If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut. Am o laguna din 99 cu acelas tip de motor dupa logan...16.16 valve. Problema este ca am un consum cam mare si nu ce problema sa fie.
In Bucuresti 11 % mers foarte normal. Si afara sub 8 % nu consuma...mers maxim cu 110 km si 2 persoane.
Din pacate la noua generatie cel mai puternic motor are 90CP, suficienti ar spune mare parte din clientii tinta ai acestei masini. Motorul 1,2TCe de pe Lodgy si Daster ar fi tare pe Logan. Poate se gandesc sa-l puna totusi.
Apoi am ceva de criticat la noua generatie si anume capacul de la busonul de benzina
( nu am vazut unul mai mare ) si consola centrala.
Si ceva de apreciat la noua generatie :
- materiale la interior de mai buna calitate
- timoneria cutiei de viteze ( prin comparatie la 301 si C-Elysee este jenanta )
- design parte frontala reusit, pacat ca nu le-a reusit si spatele. Noul MCV sta mai bine.
- pretul MCV-ului diesel pe care il luasem in calcul suficient de mare cat sa ma uit in alta parte.
O sa apara si motorul de 1.2Tce dar mai tarziu, la facelift. Nici la Logan 1 motorul 1.6 16v nu a fost de la inceput. E vorba de marketing.
Capacul urias de la busonul de benzina a devenit o emblema Dacia.
postez si eu un consum mediu facut exclusiv in oras, benzina numai Petrom 99 si cauciucuri de iarna:
- combustibil consumat: 50 l
- distanta parcursa: 528.9 km
- viteza medie: 20.1 km/h
- consum mediu: 9.4 l/100
Salut. Am o laguna din 99 cu acelas tip de motor dupa logan...16.16 valve. Problema este ca am un consum cam mare si nu ce problema sa fie.
In Bucuresti 11 % mers foarte normal. Si afara sub 8 % nu consuma...mers maxim cu 110 km si 2 persoane.
ligheanul are 1170 kile iar laguna are in jur de 1400 kg.asta atarna un pic la consum ,dar verifica si tu bujii,filtre,corp clapeta etc.pune in lighean 200 kg permanent,adauga sofer de 100 kg si alt consum o sa iasa.
consum de ianuarie, ceata,....Braila-Constanta (110-120) 6,8%, Constanta-Braila (80-90) 6,2%.
Alte impresii: in decembrie am facut un drum Braila-Ploiesti-Braila cu un Sandero 1,2 16v. Noapte, ceata tot drumul.
Consumul a fost sensibil mai mic decat la masina mea (5,2%) dar si comportamentul masinii e diferit: in oras se misca decent dar in afara, la depasiri, calcam pedala si....nimic .
Oricum, masina m-a dus unde am avut treaba, m-am obisnuit cu ea si am apreciat ca "tine cu buzunarul".
Daca te uiti la consum, 1,6 16v nu-i de tinut. Singurul lui atu, legat de consum, ca poti scoate in afara si consumuri de 5,2%. In rest te rupe la buzunar mai ales in oras. Indiferent de trafic consuma ca un nesimtit. Iar in afara eu nu ma pot abtine sa nu-i dau talpa. Nu rezist sa merg cu 70-80 km/h de dragul consumul. In afara am avut si 9% consum. 1,6 16v nu tine cu casa deloc. Astazi ma uitam la consum, strict urban, a ajuns la 11,2%. Jaleeeee. Maine fac o poza si pun pe aci.
@ Archangel: ori e o problema la E5-ul dvs. ori.....inca nu ati invatat sa il exploatati.
Eu abia pe la 20.000 km am inceput sa invat sa folosesc motorul si asta s-a vazut destul de mult la consum. Astfel, chiar si acum pe timp rece, nu mai depasesc 8.5% in oras pe la viteze medii de 22-24 km/h.
Cel mai urat consum il am atunci cand fac numai drumuri scurte la rece: pornit, mers 4-5 km, oprit, stationat 6-8 ore si retur. Asa consumul se poate duce catre 9-9,5.
De cand am facut schimbul de ulei si filtru aer, in septembrie, in reprezentanta, consumul a crescut cu cca 1,5l urban. Extraurban se incadreaza in limite normale. Am scos si 5,2%. Urban nu merge mai jos de 10,5. Nu pot sa-mi explic. Anul trecut pe vremea asta aveam 9,6-9,8. Galatiul e mai aglomerat ca Braila, un consum mai marit. Am avut o singura data 8,6 in oras, dar mergeam ca un melc si chiar cu a5a la 40 -50km/h. M-am oprit din acest mers, deaorece nu vreau sa subturez motorul in halul ala. E un motor de turatie. Se simte bine la 3500-4000 rpm. Eu il exploatez schimband intre 3000-3500 urban(asta numai dupa ce se incalzeste, cand e rece schimb la 2500 rpm). Rar se intampla sa schimb la 2000 rpm, cand mai bag a5a pe faleza Galatiului.
Problema e doar urbana. Mai am un amic cu 1,6 16v E4 si se incadreaza intre 9,6-10,5. Tot pe acolo, insa eu cu 1l/% mai mult....
Last edited by Archangel80; 9 January 2014, 22:40.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment