Stimabile, ce propui este culmea !
Consumul mediu 1.6 16v 105CP
Collapse
X
-
-
E greu...Mai citeste si printre randuri!
Eu te-am intrebat de cate ori o "scoti" si o "pui"...reglezi.. pe saptamana sau la fiecare drum!
Maine poimaine apare unul pe forum care o sa isi faca si cateva butoane cu fel si fel de moduri/module/etc, de a conduce..sport,confort,soft,moft,fast,too fast,,
Eu zic ca daca scot cablul de acceleratie de tot, o sa am un consum record,,,adica unul infim!Last edited by Ivan Marian; 6 April 2010, 17:45.
Comment
-
Siguranta aia de care zici tu, nu face altceva decat sa relgeze inaltimea pedalei de acceleratie pentru confortul fiecaruia in parte. Restul, cu consum mic si randament maxim, se numeste "Efectul Placebo".Last edited by vitriol; 6 April 2010, 17:56.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Se ajusteaza pretensionarea cablului si nu inaltimea pedalei. Cand pedala este la podea, clapeta trebuie sa fie deschisa complet. Pretensionare prea mare si pedala ramane in aer cu clapeta la maxim iar cei cu bocancul greu pot deteriora mecanismul si invers, clapeta nu se mai deschide complet la apasarea in podea a pedalei.
Moderatorii dorm ?sigpic
Comment
-
ideea e ca masina raspunde mult mai lent la apasari normale ale acceleratiei. de aici si un consum o idee mai mic. pozitia clapetei nu se modifica deloc.
dar asa e cum zici tu. randamentul/eficienta pedalei de acceleratie nu influenteaza consumul. ma retrag. numai de bineLast edited by alessandro; 6 April 2010, 18:43.
Comment
-
marx, ceea ce ai facut tu e sa bati un cui sub pedala. in gol nu trebuie sa deschizi complet clapeta sa se plafoneze motorul. in sarcina, insa, daca nu o deschizi complet, nu trage si da, scade o idee consumul. dar ce iti scapa tie e ca un reglaj corect e cum a zis dr_mke. pui pedala in podea cu motorul oprit si din intinzatorul ala reglezi cablul astfel incat clapeta sa fie complet deschisa doar cand pedala e in podea. ala e modul normal de functionare. restul, sunt popici sub pedala sau cabluri slabite. nimic deosebit, doar o lipsa sesizabila de putere.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Salut. Am si eu o intrebare. Ce parere aveti despre economizorul ala magnetic de combustibil? E vrajeala sau o fi pe bune? L-a incercat cineva?Stock is boring...
My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html
Comment
-
am mai zis-o in cateva randuri. se pare ca din 3 in 3 ani apar super ofertele cu produse revolutionare care nu functioneaza conform descrierilor. n-am auzit pe nici unul care sa fi pus cacaturi in rezervor si sa produca masina benzina. sa fim seriosi. magnetizezi benzina. daca nu pun bine magnetul si-n loc sa se respinga molecula de benzina cu campul magnetic al bobinei injectorului, se atrage, rezulta ca va creste consumul? cum ar zice ardelenii :mah, da' ma leshi?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by mihai.85 View PostSalut. Am si eu o intrebare. Ce parere aveti despre economizorul ala magnetic de combustibil? E vrajeala sau o fi pe bune? L-a incercat cineva?
Comment
-
Bals - Pitesti - Rm. Valcea - Bals = 267.5 km
Sofer + 2 persoane + A/C ~ 100 km = 5.8% consum mediu, in conditiile in care m-am invartit si prin Pitesti si prin Valcea. Viteza medie inregistrata a fost de 53 km/h.
Sincer...asta este consum de Matiz .Last edited by Shakar; 16 April 2010, 20:04.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
cu masina din semnatura am scos intre 6,6 - 7,2 in afara si 8,2 in oras. 742 km cu fix 50 de litri de carrera 100. dealtfel, numai carrera 100 bag in "hemi-ul" de 1,6 16v (cum il numea cineva intr-un post anterior
as vrea o parere, daca vi se pare ok consumul. la voi cum e?Stock is boring...
My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html
Comment
Comment