Originally posted by dgdgaby
View Post
Eu sunt unul din acele persoane; doar ca nu ma stii.....
Eu am folosit ceva de la Amsoil, care era aproape dublu ca si capacitate de filtrare si mai ales, dpdv al calitatii elementului filtrant , mult mai performant decat ce este folosit in mod comun la logan....
Dpdv fizic a incaput la limita, fara modificari, era putin chin deoarece atingea un pic in mufa alternatorului insa cu indemanare l-am putut pune....
Personal nu cred ca merita modificarea, mai bine pui un filtru recomandat insa de calitate ( vezi ca sunt doar 3 producatori de "hartie" filtranta in Europa, Mann nu este printre ei.....si nici purflux....) pe care sal schimbi la 7500-10 000 km......daca ai folosit ulei de calitate pana acum, nu o sa ai depuneri sa infunzi un filtru in 7500-10 000 km....
Daca chiar vrei upgrade care sa merite, in loc de filtru marit ( ca si capacitate si calitate) te sfatuiesc sati pui un radiator pt racirea lui; rezolvi mult mai multe probleme prin racirea lui ( inclusiv legate de depuneri ) decat prin marirea capacitatii/calitatii filtrarii....
Comment