Originally posted by alessandro
View Post
Probleme 1.6 16V îmi Băgat Benzina In Ulei HELLLP Cauze Si Rezolvare ?
Collapse
X
-
una dintre cele mai faine variante cand scoti fise de la bujii, ar fi un rateu la pornire cu spargere de ceramica din catalizator...dar zgomotul si flama din evacuare nu le poti cumpara cu mastercard mai ales daca se intampla dimineata la 5, intr-o parcare dintre blocuri...
eu am patit acum 3 ierni sa dau cheie din prima si nu s-a spart ceramica, a rezistat chiar la doua rateuri (pornire ca un motor de tractor la care-i dai cu spray de benzina in admisie), dar vecinii n-au apreciat la justa valoare spectacolul de sunet si lumina (drept e c-am fost ajutat si de lipsa tobei intermediare).Last edited by Seba; 14 August 2016, 09:43.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostAtunci scoate conectorul unei bujii si vezi ce se intampla dupa un timp in baia de ulei.
Originally posted by Seba View Postdaca nu se arde benzolul si ajunge sa se amestece cu uleiul, n-au nici o treaba? in mod normal ar fi trebuit sa aibe check engine activ, eroare combustie pe cilindrul x, nu?
Pentru cei care n-au aflat inca, topicul este despre benzina care ajunge din diferite cauze, in baia de ulei. Restul povestilor sunt Off TOPIC.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Asa iti place tie sa te mangai...
In realitate nu este deloc asa...tu ai impresia ca la injectie este la fel ca la carburatie...
Deci clar confunzi si nu stii ce face injectia in situatia asta (UCe)
In realitate nu o sai bage niciodata la injectie atata benzina in ulei....Last edited by Hirayama; 14 August 2016, 18:36.
Comment
-
Deci, eu am senzatia ca tu bagi batul prin gard.Buey....de ce raspunzi tu? ))))Esti sigur de asta? Continua ca e interesant.....
LE
Se pare ca pana la urma a fost totusi de la bujii, in ciuda parerilor, care sustin altceva.
Originally posted by Donys View PostSe pare ca de vina au fost bujiile.Last edited by IancuMIC; 14 August 2016, 22:04.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
La pornirea cu motorul rece exista o situatie cand UCE nu ia in consideratie sonda aval si combinata cu o aprindere defectuoasa la rece sa bage benzina in baie, mai ales ca Donys a spus ca la pornire motorul se balbaia. Uite un document din diagnosticare injectie .Attached Files
Comment
-
Colegul...la 128 imbogatire nu o sai bage benzina cat sa se vada pe joja...
Ce e scris acolo e normalul, ar insemna ca la toti de aici ne baga in baie benzina cu litrii...
Chiar cu o aprindere defectuoasa tot nu se intampla...si cu o bujie dusa/lipsa/praf tot la fel....gandestete ca sunt unii care nu au schimbat bujiile chiar 100 000km si carora le merge bine ( iti dai seama cum merg bujiile lor) fara benzina la greu in ulei...asta pt ca UCE adapteaza
De asta a fost pusa injectia pe masini...asta e avantajul injectiei...
A nu se intelege ca nu scapa benzina deloc....exista o cantitate extrem de mica care poate scapa initial, dar e in TOLERANTE si in nici un caz nuti creste nivelul la ulei in cm pe joja...nu din cauza aprinderii
Comment
-
imbogatire 128 e de fapt imbogatire zero. ce e sub 127 e saracire, ce-i peste 129 e imbogatire amestec. 128 e cifra care o scrii pe harta de corectie pentru lambda2 ca sa nu mai aprinda ecu becul in bord, sa nu-ti omoare consumul si totusi sa iasa gazele bine la itpDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Teoretic tocmai asta e problema ,timp de 30 sec sau pana cand ajunge apa la 22 grade motorul merge pe soc automat (MPP) si cantitatea de benzina e mult mai mare sau mai degraba debitul de aer e mai mic.Nici la ralanti cu motorul cald sonda aval nu e citita de UCH. Daca mai pui si drumuri de 1-2km...Dar oricum nu trebuie sa se ajunga la litrii de benzina chiar daca bujiile nu merg cum trebuie. Paradoxal, netul e plin de astfel de cazuri cu rezolvare -schimb de bujii ???Last edited by madi; 16 August 2016, 14:19.
Comment
-
La relanti sau sarcina, nu are nevoie de sonda aval...la mine sonda aval e anulata si trece itp cu bine( e alta situatie dar ca exemplu)
Aia din aval din cate stiu este pt reglaje de finete, cea mai mare importanta o are amontele
Revenind la imbogatire, la 128 nui baga benzina care sa nu o arda
..si sai creasca nivelul cu cm pe joja...
Si pana se incalzeste, tot cu 128 merge...
Si in regim de pana, tot cu 128 merge
Benzina nu o sa galgaie ca la socul de la carburatie...pt ca e injectie...asta vreau eu sa intelegeti..
La mine de ex, imbogatirea ajunge si la 195...inseamna ca motorul la mine se unge cu benzina nu?
Comment
-
Madi, nu te mai obosi ca si cei mai inversunati au recunoscut ca benzina poate ajunge in baia de ulei din cauza aprinderii.A nu se intelege ca nu scapa benzina deloc
Ca nu poate ajunge o cantitate asa de mare e alta problema. Oricine a citit topicul fara rautati si ranchiuna, poate observa in ce context am intervenit in discutie; nu sa precizez o anuma cantitate.
Originally posted by alessandro View Postbujiile nu au nici o treaba cu cresterea nivelului de ulei....absolut niciuna !Originally posted by IancuMIC View PostAtunci scoate conectorul unei bujii si vezi ce se intampla dupa un timp in baia de ulei.
Nu ma intereseaza niciun fel de polemica.Last edited by IancuMIC; 16 August 2016, 14:52.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by madi View PostAm inteles asta , dar vreau sa inteleg de ce are problema asta Donys si daca schimbarea bujiilor e adevarata rezolvare la problema, oricum nu a mai dat niciun semn de viata ca majoritatea dupa ce rezolva problema.
Nu exista motor care sa nu aibe mici scapari,decat poate alea de F1....scapa cantitati infime in functie de tolerante dar nu ajunge sa creasca nivelul cu 500 ml ca sa se vada in cm pe joja
La asa nivel crescut de ulei amestecat cu benzina, segmentii sunt praf inseamna ca tot ce injecteaza se duce direct pe langa piston...in baie...de la aprindere sunt cantitati minime
In general la un motor, chestiile grave, mari cu impact rasunator sunt date de mecanica...electrica e chestie de finete, smuceste scurt, la mecanica/alimentare smuceste mai larg...nu le am cu exprimatul, cine vrea sa inteleaga ideea sa o inteleaga
Comment
Comment