Pierderi, Supurari Ulei La Imbinarea Dintre Motor Si Cutie Viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierderi, Supurari Ulei La Imbinarea Dintre Motor Si Cutie Viteze

    Ieri am efectuat schimbul de ulei la Logan, motorizare 1.6 16v, 120.000 km. La imbinarea intre motor si cutie (in zona cea mai joasa) am vazut o pata de ulei iar zona era usor umeda, scutul era curat, uscat, fara vreo urma de ulei.
    Mentionez ca nu am nici cele mai mici pierderi de ulei, la ochi pe joja am avut pana ieri acelasi nivel, verific constant nivelul uleului.
    Uleiul folosit Halvoline 5w40 Synthetic, km. parcursi 15000, din care 10000 in afara tarii pe autostrada.

    Intrebarea ar fi - este normala o usoara pierdere de ulei pe la simeringul arborelui motor? sau trebuie sa am in vedere demontarea si inlocuirea acestuia in viitorul apropiat.

  • #2
    Mai intai trebuie stabilita cu exactitate sursa pierderilor; din motor sau cutie.
    Daca nu sunt evidentiate scaderi ale nivelului celor doua repere, atunci nu e cazul sa va impacientati; usoare umezeli de ulei se regasesc si la case mai mari .
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      Nu mi-am dat seama pentru ca nu sunt niste pierderi semnificative, nu picura sau sa fie o zona umeda care sa musteasca, doar o pata intinsa pe partea inferioara a celor doua carcase, motor plus cutie viteze. Nu am avut nici macar o picatura sa-mi dau seama de unde provine. dupa aspect banuiesc ca vine de la motor. O sa ma mai uit peste 1000 km sa vad cum arata zona.

      Comment


      • #4
        Problema asta o am si eu de cand am luat masina, de la 7 KM. La mine pierderea pare ceva mai mare, adica a ajuns si pe scut si s-a mai si intins pe carcasa CV. Nu mult, dar este.

        Daca la inceput nu mi-am pus probleme, acum incep sa imi pun, caci in 5 ani nu stiu cat ulei mai am in CV. Mereu cand am scutul dat jos, este cel putin 1 picatura care atarna ). Dupa pararea mea, este ulei CV, este curat si miroase altfel decat cel de motor.

        Totusi, prefer aceasta pierdere, sper eu neglijabila, decat desfacerea cutiei pentru schimbarea garniturii.

        Sa ne tii la curent daca rezolvi cumva!

        Comment


        • #5
          cine ma ajuta si pe mine cu o parere in masura.?am observat o supurare la imbinarea intre motor si baia de uleichiar jos de tot. am dat scutul jos si era patat.e pe la un surub supurarea.curatasem bine cu spray de curatare..un lucru bun ar fii ca nu imi supureaza in alte parti ale motorului prin care sa afecteze curele, fire ,senzori etc..nivelul la joja de ulei este inca in parametrii..sper sa nu fie cazul sa se intervina asupra motorului sau ceva in care ar implica complicatii...m ar interesa sa mi raspunda si persoane care au avut aceiasi siptoma si dk au facut ceva sa remedieze...ma gandesc sa las momentan problema asa si sa vad pe viitor,verificand in continuare nivelul la joja..masina e un logan 1.6 16v

          Comment


          • #6
            Salutare. Chiar daca nu am logan, motorul si ce mai se vede in poza este la fel precum la Logan.
            Stie cineva care i buba si pe unde curge?
            Attached Files

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google