Buna ziua stimati colegi de forum.Stie cineva cum se masoara bobinele la motorul 1.6 16v si care sunt simptomele cand sunt pe duca?Mie imi face masina la pornire dimineata,in sensul ca nu pleaca la prima cheie sau daca pleaca,motorul nu merge rotund si cand accelerez parca se ineaca...mai are si un intrerupt in accelerare cateodata,in care se scutura motorul in intervalul 1300-2000 rpm..bujiile sunt schimbate acum 10000 km..
Simptome Bobine 1.6 16v Pe Duca..
Collapse
X
-
Manualul iti da o valoare a rezistentei primare pe care poti sa o masori;
Daca te descurci cu engleza, sunt metode multe pe youtube pt diagnosticare a unei bobine-creion care nu merge....de la metoda babeasca de a le scoate pe rand pana dai de cea dusa pana la metode in care vezi scanteia care o da....
Daca nu gasesti tutorialele dami un pm sa iti trimit link-uriAttached Files
Comment
-
Man....eu nu prea inteleg ce descrii tu....
Daca bobinele le scoti pe rand si nu merge rotund, e semn ca functioneaza.....theoretic, pt ca la rece sau la cald e posibil sati faca figuri in mers....
Daca nu porneste din prima la automat, poate fi senzorul de pe volanta....sau si senzorul de pe volanta...
Bobinele le-ai inspectat? un control visual, pt crapaturi, fisuri, urme de furat current...sau pe bujii, pe ceramic lor?
Ai condens in puturile bobinelor? poate picura apa de la duzele de spalat parbrizul?
Trebuie multe verificate....
Comment
-
Originally posted by animax20000 View PostMie imi face masina la pornire dimineata,in sensul ca nu pleaca la prima cheie sau daca pleaca,motorul nu merge rotund si cand accelerez parca se ineaca...mai are si un intrerupt in accelerare cateodata,in care se scutura motorul in intervalul 1300-2000 rpm..bujiile sunt schimbate acum 10000 km..
Daca o ia la cheie si plec apoi imediat, pana se incalzeste merge intrerupt uneori sau nu accelereaza deloc mai sus de vreo 3000 rpm. (zici ca are limitare).
Cand se incalzeste porneste, trage si functioneaza perfect de fiecare data.
Sigur nu este senzorul de volanta. Acela daca este murdar sau defect ar lasa motorul sa invarta la automat intr-una la orice temperatura si abia dupa ceva timp sa porneasca... sau nu.
Comment
-
Buey....la tine e de la viteza..forje...
Sa stii ca senzorul ala de pe volanta face mai mult decat sa porneasca motorul...mai spune si uce-ului despre pozitia motorului si asta adapteaza injectia in functie de el....deci...
Dar e posibil sa nu...bobinele chiar leati verificat?
Comment
-
am avut o bobina care a avut mansonul de cauciuc rupt..dar a fost acum 15000 km..probleme au inceput de ceva timp..am schimbat senzorul de pe volanta cu unul nou original..face la fel..am curatat MPP si face la fel..bujiile sunt schimbate acum 8000 km..motorul face la fel ..chiar si dupa 5,6 ore de stat,porneste intrerupt sau nu porneste deloc la prima cheie..la a doua cheie,porneste la sfert,dar turatia scade si creste aleator..daca vreau sa accelerez,imi da in nas sau tremura motorul la accelerare..dupa ce se incalzeste(cam 1 minut),merge perfect motorul..
Comment
-
ti-am raspuns pe un alt topic, care nu stiu de ce, pare a fi dezactivat acum, desi postul meu aparea alaturi de al tau...verifica senzorul de temperatura si cel de vacuum, continuitatea pistei potentiometrului de la clapeta de acceleratie. la mpp si senzorul de pozitie volanta, verifica si eventual curata si contactele. valabil pt toti senzorii...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Am avut aceiasi balbaiala a motorului ca si tine. Am scos pe rand contactele de la bobine atat eu cat si altii mai specialisti ca mine si toti dadeau din umeri - bobinele se comportau identic. Nici cu testerul nu a fost mai prejos "destructive misfire" ..dar nu spunea care bobina e cu buba (noroc ca nu am platit diagnoza).
Asadar, am dat pe rand jos bobinele si le-am inspectat fizic. E foarte usor ..ai doar un surub. Una dintre bobine avea varful care intra pe capul bujiei inegrit (afumat). Am inlocuit-o si cu ocazia asta am schimbat si bujiile (NGK precision). Gata cu rateurile .. Cam asta a fost la mine.
Vezi ce ti-a spus si Hirayama !!!
Comment
-
Salut baieti, problema asta o am si eu la logan 16v de 2-3 ani si nu i-am dat de cap nici acum. Am fost la o multime de service-uri, asta dupa ce am schimbat pe rand o gramada de piese: motoras pas cu pas vdo original, corp clapeta curatat si etansat, bujii schimbate, toate cele 4 bobine de inductie inlocuite cu altele noi, pompa de benzina noua, au pus baietii de la service testarul nici macar o eroare, toti dau din umeri. animax20000, te rog frumos daca ii dai de cap ma anunti si pe mine!
Comment
Comment