Probleme 1.6 16V îmi Băgat Benzina In Ulei HELLLP Cauze Si Rezolvare ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by alessandro View Post
    bujiile nu au nici o treaba cu cresterea nivelului de ulei....absolut niciuna !
    Atunci scoate conectorul unei bujii si vezi ce se intampla dupa un timp in baia de ulei.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #32
      Esti sigur de asta? Continua ca e interesant.....

      Daca scoate toate fisele si incearca sa porneasca stii ce se intampla/se poate intampla?

      Comment


      • #33
        una dintre cele mai faine variante cand scoti fise de la bujii, ar fi un rateu la pornire cu spargere de ceramica din catalizator...dar zgomotul si flama din evacuare nu le poti cumpara cu mastercard mai ales daca se intampla dimineata la 5, intr-o parcare dintre blocuri...
        eu am patit acum 3 ierni sa dau cheie din prima si nu s-a spart ceramica, a rezistat chiar la doua rateuri (pornire ca un motor de tractor la care-i dai cu spray de benzina in admisie), dar vecinii n-au apreciat la justa valoare spectacolul de sunet si lumina (drept e c-am fost ajutat si de lipsa tobei intermediare).
        Last edited by Seba; 14 August 2016, 09:43.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          Buey....de ce raspunzi tu? ))))

          Recunoaste ca esti gelos ca vecinii nu apreciaza sunetul modern al evacuarii tale.....

          Mastercard ar face bine sa ia o intermediara, altfel zgomotul si flama vor reveni cu dobanda...

          Comment


          • #35
            Originally posted by IancuMIC View Post
            Atunci scoate conectorul unei bujii si vezi ce se intampla dupa un timp in baia de ulei.
            O bujie nefunctionala, inseamna, printre altele ca o parte din benzina care nu este aruncata pe evacuare, ajunge in baie.
            Originally posted by Seba View Post
            daca nu se arde benzolul si ajunge sa se amestece cu uleiul, n-au nici o treaba? in mod normal ar fi trebuit sa aibe check engine activ, eroare combustie pe cilindrul x, nu?
            Uite ca mai are cineva aceiasi parere.

            Pentru cei care n-au aflat inca, topicul este despre benzina care ajunge din diferite cauze, in baia de ulei. Restul povestilor sunt Off TOPIC.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #36
              Asa iti place tie sa te mangai...

              In realitate nu este deloc asa...tu ai impresia ca la injectie este la fel ca la carburatie...

              Deci clar confunzi si nu stii ce face injectia in situatia asta (UCe)


              In realitate nu o sai bage niciodata la injectie atata benzina in ulei....
              Last edited by Hirayama; 14 August 2016, 18:36.

              Comment


              • #37
                Deci, eu am senzatia ca tu bagi batul prin gard.
                Buey....de ce raspunzi tu? ))))
                Esti sigur de asta? Continua ca e interesant.....
                Si nu e prima data. Asa ca fapt divers; toate posturile tale de aici, sunt in afara subiectului. OFF crunt, deci. In alta ordine de idei, incearca sa combati ideile persoanelor iar nu pe acestea.

                LE
                Se pare ca pana la urma a fost totusi de la bujii, in ciuda parerilor, care sustin altceva.

                Originally posted by Donys View Post
                Se pare ca de vina au fost bujiile.
                Lasam deschis, doar pentru ca autorul topicului sa ne confirme acest lucru; daca va dori, desigur.
                Last edited by IancuMIC; 14 August 2016, 22:04.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #38
                  La pornirea cu motorul rece exista o situatie cand UCE nu ia in consideratie sonda aval si combinata cu o aprindere defectuoasa la rece sa bage benzina in baie, mai ales ca Donys a spus ca la pornire motorul se balbaia. Uite un document din diagnosticare injectie .
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Colegul...la 128 imbogatire nu o sai bage benzina cat sa se vada pe joja...

                    Ce e scris acolo e normalul, ar insemna ca la toti de aici ne baga in baie benzina cu litrii...

                    Chiar cu o aprindere defectuoasa tot nu se intampla...si cu o bujie dusa/lipsa/praf tot la fel....gandestete ca sunt unii care nu au schimbat bujiile chiar 100 000km si carora le merge bine ( iti dai seama cum merg bujiile lor) fara benzina la greu in ulei...asta pt ca UCE adapteaza

                    De asta a fost pusa injectia pe masini...asta e avantajul injectiei...

                    A nu se intelege ca nu scapa benzina deloc....exista o cantitate extrem de mica care poate scapa initial, dar e in TOLERANTE si in nici un caz nuti creste nivelul la ulei in cm pe joja...nu din cauza aprinderii

                    Comment


                    • #40
                      imbogatire 128 e de fapt imbogatire zero. ce e sub 127 e saracire, ce-i peste 129 e imbogatire amestec. 128 e cifra care o scrii pe harta de corectie pentru lambda2 ca sa nu mai aprinda ecu becul in bord, sa nu-ti omoare consumul si totusi sa iasa gazele bine la itp
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Teoretic tocmai asta e problema ,timp de 30 sec sau pana cand ajunge apa la 22 grade motorul merge pe soc automat (MPP) si cantitatea de benzina e mult mai mare sau mai degraba debitul de aer e mai mic.Nici la ralanti cu motorul cald sonda aval nu e citita de UCH. Daca mai pui si drumuri de 1-2km...Dar oricum nu trebuie sa se ajunga la litrii de benzina chiar daca bujiile nu merg cum trebuie. Paradoxal, netul e plin de astfel de cazuri cu rezolvare -schimb de bujii ???
                        Last edited by madi; 16 August 2016, 14:19.

                        Comment


                        • #42
                          La relanti sau sarcina, nu are nevoie de sonda aval...la mine sonda aval e anulata si trece itp cu bine( e alta situatie dar ca exemplu)
                          Aia din aval din cate stiu este pt reglaje de finete, cea mai mare importanta o are amontele

                          Revenind la imbogatire, la 128 nui baga benzina care sa nu o arda
                          ..si sai creasca nivelul cu cm pe joja...
                          Si pana se incalzeste, tot cu 128 merge...

                          Si in regim de pana, tot cu 128 merge

                          Benzina nu o sa galgaie ca la socul de la carburatie...pt ca e injectie...asta vreau eu sa intelegeti..

                          La mine de ex, imbogatirea ajunge si la 195...inseamna ca motorul la mine se unge cu benzina nu?

                          Comment


                          • #43
                            Am inteles asta , dar vreau sa inteleg de ce are problema asta Donys si daca schimbarea bujiilor e adevarata rezolvare la problema, oricum nu a mai dat niciun semn de viata ca majoritatea dupa ce rezolva problema.

                            Comment


                            • #44
                              Madi, nu te mai obosi ca si cei mai inversunati au recunoscut ca benzina poate ajunge in baia de ulei din cauza aprinderii.
                              A nu se intelege ca nu scapa benzina deloc
                              Deci scapa; asta conteaza.
                              Ca nu poate ajunge o cantitate asa de mare e alta problema. Oricine a citit topicul fara rautati si ranchiuna, poate observa in ce context am intervenit in discutie; nu sa precizez o anuma cantitate.
                              Originally posted by alessandro View Post
                              bujiile nu au nici o treaba cu cresterea nivelului de ulei....absolut niciuna !
                              Originally posted by IancuMIC View Post
                              Atunci scoate conectorul unei bujii si vezi ce se intampla dupa un timp in baia de ulei.
                              Vorba ta Madi, spete cu uleiul contaminat de carburant sunt cu zecile pe forumuri, responsabil de aceasta anomalie fiind tocmai sistemul de aprindere. La motoare cu injectie.

                              Nu ma intereseaza niciun fel de polemica.
                              Last edited by IancuMIC; 16 August 2016, 14:52.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by madi View Post
                                Am inteles asta , dar vreau sa inteleg de ce are problema asta Donys si daca schimbarea bujiilor e adevarata rezolvare la problema, oricum nu a mai dat niciun semn de viata ca majoritatea dupa ce rezolva problema.
                                Ma indoiesc ca bujiile sunt de vina...daca una nu merge ( sau mai multe) rezulta amestec nears detectat de lambda care face corectia instant...nu lasa sa curga in proasta...este asa?

                                Nu exista motor care sa nu aibe mici scapari,decat poate alea de F1....scapa cantitati infime in functie de tolerante dar nu ajunge sa creasca nivelul cu 500 ml ca sa se vada in cm pe joja

                                La asa nivel crescut de ulei amestecat cu benzina, segmentii sunt praf inseamna ca tot ce injecteaza se duce direct pe langa piston...in baie...de la aprindere sunt cantitati minime

                                In general la un motor, chestiile grave, mari cu impact rasunator sunt date de mecanica...electrica e chestie de finete, smuceste scurt, la mecanica/alimentare smuceste mai larg...nu le am cu exprimatul, cine vrea sa inteleaga ideea sa o inteleaga

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google