Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am bagat un anumit numar de litri, am mers la vale si am vazut in functie de cati km mi-au ramas...[/QUOTE]
    Si oricum stiu ca la vale dc mergi cu frana de motor nu consuma; mi-a explicat un inginer de la titu; ei le-au testat; tot el mi-a zis si faza cu turatia sub 1500 la vale, cand at incepe motorul sa traga

    In schimb pe vremuri cand aveai 1300 pe carburator, trebuia sa cobori pe liber ca sa manance putin; la cele pe injectie consumul e 0 cat cobori cu ea in viteza si cu turatia 1500 sau peste; din cate am inteles este taiata injectia datorita inertiei ;)
    Last edited by alexfin; 17 January 2014, 14:58. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Daca mergi doar in ture mici, cu timpul ai niste adaptivi PRAF !
      Motorul se foloseste in toata gama de turatie.
      Stai linistit, ca la ture mari adaptivii iti sunt in continuare praf, chiar daca schimbi la 3000 rpm. Orice liniuta cu un alt 16v euro5 o vei pierde fix din acest motiv.
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by Archangel80 View Post
        Euro 5 nu are mpp. Din cate stiu eu.
        Buna gluma,,dar ce are? Cine iti controleaza tie relantiul atunci?

        Comment


        • La 1.6 16V euro 5 debitul de aer in relanti e reglat prin intermediul clapetei de acceleratie - care este actionata de catre un motoras pas cu pas - insa nu mai exista mpp-ul de la 1.6 16V euro 4 pt. reglarea relantiului.

          Comment


          • Originally posted by Ivan Marian View Post
            Buna gluma,,dar ce are? Cine iti controleaza tie relantiul atunci?
            Nu-s mecanic, nu stiu. Insa acum un an si ceva cand aveam probleme cu pornirea, am fost la reprezentanta. Le-am mai zis si eu ce am mai citit pe forum, printre care sa imi curete si mpp. Mi-au zis ca nu are mpp, deoarece acceleratia este electronica.
            Ori mi-au zis ca sa scape de mine ori nu are. Aici chiar nu ma pot bate cu pumnul in piept ca asa e. Tind sa cred ca asa e, deoarece am fost de mai multe ori la cele doua serviceuri din Galati si ambele au zis aceeasi poveste. Ca-s prosti ei si nu stiu, asta nici eu nu mai stiu.

            Comment


            • Bine, bine, da' hai sa mai vedem si niste consumuri de 16v.

              Reveniti la subiect.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Idem, ruta Deva_Brad tur/retur zilnic, mers in ritmul meu normal saptamana asta, adica depasit tot ce iese in cale, in general nu peste 100 kmh (majoritatea merg cu cca 80 kmh), ceva kilometri prin Deva, cumparaturi si alte maruntisuri, cca 50 km. Consumul mediu a crescut doar cu 0.2 litri / 100 km, in conditiile reducerii duratei navetei la un dus cu cca 15 minute.

                Dovada >>> http://www.youtube.com/watch?v=z8IMypBBNhs
                sigpic

                Comment


                • consum de Bucuresti cu deplasari pe distanta de maxim 10 km la ore diferite 7:30-13 sau 21-22:30 media 9% precizez ca nu o menajej deloc atingand toata plaja de turatii...un motor decent cu un consum civilizat zic eu pt oras

                  Comment


                  • Dr_mke are dreptate, motorul se foloseste in toata gama de turatie.
                    Cand am dat acele sfaturi de condus economic, am spus ca cea mai economica plaja este intre 2000 si 3000, in nici un caz sub 2000 si cu schimbare la 3000, cuu schimbare la 3000 pentru a nu cadea sub 2000 in trepta superioara.
                    Eu nu am condus asa decat in rare ocazii, doar pentru a ma asigura ca motorul este in parametrii, altfel schimbam prin oras pe la 3500 (evident dupa ce se incalzea) si sub 2500 ajungeam doar in frana de motor. Masina mea vedea de regula 4000 chiar si 5000 in regim extraurban. Nu am avut niciodata probleme.
                    Cand am vandut-o, cumparatorul a tinut sa-i facem o diagnoza. Am mers asadar la reprezentanta Renault-Dacia si am pus-o pe calculator in functionare. Era ca un nou nascut, toti parametrii la valorile corecte. Asteptand sa ne vina randul, cumparatorul, un baiat tanar, m-a intrebat daca mi se pare OK schimbarea vitezelor la 2000. Am facut o fata lunga, i-am spus parerea mea si dupa ce a avut confirmarea ca motorul este OK, i-am aratat ce poate, schimband in 4500. El a primit masina pe mana, dupa terminarea tuturor formalitatilor, cand ne-am luat la revedere. L-am sunat dupa un timp si mi-a spus incantat ce pe autostrada i-a dat 200.
                    La actuala mea masina, Ford Focus 1,6 Ecoboost 150CP am si consum instant ( a avut si Loganul la inceput ). In frana de motor, consumul afisat este 0 iar la relanti 0,7l/h, asta pentru cei care aveau dubii. Nici nu este mare branza pentru CB, atata timp cat acceleratia nu este deloc apasata, viteza masinii este mai mare decat o valoare x si turatia mai mare decat y , injectie de benzina 0.
                    Desi am fost sceptic la inceput, cu Fordul am reusit un consum de 5,6 la un drum aproape exclusiv extraurban cu 5 giratorii pe centura si un deal de urcat doar la intoarcere, cu o viteza medie de 75km/h, anvelope de iarna, ploaie si benzina Petrom 99+.
                    In aceleasi conditii cu Loganul scoteam 6-6,2. Minimul vazut la Logan a fost 5,7 pe un drum perfect plan si conditii meteo ideale.
                    Secretul consta in rularea preponderent cu 2000 rot/min, nu mai jos, in mare parte cu viteza 6. Motorul dezvolta cuplu maxim de la 1600, pompa de ulei este una speciala, asa ca nu este o problema in a folosi turatii mai mici daca doresti economie, practic se poate exploata ca un motor diesel. ,,Dar eu nu ma pot abtine" vorba reclamei, am avut rabdare 1500km apoi am inceput sa maresc ritmul. La vara, cand motorul va avea si el mai multi km voi incerca sa ating pragul de 5 asa cum da cartea tehnica.
                    Oricum raman la concluzia ca la pretul ei, Logan 1,6 16V este o masina reusita, ca si prestatii dinamice si de consum, peste multe masini de clasa medie cu motoare din aceeasi generatie.

                    Imi cer scuze, am vrut sa spun: peste multe masini de clasa compacta.
                    Last edited by ddor71; 23 January 2014, 13:47. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Aceiasi ruta, mers in general mai rapid. Stat astazi cca 1 ora cu motorul la ralanti in spalatorie. http://www.youtube.com/watch?v=3HRqX1-Tm7k

                      PS > in oras eu rareori depasesc 2500 rpm. Nu vad de ce.
                      sigpic

                      Comment


                      • Consum urban din ultimele 2 saptamani si ceva. Vreo 3 zile, cand a nins mai tare, nu am folosit masina, in rest am mers cu ea.
                        Oribil consum, dar asta e.

                        PS: Pozele sunt facute joi dim. Am fost plecat in weekend si am facut vreo 260 km extraurban. Consum la fel de oribil. Undeva la 7,8. Pun maine pozele extraurban.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Pai la viteza aia medie cred si eu ca e nasol consumul, plus incalzit motorul si restu'
                          sigpic

                          Comment


                          • O foiala extraurbana de weekend.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Consum pe CB de 7,6% mixt(extraurban mers linistit 90-100 kmh,urban mers in toate felurile) media 36 kmh, resetat acum 2 zile dupa schimbul de ulei si filtre.

                              Comment


                              • Bai fratilor. Inca ma minunati. Daca nu as avea Logan 1.6 16v as zice ca voi va uitati la filme cu Hummer. Rahatul meu de Logan consum in oras in jur de 8,7-9,7 in functie de pedala.nu depaseste 10, si asta nu pe CB si la pompa. apoi afara daca merg cu 90-110 e ok consumul, pana in 6.6. daca merg cu 130-140 atunci sub 7.6 nici nu visez.
                                Pt cel cu 12,2 in oras, ai cumva motor de 3200 cmc?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google