Filtru Ulei - Imbunatatire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtru Ulei - Imbunatatire

    Salut

    O intrebare am si eu
    am logan mcv 1.6 16v si as vrea sa pun un filtru de ulei mai mare

    mai exact w716/1 care are ca diferenta lungimea mai mare 89mm si presiunea supapei de trecere la 1,5 bari in loc de 1,3 cel original.

    exista vreun risc sa se intample ceva sau orice motiv care sa duca la vreo defectiune a motorului?

    specific ca am inteval de schimb ulei la 20000 de km si daca tot o sa bag motul 5w 40 sa ii pun si un filtru calumea pt ca acest motor ia aproape 5 litri de ulei

    va multumesc si astept raspunsuri concrete si argumentate

  • #2
    Pe langa faptul ca la E4, nu ai loc de unul mai mare, nu vad cine te opreste sa faci schimbul la 10 sau 15 mii cum fac foarte multi utilizatori.
    ...
    Daca pui Motul, crezi cumva ca asta e, spuma uleiurilor?
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      daca se recomanda schimbul de ulei la 20 de mii de km cu ulei Dacia oil
      Dc nu ar merge 20 de mii de km cu motul?
      masina va face 20de mii de km in max un an.

      acum sincer sa fiu nu stiu cat loc am pe inaltimea filtrului pt ca restul dimensiunilor sunt la fel.

      exista probleme din cauza hartiei sau a supapei by pass?

      Comment


      • #4
        Nu-ti incape filtrul, asa ca restul discutiilor sunt de prisos; de abia poti baga cheia sa-l desfaci, pe asta de origine.
        Ulei de calitate, filtru de origine si faci schimbul cand doresti; ce crezi ca nu te primesc mai devreme aia de la service?
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          masina trebuie sa faca multi kilometri si daca asa scrie la carte (inchirieri cu sofer si chestii de genu)
          prefer sa dau banii pe ceva bun sa nu stau prin serviceuri

          nu incape ca lungime asta de 89 dar eu il strang la mana cu smirghel si e de ajuns

          dar ma refer tehnic nu fizic

          este bun? are ceva acea presiune? atat ma intereseaza.

          cine ma poate ajuta?

          Comment


          • #6
            Eu personal n-as intervenii la sistemul de ungere al masinii ai grija nu de alta dar sa nu distrugi motorul.
            Pune tipul de filtru recomandat de producator si da-i pace.

            Daca te mananca grav intreaba totusi un expert(un profesionist adevarat nu un Gigi de la un colt de service) in motoare reno pe sectiunea de ungere si ce poti face in legatura cu filtrul de ulei.
            Last edited by prometheus; 30 October 2015, 20:32.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #7
              pai eu de ce intreb aici. sper sa stie cineva mai bine
              la diesel dc sa pus de la w75/3 filtru mai mare w79

              cat de grav e daca pun un filtru cu by pass 1,5 bari in loc de 1,3 bari

              Comment


              • #8
                Se lasa el pagubas, cand o afla printre altele (nu incape), ca pompa de ulei are debit relativ constant la pornire si una e sa umpli un filtru cu 200ml de ulei si altul e timpul in care umpli un filtru de 300ml. In tot acest timp ungere ioc; aici e marea problema a motoarelor.
                Nu-mi spuneti ca filtru ramane permanet amorsat, ca nu va cred.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Rămâi la filtrul de origine, dacă erau atât de evidente beneficiile aduse de un filtru mai mare, fi sigur că "aflau" şi inginerii care au proiectat motorul.

                  Comment


                  • #10
                    asta e un raspuns bun
                    teoretic filtrul ramane amorsat dar daca nu e o problema.

                    ma gandeam la un filtru cu 25% mai mare, teoretic

                    stiu sigur ca aceste filtre sunt calculate la fix pt motor, deci nu sunt supradimensionate,

                    uleiul in acest motor e destul, 4,5 litri fata de 3,2 cat are 1.6 8v si in general motoare chiar mai mari 1.8 si 2.0 care au mai putin ulei.

                    uleiul in motor acum la 10000 de km e curat, dar pt mine e imp daca ma tine pana aproape de 20 de mii de km, am masini cu intervale mari de service (peste 20 de mii de km)
                    Last edited by dgdgaby; 30 October 2015, 20:54.

                    Comment


                    • #11
                      Deci, nu.
                      Ai primit cred eu destule argumente, pentru a renunta sa experimentezi pe masina ta.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        deci e clar trebuie sa vb cu un prieten sa ma duc pe platforma de terse de la titu sa imi zica daca da sau nu si daca raspunsul va fi ca merita, va recomand cu placere.

                        eu totusi cred ca un filtru mai mare e mai eficient

                        Totusi o explicatie pt diferenta de presiune de la supapa by pass are cineva?


                        ma gandesc ca totusi rau nu ii face avand in vedere ca la diesel exact asta sa intamplat, a fost pus un filtru mai mare.

                        inca astept niste explicatii tehnice adevarate

                        Comment


                        • #13
                          Vrei sa tii masina minim doua milioane de km?
                          Astea sunt motoare care si au dovedit fiabilitatea, in ani d zile, nu vad ce avantaj real sa ai ca pui filtru de ulei mai mare, decat ca sa poti sa ui capul pe perna, de kiki si 5 lei ridichii.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #14
                            ma gandeam la imbunatatirea asta pt ca:
                            -acum filtrele nu mai sunt ca in 2000-2002 cand era motorul pe megane 1
                            -intervalul de service a crescut la 20 de mi fapt pt care reduci timpi petrecuti in serviceuri


                            stiu persoane care au pus filtre mai mari si mai bune de combustibil si le schimbau mai rau si erau si mai bune dpdv al calitatii de filtrare

                            momentan voi face schimbul cu filtru mann w75/3

                            Comment


                            • #15
                              Te fortezi pe chestia asta cu filtrul ceva de speriat. Chiar daca merge care este castigul real? Sa vedem cum inteleg eu treaba asta: cu filtrul recomandat poti folosi uleiul 20000 si face fata supapa aia de 1,3. Corect? Daca ii pui filtru cu o supapa marita cu 0.2 bari va mai merge in plus cat? Matematic, cu regula de trei simpla? O saptamana...doua? Presupun ca se stie ca supapa aia lucreaza cand s-a saturat hartia filtranta, lasand uleiul sa circule fara a fi filtrat. Si in alta ordine de idei, schimbul la 20000 sau un an in conditii normale, da? La mersul preponderent prin oras sau porniri dese si drumuri scurte 10000 sau 6 luni, parca asa zice in carnetel - daca gresesc va rog sa ma corectati, eu am schimbul la 15000/1 an si in conditii grele 7500/ 6luni si am facut o presupunere ca este tot la jumatate si la el. In conditiile astea merita sa faci adaptarea? Sau altfel, a reusit cineva sa infunde filtrul de ulei la Logan, indiferent de intervalul de schimb sau modul de utilizare?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google