Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Topicul asta deja ma face sa zambesc
    Ma gandesc deja la statistica, calculul probabilitatilor...

    Drept concluzie, eu nu il contrazic pe colegul nostru, daca mai sunt cel putin 5 (sa zicem...), care afiseaza acelasi lucru si care indeplinesc conditia prioritara de onestitate

    Stiind ca dieselul consuma "oleaca" mai putin fata de benzinar (cica e mai bun randamentul la arderi... ), ar trebui sa ajung si eu cel putin acolo, la cel consum.
    Al meu cred ca e defect, nu am reusit niciodata asa consum...(nu sunt deloc invidios pe masina aceea, doar o deplang, de felul cum e condusa)
    Apai, no, ar trebui sa lasam locul cifrelor firesti in acest loc de discutii, ca parca sunt cam nefiresti acele date (repet, e firesc daca sunt si altii care exemplifica aceleasi consumuri...)
    Offf....
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • Stimabile, modalitati de a indica consum scazut exista. Le stim toti, si pe toate.
      Interesanta este metoda dumitale de abordare a problemei: pariu. Gradinita a trecut de mult. Cel putin pt unii dintre noi...
      Sunt sigur ca se poate consum si mai mic, in anumite conditii. Insa relevanta acestuia este aproape nula.
      Daca doresti ati fura caciula singur, esti invitatul meu.
      Cert este, ca, momentan fiind singurul cu asemenea consumuri dintre posesorii de 1.6 16v, avem serioase indoieli.
      Si iar cert este, ca nu ne place ( cel putin mie) sa fim luati de prosti.

      Comment


      • Pai daca Cezarica ma ia cu ....gogosi,masina pe cric,becul de la frana de mana etc....
        Si apoi ce are a face medicina cu motoarele?
        Eu am zis ca,,,,consumul mediu total a fost de 6,3 la suta si am atins si rezultatele din poze.
        Ce dracu atata demagogie pe treaba asta si vorbarie de pomana??
        Unde mai mergeti voi cu 140 la ora constant sau mai mult in tara asta,unde avem 2 autostrazi si alea vai de mama lor.??Unde vreti voi sa aveti consum constant cand un drum pana la mare il faci in 7 ore,un drum pana la munte tot asa in cateva ore si apoi pe drumul dintre Urziceni Si Bucuresti .
        Aceasta portiune de drum de 60 de km o faci si in 2 ore Duminica pe seara cand dai de accidente cu duiumul,ambuteiaje,etc...Asa ca eu am plecat de la tara pe la ora 20:30 si am ajuns la 22:30,deci am facut doua ore pe 100 de km de la tara pana la Rahova.

        Comment


        • Becul de la frana de mana nu este aprins?
          Masina este pozata per ansamblu, inclusiv ceva sa se vada din interior? Sau doar bordul?

          Corect, ce atata demagogie. Uite aici si semnificatia cuvantului.
          PS: mai continua cu "Cezarica", sa vedem ce iese
          Last edited by Cezar; 4 August 2009, 17:20.

          Comment


          • E, Bucuresti-C-ta il fac in 2 ore, dar nu merg la consum ...2 ore si 5 minute ca sa fiu mai exact.
            Consumul e veridic in functie de cum se simte la buzunar. Ce arata CB-ul ala e relativ si musai dupa 200 de km devine valabil.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Am zis ca nu era aprins.Ti-am explicat si mai sus ca asa sta el aprins in bord,la intensitate mai scazuta si ca se aprinde normal daca am tras frana de mana sau daca as avea eventuale probleme la sistemul de franare.Probabil apare lumina de la displaiul din bord sau asa o fi el.
              Dark cand faci tu 2 ore in Wekk?
              Asa am facut si eu de la Drajna la Bucuresti 40 de minute pe portiunea aia de 105 km,in timpul samtamanii.
              PS>nu va ia nimeni de prosti asa cum sustine Cezar.
              Toate cele bune.
              Last edited by Ivan Marian; 4 August 2009, 17:31.

              Comment


              • Cu alte cuvinte, data fiind intensitatea martorului de bord, ai mers cu frana de mana trasa? Pozele sunt cu o pagina in urma.

                Comment


                • Salut.Hai sa va fac eu o propunere.Ivan marian,lasa-l pe cezar sa mearga la consum cu masina ta,si vedem ce iese?Ce zici,esti de acord?Si ar fi bine pe aceeasi portiune de drum pe care ai mers tu.Fie si in dreapta dar sa monitorizeze cb in continuu.
                  Cred ca nu trebuie sa stam sa ne certam pe niste prostii,intalniti-va si vedeti poate are si el dreptate,poate asa sta la el becul de la frana de parcare?!.Posibil sa fie cumva scoasa mufa de la bidoanul cu lichid de frana(posibil si sa faca atingere la contactul de la frana de mana).
                  Vedeti poate cadeti la o intelegere.
                  Ps:consumul ala a fost pe o distanta scurta(dupa resetare cb).
                  Numai bine.
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • pariuri ,va dati foc la masini etc.haideti ma!daca sunteti din bucuresti de ce nu va intalniti la o bere,mai discutati, faceti teste etc.vedeti cata bere puteti consuma pe ora .de ce trebe sa impartim premii si alte de astea?stati calmi oameni buni!
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • Pai asa am zis si eu .....multa bere (ca sa stingem focul),ca doar stam in Bucuresti si ne putem intalni.
                      Eu am zis ca vorbim si ne certam mult si bine pe forum si ca sa evitam atata vorbaraie sa ne intalnim la un suc ca apoi sa mergem la un drum intre Bucuresti si Urziceni,ca pe acea portiune au fost facute pozele.
                      Ce dracu ca doar nu sunt nebun la cap ca sa sustin aceste lucruri de pomana, ca sunt si eu constient ca oricand pot fi ""controlat"" de colegii din Bucuresti.
                      Dar daca eu am zis primul ca oricand dovedesc acest lucru facand un drum cu Cezar sau cu Dark( ca amandoi stau in Bucuresti) ca sa le dovedesc consumul de 6,3 la suta,precum si consumul atins pe unele portiuni,faceam aceasta provocare ca sa ma aflu in treaba?As vrea sa ma vad si cu Cezar ca sa se convinga de becul ala(ca ma omorat cu el) ca asa sta,ca apoi daca mai pun si alte poze sa nu zica ca au fost lucrate in PHOTOSHOP.

                      Comment


                      • Pai fa-le o propunere,TU.
                        Numai bine si astept sa reveniti cu poze de pe traseu.
                        Un Logan----YNG-----
                        Numai bine.

                        Comment


                        • Cred ca ne putem linisti acum
                          Noi sa fim sanatosi si sa nu ne acapareze criza
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • YNG am verificat si acea mufa de la bidonas,si am scos si capacul cu tot cu sonda si abia atunci se aprinde normal acel bec pacatos,ca as avea o avarie la sistemul de franare.La fel se aprinde si daca trag si frana de mana fie si un dinte.
                            Dracu stie ce are de sta asa,dar asa sta de cand am luat masina.
                            Si apoi eu nu am zis niciodata ca am mers cu 3,4 la suta o suta de km,ci doar ca am avut si acel consum dupa ce am resetat cb-ul.
                            Last edited by Ivan Marian; 4 August 2009, 18:15.

                            Comment


                            • Circ maxim pe topicu asta, imi place de mor. Apropo nu pricep cum e aia consum mediu pe anumite portiuni, in anumite momente...Parca ala se chema consum instantaneu...
                              If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                              Comment


                              • bah tu ce te bagi? esti mecanic? e consum mediu pe portiuni scurte, adica o medie mai mica decat media medie...ce nu ti-e clar?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google