Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salut

    am logan prestige 1.6 16v 2008septembrie recent cumparat cu 20400 km .

    am facut in weekend 688 km din care 480 pe autostrada cu 4000 rot,viteza a 5-a 140km, in orase intre 50-90 km/h si mi-a iesit consum mediu 7.8 l.

    nu stiu daca este mult sau nu .

    ce a ce mi sa parut interesant(neplacut) este
    1 tot timpul trebuie sa corectezi directia de mers la viteza de peste 120
    2 zgomot cam mare la 4000 rot/min si peste ,
    3.ceilalti din trafic au tendinta sa te subestimeze daca esti cu logan mai ales in west si pe autostrada .
    cam atat

    Comment


    • Consum (extraurban) => Filiasi-Craiova - 5.5%, viteze medie 80 km/h conform CB, 2 persoane (in plus) si ceva bagaje, in localitate cam 75 km/h iar in afara 90-95 km/h. Dupa ce am trecut prin toata Craiova am ajuns la 6.3%, pana la Bals (inca 25 km) a revenit la 6%. Am folosit si A/C cam 10 km adunat. Benzina Alto 101 cu foarte putina de 95. In conditii ideale (singur fara bagaje), fara vant (lateral/din fata) deloc si drum la fel de liber cred ca ma apropii de 5% daca o las batraneste .
      Last edited by Shakar; 4 April 2010, 19:15.
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • Au trecut 390 km de la ultimul plin. Drum intins 100 km cu 4 persoane si bagaj, mers in ritmul meu normal care nu-i adormit, 60 km dimineata dus-intors pana undeva aproape de Deva (diferenta de nivel cca 800m) apoi alti 60 km acum dupa masa acelasi traseu dar facut cam in blana, urmat de un test-drive al unui prieten pe alti 40 km, evident cam in blana. Rezulta 260 km extraurban si 130 km intraurban cu un consum mediu de 7,7% afisat. Vom vedea daca se confirma la pompa. Maine se inlocuiesc bujiile.
        Ma socheaza modul in care isi calculeaza viteza medie. Sa fie de la ultima pornire a motorului sau de cand am resetat CB la ultimul plin ? Daca-i de la reset pana acum este gresita grosolan !
        Attached Files
        sigpic

        Comment


        • Este de la reset. si nu cred ca e gresita grosolan, sa stii ca calculeaza si stationarile, adica daca stai cu masina pe loc cu motorul pornit viteza scade drastic. Eu in Buc scot cam 20-25 mediu, iar la mers pe dn-uri cam 70. e posibil sa fi stat mult la relanti cu ea pornita.

          A mea consuma in jur de 6.5 la mers extraurban fara autostrada (daca am vreo portiune de autostrada mai creste, pt ca merg mai tare). mersul normal pe dn e 100-110 si 60-70 in localitati.
          Dar consumul mi s-a parut f influentat de bagaje si pasageri. datele de mai sus sunt pt 2 persoane, daca e vorba de 4 creste cu ~1l. de asemenea si dinamicitatea masinii e influentata destul de mult de greutate . eu mai conduc des un 1.9 tdi si acolo al naibii daca simt cand sunt 4 pasageri fata de atunci cand sunt singur, asta datorita cuplului.
          Last edited by bossake; 5 April 2010, 00:19. Reason: edit
          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

          Comment


          • Phaaaa, pai masina a stat cel putin 2 ore la ralanti, pus cap la cap, doar azi a stat peste 30 de minute !
            Cu un 1.6 8v am scos 6.6% la drum in ritmul meu normal, cu 4 oameni in masina. Cand plec la Timisoara fac plinul si resetez CB sa vad exlcusiv la drum cat scot.
            sigpic

            Comment


            • Viteza medie scade si daca ai motorul oprit dar contactul pus. Pe ~ 70 km iti scade 0.1 km/h la cateva secunde .
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • asa a stat cu orele, pana am facut curatenie inauntru, schimbat lame de stergatoare, etc
                sigpic

                Comment


                • tips pentru consum care la mine a functionat : deschideti capota. deasupra galeriei de admisie aveti un sistem care regleaza cursa pedalei de acceleratie. o tija albastra cu o siguranta. scoateti siguranta si impingeti tija spre masina pana la ultimul dinte. puneti siguranta si gata. veti constata ca pedala de acceleratie a coborat foarte jos in spre podea. veti avea senzatia ca masina nu mai fuge deloc la apasari normale ale pedalei. (doar o senzatie pt am apasat pe liber la maxin si turometrul urca pana la plafonare)
                  - parerea mea este ca se modifica randamentul pedalei astfel cu setarea de acum este foarte prost si la apasari normale ale pedalei masina nu fuge deloc.
                  - setarea inversa (tija trasa in spre motor) creste randamentul. la o simpla atingere a acceleratiei masina fuge de sub tine.
                  - am obtinut astfel pe Ploiesti Nord - Bucuresti Pta Iancului un consum de 5.2 %
                  viteza medie numai pe DN1 a fost de 83 kmh ( 80 in localitati 110 in afara)
                  viteza medie totala 65 kmh

                  Comment


                  • Asta-i pe post de 1 Aprilie intarziat ?

                    Vre-un moderator pe-aici ?
                    sigpic

                    Comment


                    • ti se pare ca glumesc sau ce ?
                      niciodata nu am reusit mai putin de 5.7 5.8 pe drumul asta. cu tiganeala asta am reusit. daca vi se pare gluma puteti sa nu ma credeti.
                      consumul bun il scoti din pedala de acceleratie. reglajul pedalei de ajuta sa o gestionezi si sa o dozezi mai bine mai eficient. cam asta este explicatia.
                      Last edited by alessandro; 6 April 2010, 13:31.

                      Comment


                      • Ca si cum i-ai pune un capastru, nu faci altceva decat sa nu mai deschizi la maxim clapeta de acceleratie.
                        Acelasi lucru l-am facut eu, dar fara voie, un capac de spray a aterizat sub acceleratie, in gol se tura in plafonare (6000 rpm) dar la drum nu urca mai mult de 120.
                        Am scos consum mai mic cu vreo 400 grame la 100 km, dar nu mi-a placut deloc.

                        Deci nu trebe umblat la cablu de acceleratie.
                        Attached Files

                        Comment


                        • nu am incercat sa ii dau cu a 3 a sau a 4 a la maxim ca era f aglomerat si ploua si nu fac gesturi de inconstienta pe drumuri. deci nu stiu daca se duce sau nu in 6500 cu treptele dar la liber se duce.
                          o sa fac testul de consum si in oras sa vad cum sta.

                          Comment


                          • Marx,,,si de cate ori pe zi scoti tu siguranta aia,,,sau pe saptamana?

                            Mers la tara de Pasti si dus intors am facut 220 de km cu viteza de 70/80 in comune si de la 130/160 in afara localitatilor.
                            La intoarcere(ieri pe la ora 19) spre Bucuresti,,,cam de la Sinesti mai exact,,am mers cu 10/20 STOP,,10/20/40 STOP la ora(((adica jalnic de prost))) si per total am scos un consum de 7,1%.

                            Comment


                            • Traseu Colibasi - Covasna (161 km) - 5,7 l/100km.

                              Comment


                              • Originally posted by Ivan Marian View Post
                                Marx,,,si de cate ori pe zi scoti tu siguranta aia,,,sau pe saptamana?

                                Mers la tara de Pasti si dus intors am facut 220 de km cu viteza de 70/80 in comune si de la 130/160 in afara localitatilor.
                                La intoarcere(ieri pe la ora 19) spre Bucuresti,,,cam de la Sinesti mai exact,,am mers cu 10/20 STOP,,10/20/40 STOP la ora(((adica jalnic de prost))) si per total am scos un consum de 7,1%.
                                da cine a zis ca o scot. este doar un reglaj al pedalei de accelaratie ce nu intelegeti. mai sport sau mai economic. o modific dupa cum imi place o data si gata. e greu ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google