Ieri am efectuat schimbul de ulei la Logan, motorizare 1.6 16v, 120.000 km. La imbinarea intre motor si cutie (in zona cea mai joasa) am vazut o pata de ulei iar zona era usor umeda, scutul era curat, uscat, fara vreo urma de ulei.
Mentionez ca nu am nici cele mai mici pierderi de ulei, la ochi pe joja am avut pana ieri acelasi nivel, verific constant nivelul uleului.
Uleiul folosit Halvoline 5w40 Synthetic, km. parcursi 15000, din care 10000 in afara tarii pe autostrada.
Intrebarea ar fi - este normala o usoara pierdere de ulei pe la simeringul arborelui motor? sau trebuie sa am in vedere demontarea si inlocuirea acestuia in viitorul apropiat.
Mentionez ca nu am nici cele mai mici pierderi de ulei, la ochi pe joja am avut pana ieri acelasi nivel, verific constant nivelul uleului.
Uleiul folosit Halvoline 5w40 Synthetic, km. parcursi 15000, din care 10000 in afara tarii pe autostrada.
Intrebarea ar fi - este normala o usoara pierdere de ulei pe la simeringul arborelui motor? sau trebuie sa am in vedere demontarea si inlocuirea acestuia in viitorul apropiat.
Comment