cum ati reusit voi sa mergeti cu 200 km la ora cand viteza maxima costructiva este de 183 sau leati cipuit
Consumul mediu 1.6 16v 105CP
Collapse
X
-
Eu am mers cel mai mult la 180 pe ceas. urca si mai sus insa nu m-am riscat . Insa sunt sigur ca viteza REALA la 200+ pe ceas nu are cum sa fie mai mare de 183 . Am facut multe teste cu mai multe masini si ce sa vezi: la mai toate viteza maxima era fixxx cea data de producator . Vorbesc de viteza pe GPS evident. Bineinteles, in conditii normale de drum si nu in panta. In panta se poate obtine o viteza mai mare logic .
Iar despre consumul la 180, eu cred ca e ~15. La o octavia TDI de 110cp, la 180 are 9.5.Cum sa fie doar 12 la logan? Care e si pe benzina, si mai e si MULT dezavantajat de coeficientul de aerodinamicitate care la viteza asta conteaza MULT .Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
"In legatura cu abs-ul cu ebd si afu pot sa garantez acest lucru in conditiile in care am un frate care lucreaza intr-o reprezentanta si mi-a confirmat toate astea..." nu poti sa garantezi ce ai spus mai devreme, n-ai cum, aia iti garantez eu; nu zic mai multe, decat il rog pe fratele care e reprezentant vanzari sa informeze firma dacia sa-si modifice site-ul ca minte populatia...tot reprezentantii de vanzari incercau sa ma convinga (si numai pe mine) ca anvelopele conti ecocontact3 sau michelin energy is gume allseason si ca rata impunge...
treapta 1 la a/c? are cumva mai multe? aia e ventilatie si poti s-o dai la maxim fara sa pornesti macar a/c-ul...
motorul de pe megane nu e identic cu ala de pe logan. difera indicii de dupa k4m, desi ambele arata din afara la fel. ala de pe logan e identic cu cel de pe megane1/laguna1, care au 105CP, nu 110CP sau 115.
noi vorbeam de viteza aratata pe bord, unde la 200 clar nu consuma sub 12% indiferent cat de bun sofer ai fi. numai aruncat din avion cu motorul oprit...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Mneata!
OK cum spuneti voi! Polemicile nu-si au rostul aici si nici nu intentionez sa lansez vreuna. Asta e!
Abia venisi de la munca si m-am uitat de curiozitate la CB: 8.6; E mult, e putin?! Nu stiu, cert e ca uneori mi se pare cam mare dar imi aduc aminte de cei 105 cp si fac o comparatie cu cei 75 ai preference-ului dinainte. Asa "papa" acum, cu benzina 95 de la Petrom si nu vreau sa fac experiente pe masina mea cu alte tipuri de benzina. Nu de una sau de alta dar am un amic care alimenteaza doar cu cifra 100 de la Lukoil si are probleme cu pornirea dimineata indiferent de anotimp.
Si pentru ca tot o laudasi, a aparut intre timp un zgomot aproape imperceptibil in usa de la sofer (doar pe macadam). Ce spuneti?!
In rest numai de bine!
Mare e gradina Ta Doamne;
Poarta e deschisa, dar toti sar gardul.
Comment
-
de cand are lukoil benzina de 100? poate omv 100... oricum, ideea e ca de la cifra octanica mare, daca benzina e curata, ar trebui sa mearga mai bine motorul, nu mai rau. intr-adevar petrom 95 e o benzina ok, dar incerca un 99+ tot petrom, sa vezi ce fain merge cu aia...
apropo, nu vreau nici eu sa nasc polemici, dar esti singurul sau in cel mai bun caz sunteti doi care la 200 pe bord consumati sub 13%, ca masinile voastre is mai speciale...sau ca voi conduceti mai special...fara suparare...Last edited by Seba; 19 January 2009, 15:27.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Tati Cipi-
daca ai un frate la Dacia aia inseamna ca esti capabil sa intelegi si sa redai ce iti explica el ? sau sa inteleaga si sa redea el ce i se explica ?Nici un ph1 nu are AFU, exista doar pe PH2 si sandero ...as fi foarte curios sa vad daca stii ce inseamna AFU . Si care ar fi diferenta intre prestige si partener ? in afar de accesoriile alea in plus cu ce ar fi diferite... or avea motoare diferite? pentru fiecare model nou dacia a dezvoltat alt motor ?fii serios...motoarele astea au cel putin 10 ani vechime ...plus intre ph1 si ph2 nu e vreo diferenta mare,asta in cazul in care stii ce inseamna facelift...
Te rog ramai la ideea topicului,topicul acesta nu are nici o legatura cu zgomote si altele.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
OK cum spuneti voi!
PH2 sau Facelift este noul model de Logan care imi pare destul de "cool" si atragator totodata. Cat despre consumuri astea sunt si cat de curand trebuie sa plec la Constanta si vreau sa incerc din nou varianta cu A1. Momentan, cu riscul de a ma repeta, stiu ce am in garaj, si daca atunci cand ma-ntorc de la Constanta imi arata altceva... ma inclin!!!
Din cate stiu Roman e ceva mai mic decat Galati si iti propun acelasi schimb pe care i l-am propus lui LUCian. Nu e lipsa de modestie dar stiu ce pot scoate de la o masina. Un motor pe benzina e bine sa il tii pana in 2500 in oras si unul pe motorina pana in 2000. Asta am aflat-o de la un maistru pe vremurile cand ma plangeam si eu de cons uriase. Si p-orma se pot face mici ajustari in cb.
Mare e gradina Ta Doamne;
Poarta e deschisa, dar toti sar gardul.
Comment
-
-
tati-cipi : poate noi nu suntem asa de experti ca tine , da suntem foarte multi care nu cred cela spuse de tine , poate ca la parteneru tau , din cauza GPS-ului oferit cadou consuma asa putin , daca tu scoti 9.1 % la 200 la ora , eu iti dau ce vrei tu , fa cu a zis seba , resteteaza-l la 180 si dai 200 si filmeaza si daca iti arata 9.1 ai ce vrei de la mine !!!Mereu superiori unui sat cu caini si oi
Comment
-
Sincer fratilor tine putin si de experienta. Una e sa ai 25 de ani si sa fi mers doar cu logan sau altceva si alta e sa fi condus diferite tipuri de masini. Spre ex: anul trecut, pe la Discovery au fost niste docum realizate cu cei de la WV, in care erau prezentate diferite tipuri de a scadea cons si implicit de a proteja mediul. Unul dintre ele prezenta o scadere cam cu max. 5% printr-un stil de sofat cu care eu unul nu sunt de acord: utilizarea cat mai putin posibil a franei de motor. Am incercat si eu asa ceva si in cazul meu cel putin nu a dat roade.
Acum vreo 10 ani, la noi in oras si de altfel in oricare in Romania asta existau anumite modele de masini rusesti cu care se practica ...Maxi taxi. Aceste masini aveau niste motoare destul de mari (2400cmc) si aveau niste consumuri gen 16-18%. Iar spun, nu e lipsa de modestie dar mergand de la plin la plin, scoteam14% si asta timp de vreo 5 ani. Nu e mare diferenta dar cand parcurgi 300km pe zi se cunostea la portofel. P-orma, Aro-ul meu din armata, din Garda Nationala consuma pe atunci vreo25% ( motoare pe benzina) si pot spune ca reuseam uneori sa-i scad consumul in Bucuresti ca acesta sa creasca la loc pe drum spre Pitesti!!!
Una peste alta a merge cu schimb de treapta pana in 2500 nu e subturare; subturare este un schimb de pana in 2000 de ture cum am vazut la diferiti taximetristi tocmai pt a micsora consumul (tremura masina din toate incheieturile), dar el era mandru ca scotea in oras intre 6 si 7 la un 1.4!!! Incercati si va veti convinge. Apoi mai exista un aspect: daca vrei sa pleci primul de la semafor e treaba ta, se poate si putin mai moale.
Pot spune ca am mers si cu o Jetta care masina cu 139cp (sau cam asa ceva) mergea cu 7.5-7.9! Credeti-ma prieteni! TOATA STIMALast edited by Tati Cipi-; 19 January 2009, 16:44.
Mare e gradina Ta Doamne;
Poarta e deschisa, dar toti sar gardul.
Comment
Comment