masina a fost incarcata cu 5 oameni, fara prea multe bagaje. Masina nu era berlina, ci MCV.
                                Imi trebuie un combi cum e MCV-ul care sa ruleze undeva la 150.000 km, si sa aiba un cost totusi decent per km.
                                Masina respectiva avea 200.000 si putin km, mergea exceptional. Iar masina nu avea un singur sofer, ci 5!
                                Momentan ca fiabilitate eu am incredere doar in Dacia. (tinand cont si de pretul de achizitie).

                                Sau cred ca iau un benzinar si ii pun gaz. Am rezolvat astfel problema.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google